Dagens påstand - 210923

2 år 11 måneder siden #13 af Estadio Santiago Bernabéu
​Vil gerne være med på legen når det nu er den første af slagsen.

Jeg tror ikke Joselu kommer op på 16 eller flere scoringer.

Argumenter: Der er udelukkende tale om La Liga så ingen pokalkampe eller CL kampe tæller med. Han kommer til at spille laaaangt færre minutter end han gjorde i sidste sæson hvor han kom op på 16 scoringer. Han kommer til at få laaaangt færre muligheder fra straffesparkspletten.

Men jeg tror stadig vi bliver glade for ham når sæsonen er omme. Man kan godt være en succes uden at score de 16 i La Liga.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #14 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Dagens påstand - 210923
​Når man vurderer en angriber som målscorer, kan man dele det op i to centrale parametre:

- Evnen til at komme til chancer (xG)
- Evnen til at eksekvere chancerne

Indtil videre føler jeg min konklusion bliver, at Joselu faktisk positionerer sig og bevæger sig på en måde, hvor han kommer til ekstremt mange chancer. 

Men hvad med eksekveringen? Der er jeg lidt mere nervøs.

Manden er jo et tårn, og derfor vil der være en del hovedstødschancer. I kampen mod Union har han jo en fem-seks ganske store hovedstødschancer, og det gør mig sgu ret nervøs, at han header så ringe - i hvert fald i den kamp (jeg er godt klar over, at det var flot headed ind i weekenden). Hovedstødschancer bliver bare generelt vurderet som en lav xG (synes jeg), og han havde også 'kun' 1,2 xG på 11 forsøg i onsdags, men jeg synes, at der var en to - tre af hovedstødene, hvor jeg simpelthen forventer en kasse. Særligt et par af dem i første halvleg.

Så det er det store spørgsmål: Kan han begynde at eksekvere bedre, så kan jeg simpethen ikke se bort fra ham som starter - for han skal nok komme frem til chancerne. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, Camavinga

2 år 11 måneder siden #15 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Dagens påstand - 210923
Til gengæld var hovedstødsmålet mod Real Sociedad virkelig flot udført. Og glem ikke saksesparksmålet mod United ;-)

Han er afhængig af at få gode assist, og det tager vel nogle kampe før at medspillerne lærer ham at kende på banen.

Synes at det ser lovende ud. Som Carlo har været inde på har vi ikke rigtig haft en spiller som ham. Benzema kunne mere, men der er bare noget rendyrket 9’er over Joselu.

2 år 11 måneder siden #16 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Dagens påstand - 210923
​Han er "allerede" på 2 mål i 6 kampe. Sæsonen er blot startet. Og han vil komme frem til flere chancer end i sin Espanyol-tid. Han skal bare omsætte dem til kasser. Derudover, er han så ikke anden sparker efter Modric, når det kommer til straffespark? Han kommer til at score 20-25 mål i løbet af sæsonen.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #17 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Dagens påstand - 210923
El_Juan,
Det ville nemlig være bemærkelsesværdigt hvis Joselu ikke scorer flere mål, når der opstår flere muligheder til ham, og han er så god til at opsøge dem. Selvfølgelig kan han være uskarp, men det tror jeg ikke på han er. Liga mål scorer han hvert fald mellem 20-25 mål. Vini og Güler er tilbage på træningsbanen og kommer til at få et fint spil med Joselu.

2 år 11 måneder siden #18 af Estadio Santiago Bernabéu
Til jer der siger at Joselu vil score 20-25 mål. Er I kommet til at regne Champions League og Copa del Rey med i ligningen eller tror I reelt på at han scorer 20+ mål i La Liga?

2 år 11 måneder siden #19 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Dagens påstand - 210923

Estadio Santiago Bernabéu post=167647 skrev: Til jer der siger at Joselu vil score 20-25 mål. Er I kommet til at regne Champions League og Copa del Rey med i ligningen eller tror I reelt på at han scorer 20+ mål i La Liga?

​Erkender gerne, at jeg havde stirret mig blind på det kun var LaLiga. Når det så er sagt, så er jeg optimistisk og tror faktisk på han godt kan score en 20 stykker i ligaen alene.

Afhænger også af hvor han står til januar måned. Januar starter ud med 19. og 20. spillerunde. Så er vi halvvejs. Hvis han inden det står med 10-15 kasser, efter 18 kampe, så er det fint. Er det ikke tilfældet, så vil klubben nok overveje hvilke muligheder der er på markedet, til resten af sæsonen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #20 af 9eren
Jeg mener La liga 20-25 mål.

Nu mangler han 18-23 mål.

2 år 11 måneder siden #21 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg hepper på jer El_Juan og 9eren.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 11 måneder siden #22 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Dagens påstand - 210923

9eren post=167651 skrev: Jeg mener La liga 20-25 mål.

Nu mangler han 18-23 mål.

​Hvis han ikke når det, er det helt sikkert negreias skyld!! Også deres skyld vi ikke har vundet to mesterskaber i streg siden 08. 

​​​

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #23 af 9eren
Negreiras aktioner handler om meget andet end at fratage mål.

2 år 11 måneder siden #24 af Estadio Santiago Bernabéu

Leveret af Kunena Forum