Real Madrid forhandler med flere spillere
13 år 1 måned siden #25
af baggins
Cavani er en rigtig god spiller, men som nævnt så ser jeg hellere at vi satser på Morata. Jeg ved godt at han ikke er blevet afprøvet på topplan, men det kan man sige om alle spillere - der var et tidspunkt, hvor de var uprøvede. Og først efter man har afprøvet dem kan man sige om spilleren havde hvad der skulle til. Det samme galt Raul, og han endte med at blive rumlig god, må man sige.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Besvaret af baggins på emne Real Madrid forhandler med flere spillere
Los Pitufo skrev: Edinson Carvani til RM. :-) se det lyder jo godt,især nå nu Arsenal har købt Higuain,så mangler der jo ligesom en target mand,& det må Carvani siges at være. Så et stort velkommen skal der lyde,hvis det er sandt.
Cavani er en rigtig god spiller, men som nævnt så ser jeg hellere at vi satser på Morata. Jeg ved godt at han ikke er blevet afprøvet på topplan, men det kan man sige om alle spillere - der var et tidspunkt, hvor de var uprøvede. Og først efter man har afprøvet dem kan man sige om spilleren havde hvad der skulle til. Det samme galt Raul, og han endte med at blive rumlig god, må man sige.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen