En lille leg: Hvem ville I hente ind?
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Som andre også nævner er Vitinha til midtbanen lige præcis den type spiller vi mangler. Jeg tror til en nogen grad, at vores problematik handler mere om type end om navn ifht at løse midtbanen. Så derfor kunne en spiller af lavere kaliber også sagtens gå ind og gøre underværker for holdet.
Saliba, Vitinha. In that order.
DC19
Der er jeg helt enig. Spot on. Hvor er det vildt vi er kommet hertil.-#7- post=192139 skrev: Det er sjovt nok, fordi for måske første gang nogensinde, synes jeg ikke som sådan at Real Madrid kan købe sig ud af problemerne. Snarere tværtimod er det et spørgsmål denne gang om at man skal sælge sig ud af problemerne.
Alternativt en leder til holdet, for det er der godt nok også desperat brug for. Ramos, ikke fordi han skal spille de store kampe, men i en kamp mod mægtige Albacete, kunne han måske skræmme livet af de stakkels "superstjerner" og få dem til at indse at de faktisk spiller i Real Madrid.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
En habil højre back, der kan spille når Trent er skadet. Carvajal synes jeg desværre ikke rigtig vi kan regne med mere.
En af verdens bedste centerforsvarsspillere, der kan erstatte Militao, som jeg desværre heller ikke synes vi kan regne med mere. Gerne samme type, da han skal spille sammen med Huijsen.
Sælg Vini, men hent ikke nødvendigvis en erstatning. Giv Rodrygo en chance i hans sted og se om han kan finde et mere stabilt niveau. Reserver synes jeg vi har nok af deroppe. Nico Paz og Endrick skal indgå i truppen.
Jeg ville være mere tryg hvis bagkæden blev styrket med en top, top forsvarsspiller som William Saliba (Pau Torres som mere realistisk bud). Nunu Mendes er en anden signing der ville styrke vores balance på venstrekanten, hvor jeg Carreras stadig har til gode at overbevise mig - især i de store kampe.
Til midtbanen ville jeg fluks hente Nico Paz og på talent-fronten kigge mod Tottenhams Lucas Bergvall, som jeg spår en stor karriere.
I et football manager-univers så jeg også gerne Liverpool sende 50 mio euro + Salah til Real Madrid for Rodrygo. Tror godt der kan klemmes en eller to gode sæsoner ud af den gode Egypter endnu og Rodrygo udgør bare desværre et problem der skal løses.
Jeg så også gerne Vinicius blive solgt til Saudi.
Men hvis man kun må vælge én i legen, så bliver drømmesigningen Saliba.
Jeg kan huske at Capello sagde at ethvert godt hold, starter med 4 stærke forsvarsspillere og jeg tror altså også at vores midtbane ser dårligere ud end den nødvendigvis er, fordi bagkæden pt. er så rystende ringe som det er tilfældet.
Og det at tro at Vini bare kan sælges til Saudi for 10 gigalioner er også utopi. Folk er ikke dumme og man kan tydeligt se hvor meget dårlig han er blevet med årene og at hans popularitet er i frit fald samt at han er for giftig slange at have i en trup. At han så går for ml 60-70 mil euro er mere realistisk - men så skal han også sælges NU.
Hvis det skal være en her og nu løsning og i vinter halvåret samt billig og risikofri så kunne man måske overveje saibari fra PSV som gør deg dint i Afrin nations cup. Han er en allrounder midtbane type der ser fysisk stærk ud ig har en fin teknik.
Hvor er det altså også bare latterligt et signal at sende at give anførerbindet til Vini - vores mest umodne og mindst egnede i hele truppen (top 3 mest umodne i historien). Så må reglen laves om. Den dreng kan ikke holde hovedet koldt, om så han sad i et isbad.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.