Florentino Pérez præsenterede sin valgkampagne
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Florentino Pérez har i dag præsenteret sit kandidatur til det kommende præsident-valg, hvor han ventes at blive eneste opstillede. Under temaet "Juntos Ganamos" (sammen vinder vi) slog han fast, at han og hans bestyrelse har befæstet Real Madrids position i Europa og Verden.
Han indledte sin kampagne med at fortælle om baggrunden for hans opstillen til præsident i den klub, som han har været medlem af, siden han var fire år:
- Dette logo er en del af mine minder og mit liv. Derfor ved jeg, hvordan vores medlemmer føler. Jeg ved, hvad det vil sige at være præsident i Real Madrid.
Herefter sendte han en hilsen til sin forgænger, Ramón Calderón, som måtte forlade posten efter stemmefusk under en generalforsamling:
- Det er slut med uansvarlige handlinger, som går ud over det etiske. I de sidste fire år har vi opnået stor stabilitet.
Han slog fast, at klubben fortsat skal tilhøre medlemmerne:
- Real Madrid tilhører medlemmerne og det skal det blive ved med. Det er en af de hellige hjørnesten i denne klub. Mens jeg er præsident, vil Real Madrid tilhøre medlemmerne, uanset hvad der sker i omverdenen.
Der var naturligvis også fokus på forstærkninger på spillerfronten:
- Vi arbejder på at hente flere af de bedste spillere i verden, nogle af de bedste nationale spillere og fra egne rækker.
Her gjorde han opmærksom på den gode sæson, som klubbens ungdomshold har haft med særlig henvisning til Real Madrid Castilla, som har konsolideret sig i den næstbedste række, mens Real Madrid C har haft en udmærket sæson i La Segunda B.
Klubben står over for en omfattende modernisering af Estadio Santiago Bernabéu:
- Estadio Santiago Bernabéu bliver den mest moderne bane i Europa og en reference i forhold til arkitektur og teknologi.
Samtidig gjorde han rede for, at Real Madrid fortsat vil udvikle Ciudad Real Madrid.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det bliver spændende at se om han holder dette løfte.. Personligt tror jeg ikke.og fra egne rækker.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Steen skrev:
Det bliver spændende at se om han holder dette løfte.. Personligt tror jeg ikke.og fra egne rækker.
Carvajal hentes hjem og Jesé rykkes op. Ta-daa.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
Steen skrev:
Hvis det skulle ske, så vil jeg betale dig en tur til Spanien så du kan besøge Hugol og få smagt hans kærestes kager! Jeg tror ikke på Jesé-oprykning, men jeg håber det virkeligt.
Siempre Madrid skrev:
Steen skrev:
- Vi arbejder på at hente flere af de bedste spillere i verden, nogle af de bedste nationale spillere og fra egne rækker.
Bale, Cavani/Suarez og Isco bliver købt, Di María bliver, Morata udlejes, og dermed bliver Jesé glemt. Det er åbenbart sådan man kører biksen i Real Madrid :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Har valgt at takke af på forum!
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Steen skrev:
Siempre Madrid skrev:
Steen skrev:
Hvis det skulle ske, så vil jeg betale dig en tur til Spanien så du kan besøge Hugol og få smagt hans kærestes kager! Jeg tror ikke på Jesé-oprykning, men jeg håber det virkeligt.
den sætning bliver sku dyr for dig hvis du er en mand som holdet sit ord ;)
- Brylle
- Gæst
-
Det var da Calderon, der hentede Ronaldo eller er jeg helt forkert på den?Real Madrid 7 skrev: Jeg tror Perez holdet hvad han siger feks Dan han sagde jeg vil købe Ronaldo så gjorde. Han det
Brylle skrev:
Det var da Calderon, der hentede Ronaldo eller er jeg helt forkert på den?Real Madrid 7 skrev: Jeg tror Perez holdet hvad han siger feks Dan han sagde jeg vil købe Ronaldo så gjorde. Han det
Han blev først officielt hentet, da Perez blev præsident. Det er muligt, at Calderon sørgede for kontrakterne, men officielt står han nok som en Perez-handel.
Brylle skrev:
Jo altså det var Calderon der sørgede for at Ronaldo handelen ville gå hjem i sæsonen efter, så han lavede aftalen med Manchester United i sommeren 2008 og så blev den effektueret i sommeren 2009 hvor Florentino Perez var tilbage som præsident hvor summen allerede var aftalt.
Så den er lidt nemt købt, men der er jo en masse andre spillere som han har lovet at hente og han har holdt ord hver gang!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!