Storsejr over Bournemouth
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
BBB skrev:
Steen skrev: Jeg synes det er sjovt, at i kritisere en spiller, som er på forsiden af både AS og Marca netop pga. hans spil i går :)
Han spillede rigtig godt, han kom med 2-0 afleveringen, selvom Bournemouth spilleren skulle have haft den. Han lavede også en helt perfekt aflevering til Ronaldo som kommer frem til en 100% chance, men så forsøger med hælen. Så fordelte han spillede hurtigt og godt, husk også, at han kun fik 45 minutter..
Rigtig god debut, jeg ser frem til flere kampe med den dreng.
Det kan sagtens være at jeg også havde smidt Isco på forsiden af AS og Marca, men det var ikke fordi at han har gjort sig fortjent til så mange roser, når di María - af samme brugere - får på puklen for at smide bolden for nemt væk.
Det er vel sigende, at i Iscos højdepunkter, der er der ligeså mange gange, hvor han smider bolden væk, som hvor han 'bare' spiller bolden videre. Hvad der er i klart undertal er hans gode afleveringer. Hverken den til 2-0 eller den til 3-0 var aldrig gået på CL niveau.
Og læg nu mærke til at jeg ikke kritiserer spilleren, men nogle af fansene. Jeg tror han bliver fantastisk, men at sige han spillede en fantastisk kamp er godt vist med både (Isco-)briller og førerhund, for han spillede på ingen måde fantastisk. I skal nok få lov at bruge den betegnelse i løbet af sæsonen, så lad nu være med at slide den op på en spiller, som - hvis han var argentiner og spillede med #22 - normalt ville blive svinet til. Hvis man ikke selv kan se det, så skal man vist kigge Iscos højdepunkter igennem igen. Jeg har linket til dem ovenfor.
Selvfølgelig, du har ret. Han var ikke god nok, han skulle have scoret et par mål, og han skulle have lavet et par bedre assist.. Du taler virkelig hans præstation ned. Di Maria's mål var heller ikke godt, målmanden burde at kunne tage den, det var absolut ikke en afslutning på CL niveau :-) .
Isco's rolle er at fordele spillet, og holde boldomgangen i en høj fart. Vi spiller ikke kontrabold længere, hvor det bare gælder om at skyde på mål hurtigst muligt.
Men man ser tingene som man vil, og det er vel i orden.
At du i øvrigt tror, at folk ville kritisere Di Maria hvis han havde spillet Isco's kamp er fuldstændig ligegyldigt, da ingen af os ved om det ville være tilfældet.
Og så burde du også se videoen med Isco's højdepunkter igen, han tabte ikke bolden så tit som du mener. - Tak for videoen forresten.
AS om Isco's kamp: Isco participated magnificently in Madrid’s play, and his pass completion rate was excellent. He plays with the ease and self-assurance of a good footballer aware of the ability he has. He showed no first-match nerves, and his active, artistic style is very much to Madrid’s taste.
Gotten skrev: Man skal også huske på, at spillere som özil og Benzema har Ramadan, så det er nok ikke helt underligt hvis de ser lidt sløve ud
Så vidt jeg ved så faster de ikke. Jeg så billeder fra en af træningerne hvor de begge drak vand. Om de gjorde i går skal jeg ikke kunne sige noget om, men jeg tror det ikke.
Jeg synes Isco spillede fint, og jeg er ikke nervøs for hvordan han kommer til at klare det.
Det var så lidt med videoen. Der er også en med Ronaldo derinde.
Vildfaren: det undskylder dem da netop. Jeg mener ikke de var fornærmende ringe i går, men enhver der ikke har spist eller drukket optimalt under hård træning ved hvor hurtig træt man bliver.
- Madrid12
- Gæst
-
Syndes det var en fin kamp, spillerne for vist lidt hvad de kan, set udfra at det er den første kamp. Vi vinder 0-6 hvad mere kan man klage over. Syndes de fleste herinde overanalyserer på enkelt vendskabkamp, som om folk ikke har set hvor meget bedre Real bliver i løbet af sæsonen?
Glæd jer nu bare over at sæsonen er i gang. :D
Hvis man faster og ikke kan holde sin vanlige standard, må droppe fasten eller droppe spillet....
Det er min holdning....
EDIT: jeg syntes rent faktisk, at det jeg så fra Benzema var fornærmende ringe og det bekymrer mig meget, da flertallet herinde syntes han skal have flere chancer, selvom og han kun har givet 1 god sæson.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Vi vandt 6-0, og spillerne fik prøvet at spille lidt sammen i en kampsituation... Mere er der faktisk ikke at sige.
Ronaldo er allerede i god form (og det kunne man se), men derudover er det da hverken underligt eller bekymrende, at nogle var tunge i røven - mon ikke det ændrer sig til det bedre for hver uge der går?
Jeg regner da også med, at der bliver mere tænding på mod Lyon. At vurdere den enkelte spiller er helt ubrugeligt, efter min mening, men den kollektive udvikling af spillesystemer osv. er interessant.
BBB skrev: Jeg beder om at man forholder sig til spillerne uden præferencer for de enkelte. Jeg roste i øvrigt hverken di María eller Isco, ligesom jeg heller ikke talte ondt om deres præstationer. Jeg har kun forholdt mig til prædikatet "fremragende", hvilket jeg nu vi er ved det ikke mener at nogen fortjener.
Jeg synes Isco spillede fint, og jeg er ikke nervøs for hvordan han kommer til at klare det.
Det var så lidt med videoen. Der er også en med Ronaldo derinde.
Skal man ikke tage det med, at Di María snart skal overpræstere for og fortjene og være på holdet? Det var Isco's første 45 min. i Real Madrid trøjen, men Di María's 3. sæson, hvor han stadig ikke imponere mig ihvertfald. Derfor mener jeg ikke man kan eller skal sammenligne de 2, når de er på 2 vidt forskellige stadier i deres Real Madrid karriere.
Isco skal falde til, men Di María skal få fingeren ud af røven og snart præstere.
Lidt komisk er det også, at Isco overtog Di María's plads på holdet fra første træningskamp af. Jeg ved dog ikke om det har noget og gøre med, hvornår de ankom til træningen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Spild af tid.