Officielt: Isco er Real Madrid-spiller

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 uger siden #37 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Officielt: Isco er Real Madrid-spiller
Jeg ser stort potentiale i drengen.

Men er der nogen der gider fortæller mig hvad vi skal bruge ham til? Er han købt fordi vi bare må og skal have flere spaniere? Han kommer jo ikke til at starte, så jeg gad godt vide hvad de har lovet knægten udover en god lønseddel.
Sidste redigering: 13 år 4 uger siden ved Redondo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 uger siden #38 af JesperA

Redondo skrev: Jeg ser stort potentiale i drengen.

Men er der nogen der gider fortæller mig hvad vi skal bruge ham til? Er han købt fordi vi bare må og skal have flere spaniere? Han kommer jo ikke til at starte, så jeg gad godt vide hvad de har lovet knægten udover en god lønseddel.

Han er en alsidig spiller der kan dække flere pladser i offensiven. CM, offensiv midt, og højre angrebsside, og så er hans kvaliteter åbenlyse, og han passer perfekt ind på den måde Real Madrid ønsker spiller fodbold, mere boldbesiddende spil, som Carlo har bebudet at man ønsker. Det er mit indtryk at Alonso skal udfases af holdet, og at Modric skal køres i stilling til at overtage pladsen, som han flere gange gjorde fantastisk i sidste sæson, især i sidste halvdel. Alonso er jo også skadet i et par måneder ind i sæsonen. Kaka', Callejón og eventuelt Di Maria ligner spillere der er færdige i klubben, og så kan Isco blive guld værd. Desuden kan Özil heller ikke spille hver gang, og hvis Real Madrid ønsker at spille noget der ligner 4-2-3-1 er han reelt i spil til 4 pladser, og skal derfor nok få meget spilletid. Han var sidste sæson store åbenbaring, og jeg er helt vildt glad for at han besluttede sig for at tage til Real Madrid i stedet for en anden klub, for han bliver et enormt aktiv for os!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, rezamadridista, Real Madrid 7, andreashn

13 år 3 uger siden #39 af JesperA

Redondo skrev: Han kommer jo ikke til at starte, så jeg gad godt vide hvad de har lovet knægten udover en god lønseddel.

Han fik en større løn i Malaga, og er utvivlsomt blevet stillet endnu flere skillinger i udsigt af Manchester City. Uanset hvad end gamle udtalelser man kan grave frem fra ham fortæller, så viser dette at han virkelig vil klubben, og ikke bare er her for at tjene fedt. Det er rimelig prisværdigt, og med til at gøre ham endnu mere populær blandt fansene, der allerede inden han har været i aktion for klubben, er vilde med ham!

13 år 3 uger siden #40 af Raul 4 ever

JesperA skrev: Han fik en større løn i Malaga,

Hvorfor tror du det?

13 år 3 uger siden #41 af JesperA

Raul 4 ever skrev:

JesperA skrev: Han fik en større løn i Malaga,

Hvorfor tror du det?

Jeg læste et sted at han fik 2,2m euro om året efter han forlængede i januar, men jeg må indrømme jeg ikke lige har en kilde på det. Ifølge sitet her får han 2 nu, og City ville give ham 3.
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved JesperA.

• Champen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #42 af Champen
Besvaret af Champen på emne Officielt: Isco er Real Madrid-spiller
Jeg synes sgu, at det var ærgerligt, han ikke fik sit nummer 22.

13 år 3 uger siden #43 af mortenj

Champen skrev: Jeg synes sgu, at det var ærgerligt, han ikke fik sit nummer 22.

Det er jo bare teknisk set umuligt lige pt., med Di Maria der stadigvæk er i truppen.

Leveret af Kunena Forum