Officielt: Isco er Real Madrid-spiller

13 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Så er det helt officielt!

Real Madrid meddeler på sin hjemmeside, at Isco skifter til klubben på en kontrakt, som gælder i de kommende fem sæsoner.

Isco har for alvor fået sit gennembrud i den netop overståede sæson, hvor han i 45 kampe scorede 12 mål for Málaga og han blev også kåret som årets Golden Boy 2012.

Han præsenteres på Estadio Santiago Bernabéu den 3. juli.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #2 af Steen
Sååååå lækkert! Vi kan stjæle City fansenes sang, som de havde lavet da Isco var på vej dertil;
Lets all have a disco
Silva -Navas- Isco
Yaya - Yaya - Yaya

Jeg er så glad for vi har hentet Spanien's fremtid, og en kommende Ballon d'Or kandidat!
Hvis han kan leve op til de forventninger der er, plus mere, så har han en stor chance for at blive en legende og spille resten af sin karriere her, det er jeg overbevist om.
YES!

EDIT: Haha, Real Madrid har også lagt ham ind under vores spillere, i kan alle lige nyde deres fine photo-shop skills.www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/11930...la/1193040475259.htm
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

13 år 1 måned siden #3 af mortenj
Fedt! Godt det er på plads nu!

Nu kan vi så kigge mod den næste transfersag, som vi kan sidde og være urolige over:
www.sporten.dk/fodbold/liverpool-raser-suarez-enig-med-real

Perez: Stop mens legen er god - der skal IKKE købes flere spillere nu! Nej tak til Suarez!

• Mohammed186
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #4 af Mohammed186
Besvaret af Mohammed186 på emne Officielt: Isco er Real Madrid-spiller
Yay! Kan jeg nu bruge ham i fifa ? :D

13 år 1 måned siden #5 af LasseRMD
YEEEEEEEES HVOR ER DET VIGTIGT!

Har alle dage nydt den mand spille bold, og det bliver bare endnu bedre nu, i den hvide trøje!

Fornuftigt vindue indtil videre.. Nu skal vi bare af med nogle folk, og så er vi klar til næste sæson.

13 år 1 måned siden #6 af Jaken

Steen skrev: EDIT: Haha, Real Madrid har også lagt ham ind under vores spillere, i kan alle lige nyde deres fine photo-shop skills.www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/11930...la/1193040475259.htm

Haha!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

13 år 1 måned siden #7 af Real Madrid 7

Steen skrev: Sååååå lækkert! Vi kan stjæle City fansenes sang, som de havde lavet da Isco var på vej dertil;
Lets all have a disco
Silva -Navas- Isco
Yaya - Yaya - Yaya

Jeg er så glad for vi har hentet Spanien's fremtid, og en kommende Ballon d'Or kandidat!
Hvis han kan leve op til de forventninger der er, plus mere, så har han en stor chance for at blive en legende og spille resten af sin karriere her, det er jeg overbevist om.
YES!

EDIT: Haha, Real Madrid har også lagt ham ind under vores spillere, i kan alle lige nyde deres fine photo-shop skills.www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/11930...la/1193040475259.htm

Hvorfor er jese der ikke?
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Real Madrid 7.

13 år 1 måned siden #8 af Steen
Det er endnu ikke officielt, at han rykkes op. Hvis han bliver det, som Perez har lovet, så tror jeg vi skal forvente det sker i løbet af næste uge efter Isco's præsentation, eller også når han kommer hjem efter U20 VM, som jeg regner med.

13 år 1 måned siden #9 af Raul7-2880
What! Den havde jeg ik set komme...!

Spøg til side, fremtiden er sikret og håber sgu at han slår igennem.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Raul7-2880.

13 år 1 måned siden #10 af Real Madrid
Det er jo så fantastisk det her!

Nu bliver der forhåbentlig ikke købt flere stjerne spillere, dog ville det være spændende med et nyt talent i truppen samt at få hevet Jese, Morata og Nacho officielt op i truppen.

Coentrao er begyndt at give mig lange nosser. Den der Drenthe-attitude, skal han skrotte op et hvis sted. Sælger vi også Pepe, begynder vi virkelig at sende de rigtige signaler, vil jeg mene.

Resterende Transfervindue:

Ind: Jesé, Morata, Nacho, talent udefra
Ud: Adan, Jesus, Pepe, Coentrao, Higuain

På en eller anden måde, så håber jeg også, at Lopez og Callejon også skifter, selvom jeg ville elske at have dem i truppen. Men ville altså være spændende at se dem spille fast i en storklub uge efter uge. Callejon rygtes til Napoli under Rafa Benitez, det ville være spændende!

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Real Madrid.

13 år 1 måned siden #11 af Jaken
Jeg må sige, at jeg synes at vi står utrolig godt rustet til fremtiden. Carvajal, Varane, (forhåbentlig også Casemiro), Isco, Jesé og Morata der alle står på tærsklen til deres helt store gennembrud og med store internationale karrierer foran sig.

Udover dem, har vi Ramos, Marcelo, Modric, Khedira, Özil og en Cristiano såvel som en Iker, der er på toppen af deres respektive karrierer, og som i det mindste har en god håndfuld år tilbage på topplan. Her er der heller ikke taget højde for hverken Benzema eller Di Maria, der vel sagtens kan nå at rette op på deres ustabile præstationer og indfri deres enorme potentiale.

For ikke også at tale om en Zidane ude på bænken med en (forhåbentlig) lovende trænerkarriere foran sig ;)

Det er vel i realiteten kun Arbeloa, Xabi og Kaka der har overskredet sidste salgsdato, eller der i hvert fald er tæt på. Fælles for de 3 er dog også, at afløserne allerede står klar :)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Jaken.

13 år 1 måned siden #12 af asp3200

Real Madrid skrev: Det er jo så fantastisk det her!

Nu bliver der forhåbentlig ikke købt flere stjerne spillere, dog ville det være spændende med et nyt talent i truppen samt at få hevet Jese, Morata og Nacho officielt op i truppen.

Coentrao er begyndt at give mig lange nosser. Den der Drenthe-attitude, skal han skrotte op et hvis sted. Sælger vi også Pepe, begynder vi virkelig at sende de rigtige signaler, vil jeg mene.

Resterende Transfervindue:

Ind: Jesé, Morata, Nacho, talent udefra
Ud: Adan, Jesus, Pepe, Coentrao, Higuain

På en eller anden måde, så håber jeg også, at Lopez og Callejon også skifter, selvom jeg ville elske at have dem i truppen. Men ville altså være spændende at se dem spille fast i en storklub uge efter uge. Callejon rygtes til Napoli under Rafa Benitez, det ville være spændende!

Meget enig med dig. Dog synes jeg Lopez skal blive så Casillas ikke laver sovepose tricket igen. To klasse målmand er perfekt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

Leveret af Kunena Forum