Officielt: Isco er Real Madrid-spiller

• Fred P og de slemme frø
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #13 af Fred P og de slemme frø
Besvaret af Fred P og de slemme frø på emne Officielt: Isco er Real Madrid-spiller
Har Isco været ti lægetjek endnu? Synes ikke rigtig jeg har fundet noget på det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #14 af Steen

Fred P og de slemme frø skrev: Har Isco været ti lægetjek endnu? Synes ikke rigtig jeg har fundet noget på det.

Han skal til lægetjek den 3. juli, lige før han præsenteres :)

13 år 1 måned siden #15 af Real Madrid

asp3200 skrev:

Real Madrid skrev: Det er jo så fantastisk det her!

Nu bliver der forhåbentlig ikke købt flere stjerne spillere, dog ville det være spændende med et nyt talent i truppen samt at få hevet Jese, Morata og Nacho officielt op i truppen.

Coentrao er begyndt at give mig lange nosser. Den der Drenthe-attitude, skal han skrotte op et hvis sted. Sælger vi også Pepe, begynder vi virkelig at sende de rigtige signaler, vil jeg mene.

Resterende Transfervindue:

Ind: Jesé, Morata, Nacho, talent udefra
Ud: Adan, Jesus, Pepe, Coentrao, Higuain

På en eller anden måde, så håber jeg også, at Lopez og Callejon også skifter, selvom jeg ville elske at have dem i truppen. Men ville altså være spændende at se dem spille fast i en storklub uge efter uge. Callejon rygtes til Napoli under Rafa Benitez, det ville være spændende!

Meget enig med dig. Dog synes jeg Lopez skal blive så Casillas ikke laver sovepose tricket igen. To klasse målmand er perfekt.

Har ham jo heller ikk stående under "Ud:" ;)
Det piner mig bare lidt, at Spaniens 2-3. bedste målmand, og i min optik verdensklasse målmand ikke starter inde for en topklub. Men hvis Lopez er tilfreds med hans rolle, så okay..

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 1 måned siden #16 af M_linding
Lopez har med stor sandsynlighed valgt, da han vendte hjem, at han gerne ville være andetvalg i Real Madrid - og nyde den tilværelse, samt gøre sit bedste for, at være klar når holdet har brug for ham.

Ellers ville han ikke, i hans alder, have skrevet så lang en kontrakt, med samme klub som Iker Casillas spiller i.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved M_linding.

13 år 1 måned siden #17 af Hugol
VAMOS, skal vi fandme sætte de latterlige danske barcelona fans på plads..

Har valgt at takke af på forum!

13 år 1 måned siden #18 af Steen

Den bliver bare bedre for hver gang man ser den.. Jeg forventer han leverer flere af disse skills på Bernabeu!
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Fred P og de slemme frø
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #19 af Fred P og de slemme frø
Besvaret af Fred P og de slemme frø på emne Officielt: Isco er Real Madrid-spiller
Isco er ubetinget det indkøb jeg har været gladest for, siden jeg som 8-årig blev fan i 2001. Jeg forventer at se ham trylle som den næste Zidane på Bernabeu. Lidt homo.

13 år 1 måned siden #20 af Steen
De Catalanske medier prøver at gøre alt for få denne Isco handel til at blive set ned på, og også forpurre den. Det er nu 3 gang at jeg har set Isco på en af deres forsider hvor de citere ham for kalde sig selv en anti-madridista... Jeg troede lige, de havde for travlt med at tale indkøbet af Ney[Gay]mar op.

• Juanito
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #21 af Juanito
Besvaret af Juanito på emne Officielt: Isco er Real Madrid-spiller
Det kan kun blive godt det her.

13 år 1 måned siden #22 af Gotten
Hugol, eller andre der er tæt på det spanske: kan i fortælle hvordan man ser på iscos udtalelser om han var antimadridista? Er det noget der har fyldt de spanske fans eller hvad?

13 år 1 måned siden #23 af Realmadrid94

Steen skrev:

Den bliver bare bedre for hver gang man ser den.. Jeg forventer han leverer flere af disse skills på Bernabeu!

Minder mig godt nok meget om Ronaldinho in his prime time! :P
Spændende spiller, må indrømme jeg kun har set omkring 10 kampe med ham. Så ham i ChL, kampene mod Real også nogle hist og pist. Synes det er svært at vurdere en spiller i en U/21 turnering, når han er alt, alt, alt for god til at spille med der. Det er en turnering som jeg mener har mistet meget af sin værdi. Bare se på hvordan Eriksen spillede med på U/21 niveau da Spanien vandt her. Derudover undrer jeg mig over den regel som hersker. En 23-årig kan spille med under U/21-EM, da han muligvis var under 21 da konkurrencen startede. U/21 er for stjerner i svøb, ikke for en 23-årig Nacho som sidder på bænken i Real Madrid, og ellers spillede for Castilla. Der mener jeg at turneringen ikke passer ind. En spiller som vores egen Viktor Fischer ville have passet ind på U/21 landsholdet, i stedet for at sidde på bænken på landsholdet.
Nå et lille sidespring, håber i forstår min pointe. Man kan lige tjekke U/21 landsholdet som vandt i år.

De Gea: en af de 15 bedste allerede.
Montoya/Carvajal: Tja? :)
Bartra/Inigo Martinez: Den ene spiller ChL semifinale, og den anden kender vi vidst alle :D
Koke/Tello/Thiago: kan fortsætte. Håber i forstod pointen.
At nogle siger Isco er rigtig god, bedømt på 4-5 kampe også en U/21 turnering undrer mig.

EN spiller som Muniain passer perfekt til U/21, ligesom Morata. Håber i forstod pointen, er ikke helt frisk i dag:P

13 år 1 måned siden #24 af Mathiaska

Juanito skrev: Det kan kun blive godt det her.

Nøj han er hurtig på fødderne.
Fantastiske driblinger.
Og umiddelbart begår han sig jo både centralt mem også på kanterne.

Jeg er super optimistisk!
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Mathiaska.

Leveret af Kunena Forum