Real Madrid fanklub.dk nedlukning
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
JimmyBroe skrev:
Siempre Madrid skrev: Løbet er ikke kørt, men indstillingen fra bestyrelsen er at fanklubben lukkes.
Det vil ske på en ekstra-ordinær generalforsamling, som vores kasserer er ved at booke lokale til. Her vil fanklubben blive lukket hvis totrediedele af de fremmødte stemmer for lukning.
Okay, så der er som sådan ikke noget jeg/os som ikke er medlemmer, kan gøre?
Nej. Vi har med vilje lukket for medlems-tilgang, fordi indstillingen er at fanklubben lukkes.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Raul 4 ever skrev:
Siempre Madrid skrev: Løbet er ikke kørt, men indstillingen fra bestyrelsen er at fanklubben lukkes.
Det vil ske på en ekstra-ordinær generalforsamling, som vores kasserer er ved at booke lokale til. Her vil fanklubben blive lukket hvis totrediedele af de fremmødte stemmer for lukning.
Kan du ikke skrive en nyhed på madridista.dk om hvad der foregår i fanklubben, samt slå det op på facebook. Jeg havde absolut ingen anelse om hvad der er ved at ske.
Vi holder gerne denne debat åben, men herudover har der været skrevet på såvel fanklubsiden som på Facebook-siden.
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev:
Vi holder gerne denne debat åben, men herudover har der været skrevet på såvel fanklubsiden som på Facebook-siden.
Det er selvfølgelig dit valg, men jeg kan ikke se hvad det kan skade at lave en nyhed der informerer om at fanklubben er ved at lukke? Jeg tvivler meget på at de fleste medlemmer er klar over hvad der sker.
Jeg savner også mere information om hvad det betyder at fanklubben lukker. Slutter alt kontakt til Real Madrid derved?
Jeg kan forestille mig at du/I, med god grund, er kørt træt i arbejdet, når der ikke er den store opbakning. Jeg håber dog alligevel at der vil blive gjort en sidste indsats for at holde fanklubben ved lige.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
:)
Jeg kan desværre ikke komme. Men min holdning er klar, Jeg stemmer imod en nedlukning og jeg vil gøre alt i min magt for at fanklubben ikke lukker ned. Var jeg i DK så ville jeg klart ha været præsenteret ved foregående general forsamling og hvad der ellers ville være at arrangementer.
Har valgt at takke af på forum!
- Torben
- Gæst
-
Realmadrid94 skrev: Er det de samme personer som kører madridista.dk? Det er jo billigere end at se en BIF-kamp, så..
:)
Det er det delvist... Men det er to uafhængige hjemmesider.
realmadridfanklub.dk er kun for fanklubmedlemmer, og indholdet bestemmes af medlemmer/bestyrelsen.
madridista.dk er gratis for alle Real Madrid interesserede, og indholdet bestemmes suverænt af hjemmesidens ejer.
Men igen, problemet er ikke antal betalende medlemmer i fanklubben. Problemet er at finde folk der (ulønnet) vil bruge deres fritid på administrativt arbejde og have ansvar for at lave arrangementer og arrangere ture med medlemmerne.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Raul 4 ever skrev:
Siempre Madrid skrev:
Det er selvfølgelig dit valg, men jeg kan ikke se hvad det kan skade at lave en nyhed der informerer om at fanklubben er ved at lukke? Jeg tvivler meget på at de fleste medlemmer er klar over hvad der sker.
Jeg savner også mere information om hvad det betyder at fanklubben lukker. Slutter alt kontakt til Real Madrid derved?
Jeg kan forestille mig at du/I, med god grund, er kørt træt i arbejdet, når der ikke er den store opbakning. Jeg håber dog alligevel at der vil blive gjort en sidste indsats for at holde fanklubben ved lige.
Næste skridt i fanklubbens fremtid har ikke betydning for ikke-medlemmer, for de har ikke længere chancen for at gøre deres indflydelse gældende. Derfor mener jeg, at det vil være omsonst at lægge det ud som en nyhed.
Lukningen af fanklubben, betyder at der ikke længere er officiel kontakt til Real Madrid.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Siempre Madrid skrev: Måske. Dem, der måtte ønske det, kan være helt rolige: jeg fortsætter ikke i bestyrelsen.
Ok det er ærgerligt. Kunne man få en hånds oprækning på hvem der ønsker at blive?
Mit spørgsmål var formuleret forkert før, men du svarede på det jeg gerne ville vide.
Jeg har fuld forståelse for, at man vælger at hive stikket ud, når man opbakningen ikke er mærkbar.
Daniel skrev: Det hele handler vel ret beset om tilslutningnen og opbakningen til dette frivillige projekt af ganske normale mennesker, som immervæk også har andet at se til bag kulisserne.
Jeg har fuld forståelse for, at man vælger at hive stikket ud, når man opbakningen ikke er mærkbar.
Klart, men på den anden side er der måske også på mange områder hvor fanklubbens holdninger, gøremål og ideer slet ikke bliver tydeliggjort nok. Altså jeg har set frivilligt arbejde kører ganske glimrende på trods af at folk har andet at se til.
Ansvaret har ikke været godt nok bredt ud, og man har måske heller ik kendt til den helt rigtige metode, hvordan man kunne ha trukket ansvaret mere ned over medlemmerne.