Real Madrid forhandler med flere spillere
- Mou94
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Redondo
- Gæst
-
Benz har været alt alt for svingende. Så folk vil satse på to talenter og en lottokupon. Vi har brug for en bomber.
Bale er jeg lidt ligeglad med, har er bare fyld. Men Isco kunne fint pynte.
Cavani og Isco skal landes. Pengene for Bale kan vi spare og give til velfærd hvis man har så stort et behov for at brænde millioner af.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Redondo skrev: Forstår heller ikke hvorfor folk er så meget oppe og støde over Morata. Han har intet vist for Real endnu. Dog har han ikke fået så meget spilletid. Men han skal have mere tid. Tror egentlig mere på Jese.
Benz har været alt alt for svingende. Så folk vil satse på to talenter og en lottokupon. Vi har brug for en bomber.
Bale er jeg lidt ligeglad med, har er bare fyld. Men Isco kunne fint pynte.
Cavani og Isco skal landes. Pengene for Bale kan vi spare og give til velfærd hvis man har så stort et behov for at brænde millioner af.
Hvilken plads spiller ham Velfærd? Jeg har ikke den store tiltro til ham, så ville jeg hellere satse pengene på Niemand!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Fred P og de slemme frø
- Gæst
-
- Madridista91
- Gæst
-
Glæder mig virkelig til at se, om vi køber Isco og Bale. Rygterne går på, at hvis Isco bliver købt, så bliver han lejet ud til Malagá i en enkelt sæson, også kommer han til Madrid. Frygter han bliver en ny "Canales", som også i sin tid var et kæmpe talent, også kom han til Madrid og desværre blev lidt ødelagt.
- Redondo
- Gæst
-
Er du sådan Linje3 / Cirkus Revy typen?
- Raúl Madrid
-
- Ekspert bruger
-
Sandsynligheden er meget større, at han ryger til City. Du får også at se om jeg har ret eller ej.
Isco er en god spiller, uden tvivl, men hvor skal han spille? Istedet for Özil? Eller højrekanten? Det tror jeg ikke
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Redondo skrev: Siempre
Vi er nok mere ovre i Rudi S. Kløjsner-afdelingen.....kaviar er hvad vi har, senere får vi tatar!
I den lidt mere alvorlige afdeling, så er jeg faktisk enig med dig i, at Gareth Bale ikke skal hentes for enhver pris, som der bliver lagt op til i øjeblikket. Der er pladser, som trænger mere til en ny spiller.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Los Pitufo
- Gæst
-
- Redondo
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
Redondo skrev: Siempre
Vi er nok mere ovre i Rudi S. Kløjsner-afdelingen.....kaviar er hvad vi har, senere får vi tatar!
I den lidt mere alvorlige afdeling, så er jeg faktisk enig med dig i, at Gareth Bale ikke skal hentes for enhver pris, som der bliver lagt op til i øjeblikket. Der er pladser, som trænger mere til en ny spiller.
Godt vi er enige om noget :)
Jeg synes også, som så mange andre, at han vil være lidt lige gyldig på vores hold. Man kan ikke sige noget til hans talent, for han er fandeme dygtig, men prisen er helt vanvittig. Der var stående applaus fra min side da vi hentede Ronaldo til det næsten samme beløb, men han har/havde bare noget mere med sig synes jeg. Nu har vi så Ronaldo, så er Bale ikke særlig vigtig.
Men misforstå mig ikke, for Bale i Madrid ville da være fedt, bare ærgerligt at det er til den pris.
-Casemiro som erstatning for Essien - han skal kæmpe om at kunne få spilletid på den centrale midtbane.
-Carvajal til at kæmpe om RB med Arbeloa.
-Nacho som erstatning for Carvalho, til at kæmpe om at være 2.-valg på CB (håber for guds skyld, at vi skiller os af med Pepé). Ellers som back-up VB, nu hvor Coentrao sandsynligvis forsvinder.
-Jesé til at kæmpe om winger-positionen med Di Maria.
-(Væk med Kaká)
Vi behøver ikke store handler og store stjerner. Jeg synes man bør give de unge en chance for at spille sig ind på holdet, specielt når nu de udviser så stort potentiale. Holdet som det er lige nu, er trods alt et af de bedste i verden, så omstrukturering er ikke en nødvendighed.