Casillas fra start mod Dortmund
HugoSanchez skrev: Diego havde en dårlig kamp i weekenden, og hvad så?? Seriøst, jeg forstår ikke hvordan man bare kan pisse sådan på ham, fordi han har haft én dårlig kamp på 4 måneder? Ej men hold nu op. men det er selfølgelig bare min mening :)
Jeg håber for alt i verden at Casillas er tilbage på mål i den kommende sæson men i morgen der SKAL Diego Lopez stå det kan der for søren da ikke være tvivl om.
Det er jo så det, jeg håber, at der rent faktisk ER tvivl om i Mourinhos stolte hoved. Det har jo selvfølgelig intet at gøre med at pisse på Diego Lopez. Hvis Mourinho vælger Casillas skulle det være for at skabe en chokeffekt, der forhåbentlig rent faktisk kan gøre en forskel i morgendagens kamp. Mourinho kunne vælge at satse på denne chokeffekt, hvis han vurderer, som jeg, at der skal noget helt ekstraordinært til for at slå Borussia Dortmund 3-0. Jeg tror ikke, at vi har fantastisk store chancer for succes, hvis vi bare stiller med de 11, du skitserer og håber, at vi kan kvase Dortmund. Jeg tror derimod på, at vi har marginalt større chancer for succes, hvis Mourinho gør noget overraskende, der kan skabe en reaktion hos publikum og internt på holdet.
Hugo Sanchez
Den der chokeffekt? Har den nogensinde virket? Morten Olsen har gjort det med Bendtner nogle gange uden held:P
Vi skal bare vinde 3-0, færdig slut. Hvis det er Casillas der holder 0'et så er det en god historie og fantastisk, hvis det er Diego der holder 0'et så er det fortjent og fantastisk.:)
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DumtSkrevetSytten skrev: Den der chokeffekt? Har den nogensinde virket? Morten Olsen har gjort det med Bendtner nogle gange uden held:P
Sammenligningen = nu bliver jeg høvlet ned:P
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen