Florentino Pérez præsenterede sin valgkampagne
- Brylle
- Gæst
-
13 år 1 måned siden #13
af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Florentino Pérez præsenterede sin valgkampagne
Yes det var også den vej jeg nogenlunde erindrede et eller andet :)sebbereal skrev:
Brylle skrev:
Det var da Calderon, der hentede Ronaldo eller er jeg helt forkert på den?Real Madrid 7 skrev: Jeg tror Perez holdet hvad han siger feks Dan han sagde jeg vil købe Ronaldo så gjorde. Han det
Jo altså det var Calderon der sørgede for at Ronaldo handelen ville gå hjem i sæsonen efter, så han lavede aftalen med Manchester United i sommeren 2008 og så blev den effektueret i sommeren 2009 hvor Florentino Perez var tilbage som præsident hvor summen allerede var aftalt.
Så den er lidt nemt købt, men der er jo en masse andre spillere som han har lovet at hente og han har holdt ord hver gang!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
13 år 1 måned siden #14
af Hugol
Hvis Alberto Toril bliver træner el Rafa Benitez så giver jeg kage til samtlige 5000 madridistas her på siden hvis ik der er flere. Jeg kræver blot 1 euro fra hver person ;).
Ronaldo handlen blev gennemført af Calderon, han var lommet under alle omstændigheder.
Har valgt at takke af på forum!
Besvaret af Hugol på emne Florentino Pérez præsenterede sin valgkampagne
rezamadridista skrev: Føler mig lidt udenfor, må jeg også få noget kaffe og kage Hugol?
Hvis Alberto Toril bliver træner el Rafa Benitez så giver jeg kage til samtlige 5000 madridistas her på siden hvis ik der er flere. Jeg kræver blot 1 euro fra hver person ;).
Ronaldo handlen blev gennemført af Calderon, han var lommet under alle omstændigheder.
Har valgt at takke af på forum!
13 år 1 måned siden #15
af JesperA
Der har trods alt været noget mere stil over Perez, og at han kan købe en af verdens bedste gennem tiderne ved et middagsbord med en serviet, fortæller meget godt hvor vild han egentlig er. Men der er selvfølgelig også en del fingre at sætte på hans præsidentperioder, men alt i alt har han haft positiv indflydelse på klubben, og vil den det bedste. Han er milliardær og kunne leve det søde liv resten af sine dage, men kærligheden til klubben trækker mere i ham, og det er da et eller andet sted rimelig prisværdigt.
Besvaret af JesperA på emne Florentino Pérez præsenterede sin valgkampagne
Calderon lovede så til gengæld Robben, Fabregas og Kaka'. Robben kom, Fabregas var aldrig i nærheden, og Kaka' kom først da Perez tiltrådte. Medmindre man har aftaler på plads på forhånd virker det også helt fuldstændig sindssygt at gå til valg med spillerløfter, det giver da de sælgende klubber en helt vanvittig position i de efterfølgende forhandlinger. Men det var vel endnu en af de ting Calderon ikke havde gennemtænkt. At ansætte Capello, som alle ved hvilken slags fodbold står for, og så fyre ham fordi det ikke er flot nok til Real Madrid på trods af titler, det er jo en joke i sig selv. Dertil kommer polemikken omkring hans valgfusk.sebbereal skrev:
Brylle skrev:
Det var da Calderon, der hentede Ronaldo eller er jeg helt forkert på den?Real Madrid 7 skrev: Jeg tror Perez holdet hvad han siger feks Dan han sagde jeg vil købe Ronaldo så gjorde. Han det
Jo altså det var Calderon der sørgede for at Ronaldo handelen ville gå hjem i sæsonen efter, så han lavede aftalen med Manchester United i sommeren 2008 og så blev den effektueret i sommeren 2009 hvor Florentino Perez var tilbage som præsident hvor summen allerede var aftalt.
Så den er lidt nemt købt, men der er jo en masse andre spillere som han har lovet at hente og han har holdt ord hver gang!
Der har trods alt været noget mere stil over Perez, og at han kan købe en af verdens bedste gennem tiderne ved et middagsbord med en serviet, fortæller meget godt hvor vild han egentlig er. Men der er selvfølgelig også en del fingre at sætte på hans præsidentperioder, men alt i alt har han haft positiv indflydelse på klubben, og vil den det bedste. Han er milliardær og kunne leve det søde liv resten af sine dage, men kærligheden til klubben trækker mere i ham, og det er da et eller andet sted rimelig prisværdigt.