Real Madrid jagter Thiago Alcántara

13 år 4 uger siden #49 af Raul7-2880
Real Madrid 7

Det håber jeg ikke!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 uger siden #50 af Dios
Mathiaska skrev:

Nej, Barca vil stadig være misundelig på vores forsvar, selvom de får Silva. Lad os blot håbe Carlo praktiserer dødbolde bedre end Mou!

Jeg er enig i, at vi skal fokusere på os selv, men i denne liga er vi nødt til også at have øjne på Barca, da de formentlig går efter at gøre rent bord næste år, igen.

Jeg vurderer, at presset i Real Madrid er større fra næste sæson, end i sæsonen hvor Mou kom til, hvorfor det kan blive en kritisk sæson at satse på egne talenter. Omvendt det også kan blive sæsonen der giver disse hår på brystet og baner vejen for et storhold de næste 5 år. Det kan gå begge veje.

Det mest kritiske for næste sæson bliver, om Ronaldo er i truppen.

KOM SÅ AUGUST!

Jeg tror kun det er Varane og til dels Ramos de misunder os for.

Jamen er alle klubbers målsætning ikke og gå efter guldet? Jeg tror næppe Real, Barca, United, City, Chelsea etc. sænker deres krav til mesterskabet, fordi konkurrenterne har forstærket sig. Jeg forstår ikke helt, hvorfor vi skal koncentrere os om hvem Barca køber, for målsætningen hver år er vel den samme.

Fundamentet er jo nogenlunde på plads, hvor det skulle bygges op fra bunden af da Mou kom. Carlo skal jo bare justere nogle ting.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 4 uger siden #51 af IL Capitano

Jack Daniels skrev:

Brian_H skrev: (...)

Hvorfor skal jeg blokeres "Real Madrid" Det må du meget gerne svare mig på?
Har jeg svinet nogen af brugerne til, har jeg haft truende adfærd siden jeg skal blokeres.?
Nej jeg skal blot blokeres fordi jeg har en anden holdning end de fleste af jer, idet jeg synes at vi skal investere massivt i spillertruppen.

Vi kan godt enes om at være uenige, uden at jeg skal svines til.

Det er selvfølgelig i orden at have andre meninger, men må jeg anbefale dig at investere massivt i en udgave af Football Manager? ;-)

Det er vel ikke mere naivt, end dem som tror, at Nacho og Morata ka blive kvalificerede startere for Real Madrid :)?!

13 år 4 uger siden #52 af Steen

IL Capitano skrev:

Jack Daniels skrev:

Brian_H skrev: (...)

Hvorfor skal jeg blokeres "Real Madrid" Det må du meget gerne svare mig på?
Har jeg svinet nogen af brugerne til, har jeg haft truende adfærd siden jeg skal blokeres.?
Nej jeg skal blot blokeres fordi jeg har en anden holdning end de fleste af jer, idet jeg synes at vi skal investere massivt i spillertruppen.

Vi kan godt enes om at være uenige, uden at jeg skal svines til.

Det er selvfølgelig i orden at have andre meninger, men må jeg anbefale dig at investere massivt i en udgave af Football Manager? ;-)

Det er vel ikke mere naivt, end dem som tror, at Nacho og Morata ka blive kvalificerede startere for Real Madrid :)?!

Det er der ingen der mener Nacho er, han er bare en fin back-up for Ramos og Varane. Man vil bare have ham op i førsteholdstruppen. Morata har viste sig selv i sidste sæson, hvor han blandt andet startede inde som venstrekant, i stedet for Ronaldo, mod selveste Barcelona, og her leverede han en assist. Han spillede også rigtig godt for U21, og blev topscore i turneringen. Ingen mener at Morata er en stjerne nu, men det har han potentiale til. Hensigten med at han skal være en af de to angribere, det er så Benzema får den tillid han har brug for, det er ham vi sætter vores lid til. Morata skal konkurrere med ham og presse ham lidt, og så kan han også få spilletid når man har brug for en der opholder sig mere i boksen.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

13 år 4 uger siden #53 af IL Capitano
Ser godt nok sort ud hvis Nacho skal være Back-up for Varane, Ramos og Marcelo. En god assist mod Barca, ja.. Men i selve opspillet osv. har Morata slet ikke været god nok. Utrolig klodset med bolden, og hurtig er han vel heller ikke.
Sidste redigering: 13 år 4 uger siden ved IL Capitano.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

13 år 4 uger siden #54 af Real Madrid 7

IL Capitano skrev: Ser godt nok sort ud hvis Nacho skal være Back-up for Varane, Ramos og Marcelo. En god assist mod Barca, ja.. Men i selve opspillet osv. har Morata slet ikke været god nok. Utrolig klodset med bolden, og hurtig er han vel heller ikke.

Har du set morata spille?

13 år 4 uger siden #55 af IL Capitano
Ja har set alle kampe han har været med for 1. holdet.. Og han har virkelig ikke været god. Og klodset med bolden er han da i hvert fald! Præstationer for Castilla og U-21 gir jeg ikke meget for. Kan slet ikke sammenlignes med at spille for Real Madrid.

13 år 3 uger siden #56 af Mathiaska

Dios skrev: Mathiaska skrev:

Nej, Barca vil stadig være misundelig på vores forsvar, selvom de får Silva. Lad os blot håbe Carlo praktiserer dødbolde bedre end Mou!

Jeg er enig i, at vi skal fokusere på os selv, men i denne liga er vi nødt til også at have øjne på Barca, da de formentlig går efter at gøre rent bord næste år, igen.

Jeg vurderer, at presset i Real Madrid er større fra næste sæson, end i sæsonen hvor Mou kom til, hvorfor det kan blive en kritisk sæson at satse på egne talenter. Omvendt det også kan blive sæsonen der giver disse hår på brystet og baner vejen for et storhold de næste 5 år. Det kan gå begge veje.

Det mest kritiske for næste sæson bliver, om Ronaldo er i truppen.

KOM SÅ AUGUST!

Jeg tror kun det er Varane og til dels Ramos de misunder os for.

Jamen er alle klubbers målsætning ikke og gå efter guldet? Jeg tror næppe Real, Barca, United, City, Chelsea etc. sænker deres krav til mesterskabet, fordi konkurrenterne har forstærket sig. Jeg forstår ikke helt, hvorfor vi skal koncentrere os om hvem Barca køber, for målsætningen hver år er vel den samme.

Fundamentet er jo nogenlunde på plads, hvor det skulle bygges op fra bunden af da Mou kom. Carlo skal jo bare justere nogle ting.

Jeg tror også de misunder det talent Carvajal vidste sidste sæson, men lad nu den ligge, det var bare en sidebemærkning :b

Selvfølgelig er holdets målsætning at gå efter guldet. Jeg har formuleret mig forkert. Tanken med hvad jeg skrev var, at købet af Neymar virkelig viser at Barcelona mener det, hvorfor jeg tror Perez er motiveret til at købe Bale, da spillere med denne slags kvalitet (umiddelbart) afgører kampe og ikke mindst mesterskaber.

Pointen er derfor, at grundet presset fra Barca (Messi + Neymar) skal Ronaldo, Özil, Isco og Benzema slå til. Gør de ikke det, står "kun" talenter klar på sidelinjen (såfremt Di Maria sælges), som skal træde til og tage kampen op mod Toft og Bisgaards bøssevenner.
Kan du følge mig?

13 år 3 uger siden #57 af Dios
Mathiaska skrev:

Jeg tror også de misunder det talent Carvajal vidste sidste sæson, men lad nu den ligge, det var bare en sidebemærkning :b

Selvfølgelig er holdets målsætning at gå efter guldet. Jeg har formuleret mig forkert. Tanken med hvad jeg skrev var, at købet af Neymar virkelig viser at Barcelona mener det, hvorfor jeg tror Perez er motiveret til at købe Bale, da spillere med denne slags kvalitet (umiddelbart) afgører kampe og ikke mindst mesterskaber.

Pointen er derfor, at grundet presset fra Barca (Messi + Neymar) skal Ronaldo, Özil, Isco og Benzema slå til. Gør de ikke det, står "kun" talenter klar på sidelinjen (såfremt Di Maria sælges), som skal træde til og tage kampen op mod Toft og Bisgaards bøssevenner.
Kan du følge mig?

Og det er netop der jeg ser problemet. Hvorfor skal vi købe spillere efter hvad modstanderne gør? Det er den strategi vi har brugt i årevis uden resultater, så det er på tide vi prøver noget nyt, og den måde jeg personligt altid har ønsket. Jeg er enig med dig i, at holdet ikke skal deles op i a og b, hvor stjernerne og kvaliteten starter, og kvantiteten og den manglende kvalitet er på bænken. Der skal være en fin balance imellem kvantitet og kvalitet, og det nytter overhovedet ikke noget, at reserverne ikke er gode nok.
Det kan også blive et problem, at Morata skal erstatte Higuain, og til dels Jesé eller Isco med Di María, men indtil videre, så har det ikke været kvalitet det vi har haft indtil videre, og med så store talenter som Morata, Jesé, Carvajal og Isco, så bliver du bare nødt til og vise dem tillid og pakke dem godt ind.

Jeg regner ikke med, at det bliver et problem for Isco og Carvajal og slå igennem, men der vil være et stort ansvar på Morata's skuldre, men jeg har tidligere skrevet om fordele og ulemper ved og have 2 nogenlunde lige gode spillere til 1 plads, og det er jeg langtfra fan af.
Jesé skal pakkes godt ind, og der skal værnes om hans talent. Han skal jo ikke ind og afgøre en Cl finale, men snuse til førsteholdet, vende sig til tempoet, og køres ind stille og roligt.

Og netop det sidstnævnte har vi været elendige til, og det er noget der skal laves om på, og meget tyder på der endelig bliver gjort noget ved problemet. Springbrættet fra Castilla skal ikke være så stort som det er nu, og jeg vil hellere tage chancen med Morata og Jesé, end jeg ville ud og købe 2 spillere til 500-700 mil. kr. som endda også kan floppe.
Bare se på Coentrao og Di María. De er købt for en kæmpe overpris, og bliver solgt til noget der minder om halv pris, og fælles er de begge har floppet gevaldigt.

Jeg forstår udmærket godt hvad du mener, men jeg er bare ikke enig 100%, men forstår dine bekymringer.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken, MMM

Leveret af Kunena Forum