Real Madrid jagter Thiago Alcántara

• JanJr
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 uger siden #25 af JanJr
Besvaret af JanJr på emne Real Madrid jagter Thiago Alcántara

nono skrev: ......................Casillas...................
Carvajal..Varane..Ramos..Marcelo
....................Khedira.....................
...........Modric.......Thiago............
Isco........................................ Ozil
....................Ronaldo....................

Formel JEC - Jóga Bonito!

Kom så Ancelotti! Nok nosser til at droppe langsomme Alonso i den ideelle start 11'er og ikke mindst et malplaceret køb af Bale.

Lopez, Adan, Albiol, Marqinhos, Nacho, Arbeloa, ung VB, Casemiro, Alonso, Di Maria, Jesé, Morata, Benzema

24 spillere hvilket efterlader plads til et indkøb eller en oprykning i vinterpausen i tilfælde af skader.

Ville jo være et fantastisk hold, men Ronaldo på toppen cmon? Ville også hellere se en fra spanien i stedet for Modric, og måske vælge at spille med en ved siden af Khedira, og så bare Thiago foran der er så meget kvalitet i Isco, Ozil og Thiago offensivt, men tror ikke dette bliver en realitet desværre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brian_H
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 uger siden #26 af Brian_H
Besvaret af Brian_H på emne Real Madrid jagter Thiago Alcántara
Det her hold kunne sangtes gå hen og være alt dominerende i den hjemmelige liga og i CL.

Iker
Lahm-Varane-Ramos-Ashley Cole
Yaya Toure
Özil-Kaka
Bale-Cavani-Ronaldo

Bænk.
Benzema
Carvajal
Isco
Morata
Lopez
Jese
Marcelo
Albiol
Modric
Khedira.

Ud med Pepe, Alonso, Coentrao Higuain og Angel Di Maria.

En god trup på 21 spillere, en blandning af unge spillere (Hvilket jeg gerne ville have været for uden) og stjerne spillere.
Vores startopstilling kunne godt gå hen og slå bla Barcelona og Bayern overlegent.
Sidste redigering: 13 år 4 uger siden ved Brian_H. Begrundelse: Stavefejl

13 år 4 uger siden #27 af Steen
Er du seriøs eller keder du dig bare? Dine indkøb ender på lidt over 2 milliarder, Ashley Cole som er på 32 år skal slå en Marcelo af? Lahm på 28-29 år skal hentes ind for 300 millioner (han vil heller ikke forlade Bayern, men ok...) Bale og Cavani, 1,1 milliard kun de to, en Özil og Kaka som intet laver defensivt, og en Kaka der ikke en gang kan spille i Tippeligaen?

EDIT: Om 2 år, når disse spillere er blevet for gamle, så vil du ud og lave samme nummer?
Sidste redigering: 13 år 4 uger siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren, JimmyBroe, Real Madrid 7

13 år 4 uger siden #28 af Raul7-2880

Brian_H skrev: Det her hold kunne sangtes gå hen og være alt dominerende i den hjemmelige liga og i CL.

Iker
Yaya Toure
Özil-Kaka
Bale-Cavani-Ronaldo

Tja, jeg synes at der er en LILLE SMULE FM over dette hold: Lahm, Cole, Touré, Bale, Cavani, Isco og Carjaval.

Men nu når vi er i gang :-) :

........................Neuer.........................
Lahm..... Ramos.....Varane.....Marcelo
...............Vidal........Veratti..................
Messi..............Iniesta............Ronaldo
.......................Falcao.........................
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

13 år 4 uger siden #29 af Real Madrid 7
Jeg kan godt se thiago I den smukke hvide trøje men hvor skal han så spille når vi har købt isco

• Fred P og de slemme frø
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 uger siden #30 af Fred P og de slemme frø
Besvaret af Fred P og de slemme frø på emne Real Madrid jagter Thiago Alcántara

Brian_H skrev: Det her hold kunne sangtes gå hen og være alt dominerende i den hjemmelige liga og i CL.

Iker
Yaya Toure
Özil-Kaka
Bale-Cavani-Ronaldo

Bænk.
Benzema
Carvajal
Isco
Morata
Lopez
Jese
Marcelo
Albiol
Modric
Khedira.

Ud med Pepe, Alonso, Coentrao Higuain og Angel Di Maria.

En god trup på 21 spillere, en blandning af unge spillere (Hvilket jeg gerne ville have været for uden) og stjerne spillere.
Vores startopstilling kunne godt gå hen og slå bla Barcelona og Bayern overlegent.

Jeg vidste ikke at det kunne lade sig gøre, men jeg grinte lige af hvor håbløst det der er.

13 år 4 uger siden #31 af Jaken

Steen skrev: Er du seriøs eller keder du dig bare? Dine indkøb ender på lidt over 2 milliarder, Ashley Cole som er på 32 år skal slå en Marcelo af? Lahm på 28-29 år skal hentes ind for 300 millioner (han vil heller ikke forlade Bayern, men ok...) Bale og Cavani, 1,1 milliard kun de to, en Özil og Kaka som intet laver defensivt, og en Kaka der ikke en gang kan spille i Tippeligaen?

EDIT: Om 2 år, når disse spillere er blevet for gamle, så vil du ud og lave samme nummer?

Bare gør som os andre og ignorer det. Der er tydeligvis kun ét formål...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

• Champen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 uger siden #32 af Champen
Besvaret af Champen på emne Real Madrid jagter Thiago Alcántara

JanJr skrev:

Kom så Ancelotti! Nok nosser til at droppe langsomme Alonso i den ideelle start 11'er og ikke mindst et malplaceret køb af Bale.

Lopez, Adan, Albiol, Marqinhos, Nacho, Arbeloa, ung VB, Casemiro, Alonso, Di Maria, Jesé, Morata, Benzema

24 spillere hvilket efterlader plads til et indkøb eller en oprykning i vinterpausen i tilfælde af skader.

Ville jo være et fantastisk hold, men Ronaldo på toppen cmon? Ville også hellere se en fra spanien i stedet for Modric, og måske vælge at spille med en ved siden af Khedira, og så bare Thiago foran der er så meget kvalitet i Isco, Ozil og Thiago offensivt, men tror ikke dette bliver en realitet desværre.

Det er så latterligt med de spanske spillere. "Hellere en spiller fra Spanien i stedet for Modric" Det er noget af det dummeste, jeg nogensinde har hørt. Vi skal bare have en spiller fra Spanien, det er aldeles ligegyldigt hvem, så længe manden har spansk pas. Det er jo sindssygt. Det er fuldkommen ligegyldigt hvor god spilleren er, hvis han er spansk. Jeg forstår det slet ikke.

13 år 4 uger siden #33 af Real Madrid

Jaken skrev:

Steen skrev: Er du seriøs eller keder du dig bare? Dine indkøb ender på lidt over 2 milliarder, Ashley Cole som er på 32 år skal slå en Marcelo af? Lahm på 28-29 år skal hentes ind for 300 millioner (han vil heller ikke forlade Bayern, men ok...) Bale og Cavani, 1,1 milliard kun de to, en Özil og Kaka som intet laver defensivt, og en Kaka der ikke en gang kan spille i Tippeligaen?

Bare gør som os andre og ignorer det. Der er tydeligvis kun ét formål...

Ja. Mon ikk Siempre blokerer ham i morgen. Magen til hjerneblødning.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 4 uger siden #34 af JimmyBroe

Raul7-2880 skrev:

Iker
Yaya Toure
Özil-Kaka
Bale-Cavani-Ronaldo

Tja, jeg synes at der er en LILLE SMULE FM over dette hold: Lahm, Cole, Touré, Bale, Cavani, Isco og Carjaval.

Men nu når vi er i gang :-) :

........................Neuer.........................
Lahm..... Ramos.....Varane.....Marcelo
...............Vidal........Veratti..................
Messi..............Iniesta............Ronaldo
.......................Falcao.........................

Hmm, det hold kunne godt være interesant, jeg ville nok bare sætte Bale ind på venstrebacken? Og HEY HEY HEY Forlan? Har han ikke nogle kompetencer i målet? Jeg lagde mærke til at han tog en del straffespark for Uraguay, og sørgede for at ikke et eneste gik i mål. :P

Brian stop psykosen:-D og se realistisk på det kommende hold:) Jeg ville også gerne have Di Stefano tilbage som spiller, men det ville blive noget være rod med den rullestol.!

Jeg er her stadig XOXO

13 år 4 uger siden #35 af Mathiaska

Champen skrev:

JanJr skrev:

Det er så latterligt med de spanske spillere. "Hellere en spiller fra Spanien i stedet for Modric" Det er noget af det dummeste, jeg nogensinde har hørt. Vi skal bare have en spiller fra Spanien, det er aldeles ligegyldigt hvem, så længe manden har spansk pas. Det er jo sindssygt. Det er fuldkommen ligegyldigt hvor god spilleren er, hvis han er spansk. Jeg forstår det slet ikke.

Enig! Meeeen,
Det er jo desværre bare sådan mange kommer til udtryk herinde.
Skidevære med talent og form når det ikke er spansk.
Det kan for alvor bide os i røven, hvis Jesé, Carvajal og Morata ikke besidder den kvalitet der kræves. Men tilgængelig er det spanske spillere så :-)

13 år 4 uger siden #36 af Dios

Mathiaska skrev:

Champen skrev:

JanJr skrev:

Enig! Meeeen,
Det er jo desværre bare sådan mange kommer til udtryk herinde.
Skidevære med talent og form når det ikke er spansk.
Det kan for alvor bide os i røven, hvis Jesé, Carvajal og Morata ikke besidder den kvalitet der kræves. Men tilgængelig er det spanske spillere så :-)

Men hvad hvis de gør? Nogle gange må man bare se glasset halvt fyldt, og ikke halv tomt. Det er jo ikke fordi de spillere de skal erstatte er bærende kræfter på holdet. Altså vi taler om Kaká, Callejon, Di María og Higuain. De 2 sidstnævnte har niveauet på deres gode dage, men på deres dårlige, så er de bare elendige.

Vi bliver nødt til og prøve noget nyt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Jaken

Leveret af Kunena Forum