Manchester City vil have Pepe
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
13 år 1 måned siden #13
af Real Madrid
Enig. Dog fatter jeg ikke, hvad City/Pellegrini ser i ham. Situationen i City minder på mange måder om i Real. De har Kompany, der er første og sikreste mand på holdkortet qua hans titel som anfører, derudover har de Nastastic, der har været en stor succesoplevelse i denne sæson lig vores Varane. I Lescott har de også en habil backup, der på mange områder minder om Albiol, på godt og ondt.
Men en duo bestående af de to bulldozer Kompany og Pepe, vil blive frygtet af alle hold i England jo!
Hart
Zabaleta Kompany Pepe Clichy
Toure Fernandinho
Navas Nasri Silva
Agüero
Blir spændende at følge Pellegrini's tropper. Ja, faktisk bliver hele Premier League spændende at følge til næste sæson.
- United med Moyes i spidsen
- City med Pellegrini i spidsen
- Chelsea med Mourinho i spidsen
- Everton med Martinez i spidsen
- Swansea med Laudrup i spidsen
- Arsenal med Higuain på toppen
- Tottenham med Bale, der bliver bedre og bedre
- Cardiff med Cornelius på toppen
- Aston Villa med Helenius og Okore
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Besvaret af Real Madrid på emne Manchester City vil have Pepe
Bismo skrev: Jeg tror faktisk, at Pepe ville få det godt i England. Hans fysik, hastighed og aggressivitet ville passe bedre end i England, hvor spillet generelt er langt mere fysisk og mindre teknisk end i Spanien. Han kunne få nogle gode år i City, så hvis jeg var ham, ville jeg slå til med det samme.
Enig. Dog fatter jeg ikke, hvad City/Pellegrini ser i ham. Situationen i City minder på mange måder om i Real. De har Kompany, der er første og sikreste mand på holdkortet qua hans titel som anfører, derudover har de Nastastic, der har været en stor succesoplevelse i denne sæson lig vores Varane. I Lescott har de også en habil backup, der på mange områder minder om Albiol, på godt og ondt.
Men en duo bestående af de to bulldozer Kompany og Pepe, vil blive frygtet af alle hold i England jo!
Hart
Zabaleta Kompany Pepe Clichy
Toure Fernandinho
Navas Nasri Silva
Agüero
Blir spændende at følge Pellegrini's tropper. Ja, faktisk bliver hele Premier League spændende at følge til næste sæson.
- United med Moyes i spidsen
- City med Pellegrini i spidsen
- Chelsea med Mourinho i spidsen
- Everton med Martinez i spidsen
- Swansea med Laudrup i spidsen
- Arsenal med Higuain på toppen
- Tottenham med Bale, der bliver bedre og bedre
- Cardiff med Cornelius på toppen
- Aston Villa med Helenius og Okore
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen