Heldig uafgjort til Real Madrid

13 år 5 dage siden #13 af Siempre fiel

Vildfaren skrev: @Siempre fiel

Jeg er helt enig med din del om Benzema, jeg er dog ikke sikker på, at jeg har lyst til Zlatan i den hvide trøje om end jeg ved han ville være en succes.

Jeg ville faktisk enormt gerne gerne se Zlatan i Madrid, men det er nok lidt sent nu. Men altså, han er et bæst - han vandt mesterskabet 8 år i træk med 5 forskellige klubber!!! Det sluttede først i 2012 hvor Milan ik blev mestre. Spillerne omkring Zlatan har det med at performe ekstraordinært når han er der - spillere som Boateng, Nocerino og selv Robinho gjorde det f.eks. vanvittig godt en stor del af tiden hvor Zlatan var der. Når det så er sagt, så er jeg normalt ik til at købe spillere i den alder - men tror faktisk det ville være et scoop for os denne gang.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 dage siden #14 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Heldig uafgjort til Real Madrid
Morata tager pladsen fra Benzema, hvis ikke snart Benzema opper sig.. Morata er i kanon form, og han spiller fantastisk efter min mening. Jese er ogsaa lige trodt til.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 5 dage siden #15 af NDR
Besvaret af NDR på emne Heldig uafgjort til Real Madrid
De her træningskampe hvor spillerene ikke kender hinanden og hvor en masse nye ideer bliver prøvet af, og hvor der er en større del af dem som simpelthen ikke er gode nok til førsteholdet, der kan man heller ikke forvente en masse af de gamle profiler. Nu køre der så heksejagt på Benzema i den her tråd. Men Ronaldo så vi heller ikke meget til, og Øzil så man slet ikke... og det kan vel skyldes at spillet på midten ikke fungerede, pga. af alle disse nye ansigter som måske slet ikke skulle have været med, og det ved man først når man har prøvet dem af, og det er vel egentligt det primære formål med disse kampe.
Jeg er sikker på at Benzema, Ronaldo og Øzil vil vise en anden form når først Ramos, Varane, Alonso samt flere er tilbage........Det der med at være på nakken af Benzema holder ikke....han har vist en masse igennem tiderne...Morata har ikke vist en skid, og et par tilfældige heldige mål kan man ikke bruge til nogen form for vurdering.
Isco er i også utilfredse med??? og Di Maria???
Pepe var alene i forsvaret sammen med en flok konfirmander, utroligt at kampen endte 2-2
I kan ikke vurdere en skid inu, Benzema, de 2 tyskere og Ronaldo har ikke de vante forhold som de er vant til når styrmanden på midten og hele forsvaret stadigvæk er på ferie eller ligger med skader, så tag det nu stille og roligt og glæd jer over at vi har chance for at se nogle nye folk i den hvide trøje, og så må vi se hvad for nogle af dem Ancelotti kan bruge til noget på længere sigt.

13 år 5 dage siden #16 af Siempre fiel

NDR skrev: De her træningskampe hvor spillerene ikke kender hinanden og hvor en masse nye ideer bliver prøvet af, og hvor der er en større del af dem som simpelthen ikke er gode nok til førsteholdet, der kan man heller ikke forvente en masse af de gamle profiler. Nu køre der så heksejagt på Benzema i den her tråd. Men Ronaldo så vi heller ikke meget til, og Øzil så man slet ikke... og det kan vel skyldes at spillet på midten ikke fungerede, pga. af alle disse nye ansigter som måske slet ikke skulle have været med, og det ved man først når man har prøvet dem af, og det er vel egentligt det primære formål med disse kampe.
Jeg er sikker på at Benzema, Ronaldo og Øzil vil vise en anden form når først Ramos, Varane, Alonso samt flere er tilbage........Det der med at være på nakken af Benzema holder ikke....han har vist en masse igennem tiderne...Morata har ikke vist en skid, og et par tilfældige heldige mål kan man ikke bruge til nogen form for vurdering.
Isco er i også utilfredse med??? og Di Maria???
Pepe var alene i forsvaret sammen med en flok konfirmander, utroligt at kampen endte 2-2
I kan ikke vurdere en skid inu, Benzema, de 2 tyskere og Ronaldo har ikke de vante forhold som de er vant til når styrmanden på midten og hele forsvaret stadigvæk er på ferie eller ligger med skader, så tag det nu stille og roligt og glæd jer over at vi har chance for at se nogle nye folk i den hvide trøje, og så må vi se hvad for nogle af dem Ancelotti kan bruge til noget på længere sigt.

Sikke noget pladderhumanisme! Jeg er sgu blevet for gammel til at gide spilde 2 timer af mit liv på bare "at glæde mig over at se de nye i den hvide trøje"! Altså jeg er enig i at man absolut ik ska lægge særlig meget i de her træningskampe - som reelt bare er dræbende kedsommelige eksperimenter. Netop derfor er der vel ingen der er utilfredse med resultatet - ej heller med at tingene slet ik er på plads endnu - men derfor ka man jo godt ta nogle enkelte ting og bruge dem som udgangspunkt for en diskussion.

Og tænk så lige over det her: Ronaldo var fuldstændig væk igår, nøjagtig som Benzema. MEN, for det første blev Ronaldo blev forsøgt brugt på en ny måde, hvor Benzemas rolle jo ik var specielt anderledes - OG så er der vel ingen som helst som er nervøse for Ronaldos niveau. Grunden til kritikken af Benz - i hvert fald min egen - er jo at han har været en dikkende lammehale i næsten samtlige 4 år i klubben og der er bare ik nogen som helst tegn på at det er i bedring, tværtimod. Og selv om det er tidligt på sæsonen, og selv om det måske ka være åååhh så svært for den fodboldintelligente Benz at vænne sig til sin nye rolle som angriber i et nyt system, så ku man måske forvente lidt engagement når nu han spiller en udekamp i Lyon - bare måske 1-2 aktioner som tydede på noget vilje og som viste glimt af den spiller man for 4 år siden troede han ku udvikle sig til. Imo er han ganske enkelt ik i Top 20 over angribere i verden, sikkert heller ik Top 30 - og det er vel ik godt nok.

Og Özil var oz ringe igår, ligesom Di maria og Isco. Men Özil leverer dog fremragende indimellem, Isco er helt ny, mens Di Maria oz er dér hvor han meget hurtigt ka blive sparket ud af døren.

Og det er jo ik heksejagt bare fordi flere mennesker deler den holdning at Benzema er dårlig. Heksejagt er jo når man urimeligt forfølger nogen - det er der på ingen måde tale om. I dette tilfælde er det vel ik så mærkeligt at folks tålmodighed er ved at være brugt op - personligt var jeg klar til at sparke ham af helvedes til for 2 år siden - så fik han en kort opblomstring på ca et halvt år og siden har han været tilbage på hvad man må betragte som sit egentlige niveau.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren, Jaken, Hugol

13 år 5 dage siden #17 af Hugol
"Morata har ikke vist en skid, og et par tilfældige heldige mål kan man ikke bruge til nogen form for vurdering."
NDR, du koger rundt i det... Morata har vist masser baade sidstte saeson og optaken til denne. Hvorfor i alverden er han saa ikke at finde i Getafe hvis han ikke har vist noget..

13 år 5 dage siden #18 af Vildfaren
Siempri fiel vel skrevet....

Resultatet er vel egentlig ligemeget.
Til gengæld kan man jo her i opstartsfasen, også nemt se hvem der viser det engagement det kræver at spille i Real.
Og der kan man da som minimum møde op nogenlunde fit eller ose af spillelyst.... Begge ting er jo manglende hos Benz og begge ting til stede hos f.eks. CR7, hvorfor der ikke bliver peget fingre af ham. ;)

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

13 år 5 dage siden #19 af NDR
Besvaret af NDR på emne Heldig uafgjort til Real Madrid
Sjovt nok som de får på skift....hvis i studere tilbage i diverse indlæg, eller tænker over det, så vil i sikkert kunne huske hvordan Higuain blev ønsket ud af klubben for kun få måneder siden, og nu er han pludselig savnet af nogle brugere......haha, det er ikke nemt, der er altid utilfredshed og ufattelige teorier om diverse omkring spillerene bygget på fornemmelser fra sofaen af.

Benzema, Øzil, Di Maria samt de andre som man er utilfredse med, kommer igen, og at de ikke virkede oplagt, må være en påstand fra visse....øjnene der ser!!!...jeg mener de virkede oplagt, og især Di Maria

13 år 5 dage siden #20 af Hugol
Siempre.. Kan du ikke komme på chatten. Det er lidt små vigtigt.

13 år 5 dage siden #21 af Siempre fiel

NDR skrev: Sjovt nok som de får på skift....hvis i studere tilbage i diverse indlæg, eller tænker over det, så vil i sikkert kunne huske hvordan Higuain blev ønsket ud af klubben for kun få måneder siden, og nu er han pludselig savnet af nogle brugere......haha, det er ikke nemt, der er altid utilfredshed og ufattelige teorier om diverse omkring spillerene bygget på fornemmelser fra sofaen af.

Benzema, Øzil, Di Maria samt de andre som man er utilfredse med, kommer igen, og at de ikke virkede oplagt, må være en påstand fra visse....øjnene der ser!!!...jeg mener de virkede oplagt, og især Di Maria

ha ha ha - ja men de brugere der for få måneder siden ønskede Higuaín ud af klubben og dem der idag savner ham er jo ik de samme mennesker :o))))))))))))))))))))))))))))))))))) Altså come on for dælen. Lad mig forklare, for få måneder siden var der folk, som mig, der elskede Higuaín og folk der ville sparke ham ud. Idag er der folk der er kede af han er væk, som mig, og andre der er lykkelige for salget. Altså hvis du vælger at henvise til en Higuaín-haders holdning for få mdr siden og henvise til en Higuaín-elskers holdning idag og derved famle dig frem til et modsætningsforhold, så hører al fornuft jo op.

To forskellige personer, to forskellige meninger der ik har ændret sig - forklar mig venligst det morsomme i det?

Leveret af Kunena Forum