Casillas fra start mod Dortmund

13 år 4 måneder siden #1 af HugoSanchez
Uagtet at Diego Lopez har leveret nogle ganske udmærkede præstationer (fraset kampen mod Átlético Madrid) og ikke kunne lastes for de fire mål i Dortmund og gjorde en god figur i den første kamp i Tyskland, må det være helt oplagt, at i morgen er tidspunktet kommet for Iker Casillas' comeback.

Skal Real Madrid have nogen som helst chance for at levere en sensationel remontada og sende Dortmund ud i Champions League-mørket, skal vi frem over stepperne og have Bernabéu-publikummet med fra start. Det taktiske træk, som Mourinho har i posen, der ville garantere et tændt publikum er at bide i egen stolthed og lade personlig konflikt være personlig konflikt og starte kampen med Iker Casillas.

Det ville hjælpe meget mht at anspore den infernalske stemning, der skal til, hvis det skal blive til en Magisk Aften i Madrid og chancen for La Décima!

Hugo Sánchez - der satser på denne startformation: Iker Casillas - Essien, Varane, Sergio Ramos, Coentrao - Khedira, Özil, Alonso - di María, Benzema (da han opholder sig mere i boksen end Higuaín), Cristiano
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved HugoSanchez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #2 af JimmyBroe

HugoSanchez skrev: Uagtet at Diego Lopez har leveret nogle ganske udmærkede præstationer (fraset kampen mod Átlético Madrid) og ikke kunne lastes for de fire mål i Dortmund og gjorde en god figur i den første kamp i Tyskland, må det være helt oplagt, at i morgen er tidspunktet kommet for Iker Casillas' comeback.

Skal Real Madrid have nogen som helst chance for at levere en sensationel remontada og sende Dortmund ud i Champions League-mørket, skal vi frem over stepperne og have Bernabéu-publikummet med fra start. Det taktiske træk, som Mourinho har i posen, der ville garantere et tændt publikum er at bide i egen stolthed og lade personlig konflikt være personlig konflikt og starte kampen med Iker Casillas.

Det ville hjælpe meget mht at anspore den infernalske stemning, der skal til, hvis det skal blive til en Magisk Aften i Madrid og chancen for La Décima!

Hugo Sánchez - der satser på denne startformation: Iker Casillas - Essien, Varane, Sergio Ramos, Coentrao - Khedira, Özil, Alonso - di María, Benzema (da han opholder sig mere i boksen end Higuaín), Cristiano

Dybt uenig, uanset hvor meget man ønsker Casillas tilbage mellem stængerne, vil det være helt hen i vejret at gøre det i netop denne kamp, jeg er helt enig i at man skulle ha' brugt Casillas i nogle af de mindre opgør i den sidste månedes tid, og det var en kæmpe stor fejl af Mou, men at bruge Casillas i denne kamp synes jeg vil være en endnu større fejl.

En ting er at Diego Lopez har stået over alt forventning siden han ankom til klubben, bare husk brandkampen mod Manchester United på Bernabéu, der var Lopez direkte (sammen med Nani;P) medvirkende til at vi gik videre, og det er ikke den eneste gang at han har reddet os til en sejr. Det har Casillas også gjort 1000 af gange men problemet er bare at han INTET kamptræning har fra de sidste 4 måneder.. . og det alene er grund nok til han ikke skal stå i sæsonens vigtigeste kamp.

Diego havde en dårlig kamp i weekenden, og hvad så?? Seriøst, jeg forstår ikke hvordan man bare kan pisse sådan på ham, fordi han har haft én dårlig kamp på 4 måneder? Ej men hold nu op. men det er selfølgelig bare min mening :)

Jeg håber for alt i verden at Casillas er tilbage på mål i den kommende sæson men i morgen der SKAL Diego Lopez stå det kan der for søren da ikke være tvivl om.

Startformation:
Diego Lopez - Essien (hvis han er klar), Varane, Sergio Ramos, Coentrao - Khedira, Özil, Alonso - di María, Benzema, Cristiano

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved JimmyBroe.

13 år 4 måneder siden #3 af Realmadrid94
Jimmy.
For mig, handler det ikke om personen Casillas, men legenden.
Legenderne bliver decideret pisset på af Perez, og vi har set det med flere spillere. :) desværre ser det ud at han er ligeglad. Hierro, Raul og nu vores kære målmand. Det er ulækkert at se den måde de bliver behandlet på. Ingen af disse spillere var brændt ud eller lign. Men ja, nu må vi se fra næste sæson af :)

13 år 4 måneder siden #4 af JimmyBroe

Realmadrid94 skrev: Jimmy.
Legenderne bliver decideret pisset på af Perez, og vi har set det med flere spillere. :) desværre ser det ud at han er ligeglad. Hierro, Raul og nu vores kære målmand. Det er ulækkert at se den måde de bliver behandlet på. Ingen af disse spillere var brændt ud eller lign. Men ja, nu må vi se fra næste sæson af :)

Og her er jeg jo brændene enig. Det er så skrækkeligt den måde som vores store spillere er blevet behandlet på.

Jeg vil til enhver tid vælge Casillas i kampform fremfor en Diego Lopez i kampform, både pga. kvalitet men også fordi at hans betydning for hele Real Madrid er så uvurderlig. Problemet er bare at det kun er sidstnævnte som er i kampform, og derfor er valget indlysende IMO.:)

Jeg er her stadig XOXO

13 år 4 måneder siden #5 af rezamadridista

JimmyBroe skrev:

Realmadrid94 skrev: Jimmy.

Og her er jeg jo brændene enig. Det er så skrækkeligt den måde som vores store spillere er blevet behandlet på.

Jeg vil til enhver tid vælge Casillas i kampform fremfor en Diego Lopez i kampform, både pga. kvalitet men også fordi at hans betydning for hele Real Madrid er så uvurderlig. Problemet er bare at det kun er sidstnævnte som er i kampform, og derfor er valget indlysende IMO.:)

Hvis Cristiano Ronaldo var skadet i 4 måneder, og var bænket i al den tid. Vil du så ikke være for at han starter inde på tirsdag?

- Ingen svæver på banen som Zizou!

13 år 4 måneder siden #6 af rezamadridista
slettet

Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved rezamadridista.

13 år 4 måneder siden #7 af JimmyBroe
Du kan godt selv se forskellen, ikk?

Jeg er her stadig XOXO

13 år 4 måneder siden #8 af rezamadridista

JimmyBroe skrev: Du kan godt selv se forskellen, ikk?

Nu er jeg ikke en professionel fodboldspiller, så ret mig hvis jeg tager fejl.

Du har en målmand der er blevet kåret til den bedste målmand 5 år i træk. Han har startet inde for Real Madrids A hold i over et årti. Hvilket betyder, at han hver uge, mindst én gang har været ude og spille for omkring de 60.000 tilskuer i gennemsnit.
Som sagt, så har jeg ingen decideret viden, men en kamp for Casillas er "just another day at the office".

Han har ikke i kampform, men hvor meget betyder det lige for en spiller som Casillas? IMO, ikke så meget.

Og ikke nok med hans ti år som fast mand, så har han nettop i én måned trænet hver evig eneste dag med Real Madrid, og har nu været meldt klar i et godt stykke tid.

Jeg siger ikke at kampform ikke betyder noget, det kan endda være vitalt. Men personligt, så fortrækker jeg hellere den kampånd Casillas kan bringe både til fans og spillere, og derfor ignorere jeg kampform-problemet, NETOP fordi det er Casillas.

Og ja, jeg kan godt se forskellen på Casillas og Ronaldo, det var en lidt dum eksempel. Men jeg mener bare at alt den kampform er overvurderet når spilleren hedder Casillas.

Men måske er det mig der undervurdere betydningen af at være i kampform :)

Følgende bruger(e) sagde tak: HugoSanchez

13 år 4 måneder siden #9 af JimmyBroe

rezamadridista skrev:

Du har en målmand der er blevet kåret til den bedste målmand 5 år i træk. Han har startet inde for Real Madrids A hold i over et årti. Hvilket betyder, at han hver uge, mindst én gang har været ude og spille for omkring de 60.000 tilskuer i gennemsnit.
Som sagt, så har jeg ingen decideret viden, men en kamp for Casillas er "just another day at the office".

Han har ikke i kampform, men hvor meget betyder det lige for en spiller som Casillas? IMO, ikke så meget.

Og ikke nok med hans ti år som fast mand, så har han nettop i én måned trænet hver evig eneste dag med Real Madrid, og har nu været meldt klar i et godt stykke tid.

Jeg siger ikke at kampform ikke betyder noget, det kan endda være vitalt. Men personligt, så fortrækker jeg hellere den kampånd Casillas kan bringe både til fans og spillere, og derfor ignorere jeg kampform-problemet, NETOP fordi det er Casillas.

Og ja, jeg kan godt se forskellen på Casillas og Ronaldo, det var en lidt dum eksempel. Men jeg mener bare at alt den kampform er overvurderet når spilleren hedder Casillas.

Okay, du tager fejl.:D

Ej, men som du selv siger, ingen af os (to, ihvertfald) er professionelle fodboldspillere (jeg havde ellers en lysende fremtid i serie 4 på Lolland for år tilbage:P) så det hele er jo egne meninger og forestillinger om hvad der gavner Real Madrid bedst muligt.

I en kamp som den imorgen skal der ikke tænkes på hvem der har fortjent hvad, men om hvem der er bedst lige nu og her. Og der er vi så bare uenige om hvem Real Madrid har størst gavn af imorgen. Bom.

I sidste ende må vi håbe at Mou vælger den bedste til jobbet på dagen og ikke vælger ud fra spillerstatus og/eller hvordan han har det internt med de to målmænd.

Jeg er her stadig XOXO

13 år 4 måneder siden #10 af HugoSanchez
Diego havde en dårlig kamp i weekenden, og hvad så?? Seriøst, jeg forstår ikke hvordan man bare kan pisse sådan på ham, fordi han har haft én dårlig kamp på 4 måneder? Ej men hold nu op. men det er selfølgelig bare min mening :)

Jeg håber for alt i verden at Casillas er tilbage på mål i den kommende sæson men i morgen der SKAL Diego Lopez stå det kan der for søren da ikke være tvivl om.

Det er jo så det, jeg håber, at der rent faktisk ER tvivl om i Mourinhos stolte hoved. Det har jo selvfølgelig intet at gøre med at pisse på Diego Lopez. Hvis Mourinho vælger Casillas skulle det være for at skabe en chokeffekt, der forhåbentlig rent faktisk kan gøre en forskel i morgendagens kamp. Mourinho kunne vælge at satse på denne chokeffekt, hvis han vurderer, som jeg, at der skal noget helt ekstraordinært til for at slå Borussia Dortmund 3-0. Jeg tror ikke, at vi har fantastisk store chancer for succes, hvis vi bare stiller med de 11, du skitserer og håber, at vi kan kvase Dortmund. Jeg tror derimod på, at vi har marginalt større chancer for succes, hvis Mourinho gør noget overraskende, der kan skabe en reaktion hos publikum og internt på holdet.

Hugo Sanchez
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved HugoSanchez.

13 år 4 måneder siden #11 af rezamadridista

JimmyBroe skrev:

rezamadridista skrev:

Okay, du tager fejl.:D

Ej, men som du selv siger, ingen af os (to, ihvertfald) er professionelle fodboldspillere (jeg havde ellers en lysende fremtid i serie 4 på Lolland for år tilbage:P) så det hele er jo egne meninger og forestillinger om hvad der gavner Real Madrid bedst muligt.

I en kamp som den imorgen skal der ikke tænkes på hvem der har fortjent hvad, men om hvem der er bedst lige nu og her. Og der er vi så bare uenige om hvem Real Madrid har størst gavn af imorgen. Bom.

I sidste ende må vi håbe at Mou vælger den bedste til jobbet på dagen og ikke vælger ud fra spillerstatus og/eller hvordan han har det internt med de to målmænd.

Haha :)

Jeg har også spillet i over 10 for en klub i Århus. Måske er det ikke så meget, men jeg er hellere ikke så gammel :)
Dog har jeg aldrig prøvet at være skadet, også senere trænes op og miste kampformen og bla bla bla.

Men ja, vi håber vel alle bare på det bedste :)

Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

13 år 4 måneder siden #12 af JimmyBroe
Slet

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved JimmyBroe.

Leveret af Kunena Forum