Isco er Real Madrid-spiller

11 år 5 måneder siden #37 af Dios
Besvaret af Dios på emne Isco er Real Madrid-spiller
Storken skrev:

eller Messis evne til af få stadion til at holde vejret

Kan man så ikke få ham til og have bolden i mere end 2 min? ;D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JimmyBroe, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 5 måneder siden #38 af Siempre Madrid
Der er ikke noget at sige til at stadion holder vejret, når Messi har bolden, for så sidder man ængsteligt og frygter at han mister besindelsen og høvler bolden ud i hovedet på skatteyderne.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Daniel, JimmyBroe, andreashn

11 år 5 måneder siden #39 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Isco er Real Madrid-spiller

Storken skrev:

rezamadridista skrev: En "Scout report" af Isco:

outsideoftheboot.com/2012/12/28/ootb-scout-isco/

Jeg har læst bedre scouting reports af college linebackers, der gik undrafted...

Sagt med et smil på læben ;-)

Fodboldspillere skal ikke beskrives, de skal opleves. Hvis man aldrig har set det, vil man ikke kunne forstå Laudrups Zidanes elegance, Ronaldinhos Ronaldos fodboldglæde eller Messis Cristianos evne til at få stadion til at holde vejret.

Hvis man vil vide om Isco er fantastisk, så skal man se ham spille. Den wow-fornemmelse han giver kan man ikke læse sig til.

Jeg afskyer din Barcelona-propaganda på madridista.dk. Det er beskæmmende, hvorfor dine paralleller til elegance, fodboldglæde og individuel særklasse er blevet revurderet.

Jeg har set ham spille - mange gange - og man sidder netop med en wow-fornemmelse, når Isco driver bolden elegant frem på banens sidste tredjedel. Real Madrid har erhvervet sig en unik spiller i Isco, Barcelona en lottokupon eller bare en ligemand (læs: skuespiller) i Neymar. Jeg kan godt forstå, at du igen leverer et ligegyldigt indlæg på madridista.dk af bare misundelse ;)
Sidste redigering: 11 år 5 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

11 år 5 måneder siden #40 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Isco er Real Madrid-spiller
Jeg kan nu ikke rigtig se hvad Storken skrev forkert? ”Scouting reports” hører nemlig ikke ordentlig hjemme i fodbold. Det er meget mere passende i amerikansk fodbold hvor fysik og statistik er altoverskyggende. I fodbold skal spillerne nemlig ”ikke beskrives, de skal opleves”. Han har heller aldrig forsøgt at tale Iscos evner ned og skriver nemlig, at han giver seerne den ”wow-fornemmelse”, men blot at det skal ses, ikke læses.

At Storken så bevidst kun nævner Barcelona-spillere, er en anden sag. Om end der ikke kan være megen diskussion om Laudrups elegance eller Ronaldinhos fodboldglæde - ved så ikke så meget med den sidste der bliver nævnt…. ;) At det så i stedet for, havde været oplagt at anvende diverse Real Madrid-spillere, for bedst muligt at appellere til sidens tilhængere og få sit budskab igennem, burde vel være indlysende.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 11 år 5 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn

Leveret af Kunena Forum