Isco er Real Madrid-spiller
Raúl 7 skrev:
M_linding skrev:
Raúl 7 skrev:
M_linding skrev: Det kører jo!
Carvajal - Yes!
Casemiro - Spændende:)
Jesé - Juuhuuuu!
Morata - Sådan skal det være!:)
Ancelotti - Fremragende!
Isco - JABEDABADUUUUUUU!!!;)
Ikke flere køb, men fokus på kontraktforlængelser og salg.....
Jeg så gerne vi havde en bedre backup for Khedira end Casemiro. Måske jeg ikke ser det samme i ham som klubben åbenbart gør. Men Kondogbia kunne være rart.
Og det er vel i sådan en situation, at vi måske huske; Klubben kender Casemiro 1000 gange bedre end vi gør.
Jeg stoler på dem, indtil det modsatte er bevist;) Med alle de transfermuligheder der er på den position, må han kunne et eller andet.
Pt er han eneste backup for Khedira (medmindre man rykker Pepe op på midtbanen *nervøst grin*) så jeg håber han kan noget :) Bare lidt skræmmende tanke ikk'. Vi står i en CL kvartfinale, Khedira har karantæne. Pepe har ikke spillet på midtbanen længe. Casemiro ind og spille? Yay.
Sådan er det jo, når man skal bygge noget stort op... Alle skal starte et sted, og vi ønsker jo alle(?) flere spillere som har fået Real Madrid ind i blodet i en tidlig alder.
Som jeg har sagt før: Jeg kan sagtens leve med en trofæ-fri sæson, hvis det er fordi man er i en proces, og har et projekt.
En sæson som den sidste, er det mest forfærdelige jeg kan forestille mig! Det bør, i princippet, aldrig ske igen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har valgt at takke af på forum!
Raúl 7 skrev:
M_linding skrev:
Raúl 7 skrev:
M_linding skrev: Det kører jo!
Carvajal - Yes!
Casemiro - Spændende:)
Jesé - Juuhuuuu!
Morata - Sådan skal det være!:)
Ancelotti - Fremragende!
Isco - JABEDABADUUUUUUU!!!;)
Ikke flere køb, men fokus på kontraktforlængelser og salg.....
Jeg så gerne vi havde en bedre backup for Khedira end Casemiro. Måske jeg ikke ser det samme i ham som klubben åbenbart gør. Men Kondogbia kunne være rart.
Og det er vel i sådan en situation, at vi måske huske; Klubben kender Casemiro 1000 gange bedre end vi gør.
Jeg stoler på dem, indtil det modsatte er bevist;) Med alle de transfermuligheder der er på den position, må han kunne et eller andet.
Pt er han eneste backup for Khedira (medmindre man rykker Pepe op på midtbanen *nervøst grin*) så jeg håber han kan noget :) Bare lidt skræmmende tanke ikk'. Vi står i en CL kvartfinale, Khedira har karantæne. Pepe har ikke spillet på midtbanen længe. Casemiro ind og spille? Yay.
Næ, for så sætter du jo bare Alonso ind vedsiden af Modric og Isco lige foran ;-)
Husk nu Alonso er helt tilbage efter 1-2 måneder, så til kvartfinalen (februar), så ville han være i 100 % omdrejninger.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Jeg håber så at José Ángel Sánchez er til møde med Bale-agent for at fortælle ham, det ikke kommer til at ske!
Det ser godt ud indtil videre :-)
Hala
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Hugol skrev: Er der nogle som kan linke til Perezs udtalelse omkring Isco ?
Angiveligt sagt til Radio Nacional.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Vores bænk er verdens bedste: Diego Lopez/Casillas, Carjaval/Arbeola, Pepe, Coentrao, Modric, Kaka, Isco, Jese, Higuain.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Raul7-2880 skrev: En klasse indskifter! Håber dog at han får meget spilletid.
Vores bænk er verdens bedste: Diego Lopez/Casillas, Carjaval/Arbeola, Pepe, Coentrao, Modric, Kaka, Isco, Jese, Higuain.
Og den bliver endnu bedre uden sydamerikanere.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Casper HN
- Gæst
-
- Orange You Glad
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
Raul7-2880 skrev: En klasse indskifter! Håber dog at han får meget spilletid.
Og den bliver endnu bedre uden sydamerikanere.
Så har vi da om ikke andet en chance for at nå ned på de tilladte syv udskiftningsspillere. Det er jo ikke Serie A, hvor selv Nicklas Bendtner kunne få plads blandt de tolv mand på bænken. :-)
- Madridismo
- Forum begynder
-
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Er du sikker?Madridismo skrev: Så er det ihvertfald helt officielt hvis nogen var i tvivl! Klubbens egen facebook har lige annonceret at Isco er ny Real Madrid spiller! :)