Forudsigelser 2022/2023

1 år 3 måneder siden #61 af Ynadamás
Besvaret af Ynadamás på emne Forudsigelser 2022/2023
​Det er da en fed konkurrence! Hvis du kan nå det, kunne du så finde på at lave en ny til den kommende sæson, @ -#7- ? :-) 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 måneder siden #62 af The European Super League
​-#7-

Hvem har vundet gavekortet?

Bellingham Camavinga Tchouameni

1 år 3 måneder siden #63 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Forudsigelser 2022/2023

The European Super League post=165082 skrev: ​-#7-

Hvem har vundet gavekortet?

​Jeg samler alle bud og kigger dem igennem i aften, og så regner jeg med at jeg får lavet en opsummering imorgen :-)

DC19

1 år 3 måneder siden #64 af -#7-
​Som sagt, som lovet. Først det tekniske. Måden listen er opgjort på er selvfølgelig først og fremmest i forhold til korrekte besvarelser, og ellers er placering angivet efter tiebreaker-spørgsmålet, altså har to personer samme antal korrekte besvarelser, vil tættest på tiebreakeren ligge øverst.

Og ellers vil jeg ikke i år knytte så mange ord til listen. Men jeg kan dog fortælle at jeg simpelthen har haft CAS inde over min egen placering, og de vurderede at det blev lidt rigeligt ananas i egen juice, hvis jeg skrev mig selv på. Så må I tolke det som I vil :-D

Derudover skal der selvfølgelig lyde et stort tillykke til vores allesammens Daniel, som på (næsten) imponerende vis fik hele 1 svar korrekt som den eneste, som TheEuropeanSuperLeague allerede har pointeret (og ydmyget) Daniel med én gang tidligere her i tråden. Og så må jeg også sige at jeg er ret imponeret over SiempreMadrid, som formåede at ramme utroligt tæt på tilskuergennemsnittet på Bernabeu i sidste sæson, stærkt.

Og så et endnu større tillykke skal der fandengaleme også lyde til netop TheEuropeanSuperLeague, som svarede rigtigt på 9 ud af 15 mulige, og han/hun er dermed vinderen af gavekortet, som vil lande i den personlige indbakke inden længe.

Jeg vil i næste indlæg komme med toppen og bunden af konkurrencen, så man kan se hvor man landede. Tag forbehold for fejl, jeg har rettet det efter bedste evne, og selv den bedste evne kan engang imellem svigte, især med så mange besvarelser, men jeg føler mig ret overbevist om at folk er landet på de korrekte pladser, ellers beklager jeg.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, DeLaRed

1 år 3 måneder siden #65 af -#7-
Toppen

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, DeLaRed

1 år 3 måneder siden #66 af -#7-
Bunden

DC19

1 år 3 måneder siden #67 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Forudsigelser 2022/2023
Klasse at slutte foran Ganmelfar!

Galactico downfall version 2
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 3 måneder siden #68 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Forudsigelser 2022/2023

-#7- post=165142 skrev: ​Som sagt, som lovet. Først det tekniske. Måden listen er opgjort på er selvfølgelig først og fremmest i forhold til korrekte besvarelser, og ellers er placering angivet efter tiebreaker-spørgsmålet, altså har to personer samme antal korrekte besvarelser, vil tættest på tiebreakeren ligge øverst.

Og ellers vil jeg ikke i år knytte så mange ord til listen. Men jeg kan dog fortælle at jeg simpelthen har haft CAS inde over min egen placering, og de vurderede at det blev lidt rigeligt ananas i egen juice, hvis jeg skrev mig selv på. Så må I tolke det som I vil :-D

Derudover skal der selvfølgelig lyde et stort tillykke til vores allesammens Daniel, som på (næsten) imponerende vis fik hele 1 svar korrekt som den eneste, som TheEuropeanSuperLeague allerede har pointeret (og ydmyget) Daniel med én gang tidligere her i tråden. Og så må jeg også sige at jeg er ret imponeret over SiempreMadrid, som formåede at ramme utroligt tæt på tilskuergennemsnittet på Bernabeu i sidste sæson, stærkt.

Og så et endnu større tillykke skal der fandengaleme også lyde til netop TheEuropeanSuperLeague, som svarede rigtigt på 9 ud af 15 mulige, og han/hun er dermed vinderen af gavekortet, som vil lande i den personlige indbakke inden længe.

Jeg vil i næste indlæg komme med toppen og bunden af konkurrencen, så man kan se hvor man landede. Tag forbehold for fejl, jeg har rettet det efter bedste evne, og selv den bedste evne kan engang imellem svigte, især med så mange besvarelser, men jeg føler mig ret overbevist om at folk er landet på de korrekte pladser, ellers beklager jeg.

​Mega fedt initiativ!! Sjovt at følge med i.
kommer der en ny quiz for den kommende sæson? Kan ikke huske om du allerede har nævnt det.

Jeg savner Pepe :(

1 år 3 måneder siden #69 af -#7-
​@Madridista02

Jeg har ikke svaret på det spørgsmål nej, og jeg kom faktisk fra at svare Ynadamás lidt længere oppe i tråden også. Men nej, jeg har desværre ikke tid denne sommer til at lave en ny konkurrence. Så med det sagt så vil jeg da synes det ville være superfedt hvis en anden bruger tog stafetten videre, og lavede en ny konkurrence op til den nye sæson, selvom sæsonen jo egentlig begynder om ganske kort tid. Ellers må konkurrencen lægge på is denne sommer, og så vil jeg håbe at jeg næste år har bedre tid til at "genoplive" den :-)

DC19

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 3 måneder siden #70 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Forudsigelser 2022/2023

-#7- post=165147 skrev: ​@Madridista02

Jeg har ikke svaret på det spørgsmål nej, og jeg kom faktisk fra at svare Ynadamás lidt længere oppe i tråden også. Men nej, jeg har desværre ikke tid denne sommer til at lave en ny konkurrence. Så med det sagt så vil jeg da synes det ville være superfedt hvis en anden bruger tog stafetten videre, og lavede en ny konkurrence op til den nye sæson, selvom sæsonen jo egentlig begynder om ganske kort tid. Ellers må konkurrencen lægge på is denne sommer, og så vil jeg håbe at jeg næste år har bedre tid til at "genoplive" den :-)

​Fair, det er også meget tidskrævende forstiller jeg mig. Men respekt for at have sat det igang:)

Jeg savner Pepe :(

1 år 3 måneder siden #71 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Forudsigelser 2022/2023
​Nu har du jo lavet en god skabelon man kan gå nogenlunde ud fra, så jeg vil da gerne prøve at lave en til næste sæson, hvis der ikke er andre der vil!
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Real HWL, Mathiaska, DeLaRed

1 år 3 måneder siden #72 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Forudsigelser 2022/2023

Lars1991 post=165151 skrev: ​Nu har du jo lavet en god skabelon man kan gå nogenlunde ud fra, så jeg vil da gerne prøve at lave en til næste sæson, hvis der ikke er andre der vil!

​Hvis du tager teten, saa spiller jeg gerne med igen.

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum