En lille leg: Hvem ville I hente ind?

5 måneder 1 uge siden #13 af Ramos92:48
Hvis der nu var frit valg på alle hylder ville jeg da klart have Vitinha eller Pedri(Selvfølgelig fuldstædig utopi på alle punkter), men de kan styre kampene med hård hånd med deres teknik og overblik på kuglen. 

Dernæst ville jeg sætte alle sejl ind på en solid og pisse dygtig CB da Huijsen skal have en fast makker og så må resten vare nok. 

Og så ville jeg simpelthen elske at Garcia begyndte at få fast spilletid på toppen og så Mbappe ud på venstre og så må Nico Paz, Rodrygo og Mastan kæmpe om sidste plads/være rotation. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #14 af Ramos4
Vitinha. Saliba.

Man skulle være et skarn, hvis man ikke drømte om Haaland, men jeg har svært ved at se ham passe med Mbappé.

Ville være frækt, men nok ikke et hak bedre end pt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum