Manchester City vil have Pepe
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Manchester City insisterer på at få lov til at hente Pepe og angiveligt står man klar med et stort bud for at overbevise Florentino Pérez om det rigtige i at sælge portugiseren.
Således skal der ligge en check klar på intet mindre end 30 mill. € for Pepe, som mistede sin plads i startopstillingen til den forrygende spillende Varane og selv om portugiseren har kontrakt til 2016, så er han ikke længere den nøglespiller, som han var for blot et år siden.
Manchester City vil endda fordoble Pepes løn til 7 mill. € i bestræbelserne på at hente portugiseren.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Man sælger bare 30 årige Pepe for 30 mil. Det kunne være så fedt, hvis det det skete.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Spillere i truppen over 30 er halveret, og med eventuelle salg af Pepe og Kaka, står kun Arbeloa, Casillas, Lopez og Alonso tilbage.
Ramos, Varane, Albiol, Nacho?
Dejligt spansk og ungt. Hvis Albiol er god nok til at være 3. valg på verdens bedste landshold (uden problemer), så mener jeg også han er det i Real Madrid. Jeg føler mig tryg ved situationen, og virker også til, at han selv er tilfreds med sin rolle i klubben. Dog vil det ikke gøre mig noget, hvis vi også fik afskaffet os Albiol og fik Iñigo Martínez ind i stedet.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Virker som om Albiol er en god mand at have i truppen, han virker meget vellidt. Hans løn er i den lave ende og han brokker sig aldrig. Så fast 3 valg, evt indkøb af Martinez.
Dejligt med penge i kassen hvis salget går igennem:)
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Ja det er vel 4 gode midterforsvarer. Er bange for man ender med at blive lidt som Barcelona, som jeg for sjovt kalder "småracistiske". De vil kun have spaniere og brasilienere. :)Real Madrid skrev: Hvor er det fantastisk, at vi er begyndt at tænke så langsigtet, og faktisk har gjort det de seneste tre-fire sæsoner.
Spillere i truppen over 30 er halveret, og med eventuelle salg af Pepe og Kaka, står kun Arbeloa, Casillas, Lopez og Alonso tilbage.
Dejligt spansk og ungt. Hvis Albiol er god nok til at være 3. valg på verdens bedste landshold (uden problemer), så mener jeg også han er det i Real Madrid. Jeg føler mig tryg ved situationen, og virker også til, at han selv er tilfreds med sin rolle i klubben. Dog vil det ikke gøre mig noget, hvis vi også fik afskaffet os Albiol og fik Iñigo Martínez ind i stedet.
Spanske spillere i klubben skal ikke være en besættelse og det lyder til at blive hos nogle herinde. (Hugol bl.a.)
Jeg er tilhænger af spanske spillere, men det har noget med kvalitet=god pris. Skulle Bale virkelig være 3 gange bedre at have i klubben end Isco? Jeg tvivler. :) men når det begynder at blive en besættelse at købe spansk, så er det skræmmende for mig.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Realmadrid94 skrev:
Ja det er vel 4 gode midterforsvarer. Er bange for man ender med at blive lidt som Barcelona, som jeg for sjovt kalder "småracistiske". De vil kun have spaniere og brasilienere. :)Real Madrid skrev: Hvor er det fantastisk, at vi er begyndt at tænke så langsigtet, og faktisk har gjort det de seneste tre-fire sæsoner.
Spanske spillere i klubben skal ikke være en besættelse og det lyder til at blive hos nogle herinde. (Hugol bl.a.)
Jeg er tilhænger af spanske spillere, men det har noget med kvalitet=god pris. Skulle Bale virkelig være 3 gange bedre at have i klubben end Isco? Jeg tvivler. :) men når det begynder at blive en besættelse at købe spansk, så er det skræmmende for mig.
Forstår hvad du mener, dog er det jo ikke "bare" fordi man vil have spaniere, men spaniere er bare ofte lig med god teknik, så hvorfor i alverden skulle man vælge en ung spiller fra Tyskland, Frankrig, Italien mm, når man ikke finder mere moderne forsvarspillere - for tiden - end i Spanien. Hellere en trup med 15 spaniere end ende med at blive en klub ala Newcastle, der udelukkende består af udenlandske spillere (franske spillere). Derudover mener jeg, at man så ofte som muligt, burde have fokus på den spanske liga, når man søger ny spiller, da man ikke vil have sprogbarrierer, tilvænningsproblemer mm på samme måde, som med et ungt talent fra et andet land.
Når der i Spanien pt er en ung spansk spiller ved navn Iñigo Martínez, som spiller i en af de mindre og knap så pengestærke klubber i Spanien, så vil det da være hul i hovede at kigge efter "ukendte" talenter i en anden liga?
Jeg er temmelig sikker på, at der er tanker bag køb af spillere fra samme land/liga i hvert fald ;)
Og altså ikke "bare" fordi det er fedt med en masse fra samme nationalitet.
Hvis vi står i en situation, hvor man skal vælge mellem et spansk talent og et udenlandsk talent, samme alder, samme niveau, samme værdi, så ved jeg godt, hvor mit valg vil lægge.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Realmadrid94 skrev: Hvor mange kampe har du set med ham? Hvor skulle han spille henne? Hvem skal sælges udover Pepe? Albiol er nok ikke tilfreds med at blive 5. Valg :) det er spild af penge.
Puhh... nogle gange skader det ikke at scrolle lidt op til tidligere indlæg :)
Realmadrid skrev: Dejligt spansk og ungt. Hvis Albiol er god nok til at være 3. valg på verdens bedste landshold (uden problemer), så mener jeg også han er det i Real Madrid. Jeg føler mig tryg ved situationen, og virker også til, at han selv er tilfreds med sin rolle i klubben. Dog vil det ikke gøre mig noget, hvis vi også fik afskaffet os Albiol og fik Iñigo Martínez ind i stedet.
.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Dog er jeg stadig imod det, det ville efterlade os med 1 Ramos som har rutine også 3 urutinerede midterforsvarer.. :/ skæv balance. :P
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Realmadrid94 skrev: Haha sorry. Hangover:D
Dog er jeg stadig imod det, det ville efterlade os med 1 Ramos som har rutine også 3 urutinerede midterforsvarer.. :/ skæv balance. :P
Hehe no worries :)
Ja det er en smagssag i hvert fald. Jeg har personligt aldrig haft dens store fidus til Albiol, som jeg både ser som langsom og klodset. Men enig med skæv balance forstået på den måde, at der ikke er nogen grund til at have et verdensklasse talent eller verdensklasse midterforsvar siddende på bænken, da man må gå ud fra Varane og Ramos kommer til at sidde tungt på pladserne. Samme holdning har jeg til angriber positionen.