Real Madrid forhandler med flere spillere

13 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Tiden går i Real Madrid og der er fortsat ikke officielt sat navn på klubbens kommende træner.

Det betyder dog ikke, at den sportslige ledelse sidder på deres hænder og afventer situationen.

Florentino Pérez og José Ángel Sánchez er i øjeblikket på flyvetur rundt i Europa for at skaffe forstærkninger til den kommende sæson.

De tre første forstærkninger er allerede på plads, idet Carvajal, Casemiro og Jesé er at finde i førsteholdstruppen, men der arbejdes hårdt på at hente endnu et trekløver til holdet, nemlig Isco, Gareth Bale og Edinson Cavani.

Ifølge spansk presse er forhandlingerne om de to førstnævnte særdeles fremskredne og der tales allerede nu om, at de kan præsenteres i Madrid i løbet af juli måned.

Zinedine Zidane har haft en lang snak med Iscos far og lovet, at den unge U21-helt vil få masser af spilletid i den kommende sæson.

I Real Madrid er man samtidig overbevist om, at Gareth Bale vil ende med at gøre sit til at få et skifte trumfet igennem, således at han kan spille Champions League i den kommende sæson.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #2 af Gribben
Sikke en nyhed. Dejligt at der endelig kommer noget helt konkret på bordet :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

• Champen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #3 af Champen
Besvaret af Champen på emne Real Madrid forhandler med flere spillere

Gribben skrev: Sikke en nyhed. Dejligt at der endelig kommer noget helt konkret på bordet :-)

Jeg klager bestemt heller ikke over nogle af disse spillere, jeg kunne bare også godt tænke mig en spiller på midten. Det kunne være Verratti eller Gündogan.

13 år 1 måned siden #4 af Real Madrid
Ja ville da være helt fantastisk at få Cavani, Bale, Isco hvorfor ikke også købe 8 nye spillere nu vi er i gang?

Ville da være skønt at bruge 1,5 milliarder (+/-) på de tre spillere :)

Jeg vil fejre transfervinduet som et mesterskab, hvis vi ikke køber Cavani og Bale.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Steen, MMM

13 år 1 måned siden #5 af Raúl Madrid
Problemet er at hvis Bale og Cavani kommer, jamen så kan Morata og Jese glemme alt om fuld spilletid i en vigtig ligakamp eller andet. Det bliver højst de sidste 10 min de får, også stopper deres udvikling.

Hverken Cavani, Bale eller Isco!

Benzema, Morata (Jese)
Di Maria, Jese
Slut!
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Real Madrid, JimmyBroe

13 år 1 måned siden #6 af Salix7
Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal have det med denne nyhed, da jeg personligt kun synes, at Isco er pengene værd! Hvis Pérez virkelig skal købe spillere til holdet - så jeg hellere at han købte følgende:

1. Mata - Er billigere og vil tilføre holdet en dimention mere i spillet end Bale. (Bale minder for meget om Ronaldo = for let at læse for andre hold. Tænk blot på kampen mod United på Old Trafford i år)
2. Lewandowski - Er meget billigere og yngre end Cavani
3. Verratti - Er et kæmpe talent, som vil kunne tage over for Alonso, når han er færdig om 1 max 2 sæsoner!
4. Di Maria vil passende kunne indgå i en handel, da hans bundniveau er alt for lavt.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Salix7.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 1 måned siden #7 af DarioGomez

Raúl Madrid skrev: Problemet er at hvis Bale og Cavani kommer, jamen så kan Morata og Jese glemme alt om fuld spilletid i en vigtig ligakamp eller andet. Det bliver højst de sidste 10 min de får, også stopper deres udvikling.

Hverken Cavani, Bale eller Isco!

Benzema, Morata (Jese)
Di Maria, Jese
Slut!

Altså lige bortset fra, at Isco jo kommer som bekostning for måske endda både dí María og Kaká, mens der er også er en risiko for, at Callejón smutter.
Derudover - hvad nu når Benz er ude i 3 mdr - vil du så være tryg ved kun at have Morata som frontmand???

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

13 år 1 måned siden #8 af Real Madrid
Jeg tror dette bliver vores offensiv, så må vi jo se om jeg får ret.

Benzema, Morata

Ronaldo, Callejon, Özil, Kaka, Di Maria, Jese

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 1 måned siden #9 af asp3200

Real Madrid skrev: Jeg tror dette bliver vores offensiv, så må vi jo se om jeg får ret.

Benzema, Morata

Håber jeg godt nok ikke. Forstå ikke Morata bliver hævet op som top angriber herinde på forummet. Fint han scorer til U-21, men er lidt noget andet når han står overfor gode forsvarsspillere.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved asp3200.

13 år 1 måned siden #10 af Jaken

asp3200 skrev:

Real Madrid skrev: Jeg tror dette bliver vores offensiv, så må vi jo se om jeg får ret.

Benzema, Morata

Håber jeg godt nok ikke. Forstå ikke Morata bliver hævet op som top angriber herinde på forummet. Fint han scorer til U-21, men er lidt noget andet når han står overfor gode forsvarsspillere.

Det er jo ikke fordi at han er en top angriber på nuværende tidspunkt, men han er en top angriber i svøb. Hvorfor skal vi partout have 2 "top angribere" på samme tid? Jeg kan ikke se at det nødvendigvis gavner synderligt meget med flere store stjerneangribere på en og same tid.

Som der også efterhånden er blevet nævnt en hel del gange herinde, så er det altafgørende for en angriber, at der er tillid fra træneren og klubben. Det kan godt tænkes, at Benzema (forhåbentlig) hæver sit niveau såfremt han også får den tillid at føle. Morata skal jo blot agere andetvalg, ikke decideret starter. Henter vi en Cavani/Suarez ind vil det blive umådelig sparsomt med spilletid for Morata og det ville være en synd og skam ikke at "nurse" et sådan talent...

EDIT: Mit problem med et angreb bestående af Benzema som 1. valg og Morata som 2.valg er ikke Morata, men derimod Benzema. Jeg ved ikke om Benzema har hvad der kræves for at være en angriber af top kaliber. Han har gennem hele sin Real Madrid karriere vist et skræmmende ustabilt niveau med en ugidelig attitude, flere koncentrationssvigt og mentale komplikationer. Han har aldrig været lige min kop te, men jeg tror, og mest af alt håber, at det vil ændre sig i kraft med at han bliver det indiskutable førstevalg. Jeg håber...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

13 år 1 måned siden #11 af Raúl Madrid
Isco ryger til Man City, desværre. Men det er jeg sikker på! Hvis man henter Bale, og sælger Di Maria er det også fint nok.
Morata kan da sagtens være 2. valg. Hvorfor ikk?
Raul i '95 var da heller ikk den Raul i '01? De udvikler sig, og det gør Morata også, desuden kan Jese også blive brugt deroppe, og hvis det hele skulle gå galt kan Ronaldo tage et par kampe deroppe.
Bale for Di Maria er den eneste gode handel!
Resten er for at blære sig.

13 år 1 måned siden #12 af DarioGomez
Isco til City, du er meget definitiv, hvad baserer du det på?
Har han ringet til dig??

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Leveret af Kunena Forum