Forudsigelser 2022/2023
2 år 10 måneder siden #73
af Zyconith
Hvem endte på 18. pladsen?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Besvaret af Zyconith på emne Forudsigelser 2022/2023
-#7- post=165143 skrev: Toppen
Hvem endte på 18. pladsen?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
2 år 10 måneder siden #74
af The European Super League
Trumpets playing
WUHUUUUUUUUUUUUU fuck yeah mand!
Går op på talerstolen med armene i vejret.
Jeg vil gerne takke min sponsor, 7. Jeg vil gerne takke mine konkurrenter for at presse mig til at yde mit bedste. Det største øjeblik i mit liv. Nu skal jeg hjem og nyde det her med min familie. Vi ses til næste sæson!
Tåre ud af øjenkrogen.
Jeg har ikke nogen dansk adresse. Kan vi sende gavekortet til min niece der også spiller fodbold? Send mig en besked.
Bellingham Camavinga Tchouameni
Besvaret af The European Super League på emne Forudsigelser 2022/2023
-#7- post=165142 skrev: Og så et endnu større tillykke skal der fandengaleme også lyde til netop TheEuropeanSuperLeague, som svarede rigtigt på 9 ud af 15 mulige, og han/hun er dermed vinderen af gavekortet, som vil lande i den personlige indbakke inden længe.
Trumpets playing
WUHUUUUUUUUUUUUU fuck yeah mand!
Går op på talerstolen med armene i vejret.
Jeg vil gerne takke min sponsor, 7. Jeg vil gerne takke mine konkurrenter for at presse mig til at yde mit bedste. Det største øjeblik i mit liv. Nu skal jeg hjem og nyde det her med min familie. Vi ses til næste sæson!
Tåre ud af øjenkrogen.
Jeg har ikke nogen dansk adresse. Kan vi sende gavekortet til min niece der også spiller fodbold? Send mig en besked.
Bellingham Camavinga Tchouameni
2 år 10 måneder siden #75
af -#7-
DC19
Besvaret af -#7- på emne Forudsigelser 2022/2023
@Zyconith
Der må jeg nok erkende at der er sket et glitch i matrixen. Og så må jeg nok indrømme at matematikken aldrig sådan for alvor har slået sine indviklede kløer i mig. Det er en svipser, ganske enkelt :-D
Og endnu engang tillykke TESL, jeg har skrevet en privat besked til dig, så tjek der, og så kan vi tage den derfra :-)
Der må jeg nok erkende at der er sket et glitch i matrixen. Og så må jeg nok indrømme at matematikken aldrig sådan for alvor har slået sine indviklede kløer i mig. Det er en svipser, ganske enkelt :-D
Og endnu engang tillykke TESL, jeg har skrevet en privat besked til dig, så tjek der, og så kan vi tage den derfra :-)
DC19