Den store transferrygte-tråd

2 år 4 måneder siden #1 af Administrationen
​9eren efterlyser en transferrygte-tråd og det skal vi da ha´.

Måske især fordi jeg er enig med ham i, at det er herligt, hvis vi har droppet Pogba.

Men ham kan vi jo snakke om her, ligesom vi kan snakke om Mazraoui, Pau Torres, Koundé, Rüdiger, Tchouaméni, Mbappé, Haaland, Julián Álvarez og alle de andre spillere, som kommer til den kommende sæson. Måske.
Sidste redigering: 2 år 4 måneder siden ved Administrationen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo, DeLaRed, 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #2 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Den store transfer-tråd

Administrationen post=143526 skrev: ​9eren efterlyser en transfer-tråd og det skal vi da ha´.

Måske især fordi jeg er enig med ham i, at det er herligt, hvis vi har droppet Pogba.

Men ham kan vi jo snakke om her, ligesom vi kan snakke om Mazraoui, Pau Torres, Koundé, Rüdiger, Tchouaméni, Mbappé, Haaland, Julián Álvarez og alle de andre spillere, som kommer til den kommende sæson. Måske.

Har nogle medier skrevet at vi skulle have droppet Pogba, eller hvor kommer det fra?
Er selv enig. Syntes det snart er på tide at Valverde får lov til at blive prøvet som fast mand.
Hvis man både ville hente Pogba, og som seneste rygter forlyder, forlænge med Modric - Så bliver der lige pludselig langt for Fede, og specielt Cama og Blanco. 
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #3 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Den store transfer-tråd
​Hvorfor er Andreas Christensen egentlig ikke rygtet til Real Madrid? Jeg ved da godt hvem jeg ville have af ham og Rudiger f.eks og de har begge kontraktudløb til sommer så vidt jeg ved.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Fondo_Sur, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #4 af Thomaskjensen

Lars1991 post=143529 skrev: ​Hvorfor er Andreas Christensen egentlig ikke rygtet til Real Madrid? Jeg ved da godt hvem jeg ville have af ham og Rudiger f.eks og de har begge kontraktudløb til sommer så vidt jeg ved.

​Ja, det er vel ret underligt, men kan det skyldes at vi ikke har lige så meget brug for en CB, altså en CB der skal ind og slås om spilletid mod Militao og Alaba. 
Der er andre steder på holdet hvor vi desperat har brug for en forstærkning eller 2. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 4 måneder siden #5 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

Administrationen post=143526 skrev: ​9eren efterlyser en transferrygte-tråd og det skal vi da ha´.

Måske især fordi jeg er enig med ham i, at det er herligt, hvis vi har droppet Pogba.

Men ham kan vi jo snakke om her, ligesom vi kan snakke om Mazraoui, Pau Torres, Koundé, Rüdiger, Tchouaméni, Mbappé, Haaland, Julián Álvarez og alle de andre spillere, som kommer til den kommende sæson. Måske.

​Gracias :)

Også lige mine favoritter til sommer

Kounde, Håland, Mbappe til at starte med. Kunne også godt tænke mig en højre back og midtbane spiller men skal lige tænke!

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #6 af Vinícius
Dani Alves har angiveligt gået med til at acceptere mindstlønnen i Barca, så han ender med at få omkring 750.000 kr frem til næste sommer. Ikke en sulteløn, men heller ikke meget. Man kan kun beundre spillere for at være klubmænd, og Dani Alves er en klubmand, men jeg hader ham stadig på banen.

Hvis vi skulle ende i samme situation, tror jeg vi kunne regne med noget af det samme fra typer som Modric og Vazquez, og måske også Nacho.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 4 måneder siden #7 af Madridista02
Forstår ikke Koundé rygterne. Jeg har set en del kampe med ham, både for Frankrig og for Sevilla, og han har på ingen måder lignet en verdensklasse stopper. Tværtimod har han spillet rigtig dårligt i mange kampe. Håber virkelig ikke Real går efter ham, hvilket jeg også tvivler stærkt på, at de gør.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #8 af Fondo_Sur

Madridista02 post=143535 skrev: Forstår ikke Koundé rygterne. Jeg har set en del kampe med ham, både for Frankrig og for Sevilla, og han har på ingen måder lignet en verdensklasse stopper. Tværtimod har han spillet rigtig dårligt i mange kampe. Håber virkelig ikke Real går efter ham, hvilket jeg også tvivler stærkt på, at de gør.

​Real Madrid har bare en evne til at blive sat i forbindelse med alle mulige hypede spillere.

Det foregår nogenlunde sådan her:

1) Sevilla (eller andre klubber) spiller overraskende godt. 
2) Det må skyldes, at de har fået nogle nye spillere, der har løftet holdet.
3) Koundé er ny på holdet, ung og starter inde. 
4) Koundé sættes i forbindelse til Real Madrid.
5) Koundé købes og spiller sin første kamp - nå, er det sådan, han spiller? 
Sidste redigering: 2 år 4 måneder siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #9 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Den store transfer-tråd

Thomaskjensen post=143530 skrev:

Lars1991 post=143529 skrev: ​Hvorfor er Andreas Christensen egentlig ikke rygtet til Real Madrid? Jeg ved da godt hvem jeg ville have af ham og Rudiger f.eks og de har begge kontraktudløb til sommer så vidt jeg ved.

​Ja, det er vel ret underligt, men kan det skyldes at vi ikke har lige så meget brug for en CB, altså en CB der skal ind og slås om spilletid mod Militao og Alaba. 
Der er andre steder på holdet hvor vi desperat har brug for en forstærkning eller 2. 


For det første, så er der et hav af andre CB'er der er rygtet til Real Madrid, endda en anden fra Chelsea, hvilket var grunden til jeg undrede mig. For det andet synes jeg nu den plads er en der skal prioriteres højt. Måske er højresiden første prioritet, back og fløj, men det er vel det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #10 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Den store transfer-tråd
​Det kan også bare være så banalt som: AC er tæt på en kontraktforlængelse med Chelsea. Det er Rüdiger ikke. Derfor rygterne om sidstnævnte.

Vi sættes også i forbindelse med Leicesters Fofana. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #11 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transfer-tråd

Lars1991 post=143538 skrev:

Thomaskjensen post=143530 skrev:

Lars1991 post=143529 skrev: ​Hvorfor er Andreas Christensen egentlig ikke rygtet til Real Madrid? Jeg ved da godt hvem jeg ville have af ham og Rudiger f.eks og de har begge kontraktudløb til sommer så vidt jeg ved.

​Ja, det er vel ret underligt, men kan det skyldes at vi ikke har lige så meget brug for en CB, altså en CB der skal ind og slås om spilletid mod Militao og Alaba. 
Der er andre steder på holdet hvor vi desperat har brug for en forstærkning eller 2. 


For det første, så er der et hav af andre CB'er der er rygtet til Real Madrid, endda en anden fra Chelsea, hvilket var grunden til jeg undrede mig. For det andet synes jeg nu den plads er en der skal prioriteres højt. Måske er højresiden første prioritet, back og fløj, men det er vel det.

​Jeg taenker at du med ovenstaaende tager det for givet at vi henter Mbappe ;-) (lad os haabe vi goer det)

Jeg vil dog absolut mene at Hoejre siden (isaer backen) er vores stoerste problem lige nu og derved ogsaa kraever foerste prioritet. (Og her vil jeg personligt ikke af med Dani, for han er mere en god nok, problemet er bare at vi skal have en paa samme niveau der kan spille de 50% af kampe som Dani ikke er klar til)

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #12 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Den store transfer-tråd

DeLaRed post=143540 skrev:

Lars1991 post=143538 skrev:

Thomaskjensen post=143530 skrev:

Lars1991 post=143529 skrev: ​Hvorfor er Andreas Christensen egentlig ikke rygtet til Real Madrid? Jeg ved da godt hvem jeg ville have af ham og Rudiger f.eks og de har begge kontraktudløb til sommer så vidt jeg ved.

​Ja, det er vel ret underligt, men kan det skyldes at vi ikke har lige så meget brug for en CB, altså en CB der skal ind og slås om spilletid mod Militao og Alaba. 
Der er andre steder på holdet hvor vi desperat har brug for en forstærkning eller 2. 


For det første, så er der et hav af andre CB'er der er rygtet til Real Madrid, endda en anden fra Chelsea, hvilket var grunden til jeg undrede mig. For det andet synes jeg nu den plads er en der skal prioriteres højt. Måske er højresiden første prioritet, back og fløj, men det er vel det.

​Jeg taenker at du med ovenstaaende tager det for givet at vi henter Mbappe ;-) (lad os haabe vi goer det)

Jeg vil dog absolut mene at Hoejre siden (isaer backen) er vores stoerste problem lige nu og derved ogsaa kraever foerste prioritet. (Og her vil jeg personligt ikke af med Dani, for han er mere en god nok, problemet er bare at vi skal have en paa samme niveau der kan spille de 50% af kampe som Dani ikke er klar til)


Jeg tænker at Mbappe enten direkte eller indirekte kommer til at løse vores højefløj problem hvis han kommer. Som er absolut først prioritet! Han skal vel spille med Vini og Benzema og så må man finde et system hvor de tre passer sammen indtil Benzema ikke har niveauet længere. Er enig i at vi dernæst skal finde en solid backup til Carvajal som simpelthen er alt for meget skadet.

Mht til Christensen, så har han været "tæt på forlængelse" siden sæsonen startede.. så et eller andet går vel ikke efter planen. Med det sagt, så tror jeg også han forlænger i Chelsea og det tror jeg også er det bedste for ham. Synes stadig han er lidt utestet på det højeste niveau i en formation med 2 CB'er.
Undrer mig bare over at der ingen rygter er (at hvad jeg har set) til Real Madrid når der bliver linket så mange til klubben.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce