Sky Sports: Bale har bedt om at blive solgt
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Gareth Bales skifte til Real Madrid kom måske et skridt nærmere i dag, da waliseren mødte op til træning i Tottenham.
Ifølge engelske Sky Sports gennemførte Gareth Bale trænings-sessionen med sin nuværende klub, men efterfølgende slog han fast over for Villas-Boas, at han ønsker at skifte til Real Madrid og dermed lægger han nu selv det afgørende pres, som i sidste ende vil føre til den uundgåelige transfer.
Ifølge engelske og spanske medier mødtes Gareth Bales forældre i går med Tottenhams Daniel Levy for også at prøve at få ham til at forstå, at deresøn gerne vil have skiftet gennemført.
Angiveligt skal Gareth Bale også have nægtet at spille flere kampe for Tottenham, som indtil nu har valgt at takke nej til samtlige Real Madrids gigantiske bud på spilleren.
Real Madrid arbejder dog tålmodigt videre med transfersagen og har i dag fået et ekstra og afgørende trumfkort, hvis Sky Sports påstand passer.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- James Bond
- Gæst
-
- Champen
- Gæst
-
James Bond skrev: Endnu en dejlig spiller, som er loyal overfor sin klub, og den kontrakt han har skrevet med dem. At blive pigesur og nægte at spille flere kampe, hvis ikke man får sin vilje? Det er sgu ikke sådanne spiller jeg ønsker til klubben.
Han gør det jo netop for at komme til Real Madrid. En spiller skal gøre alt, hvad han kan for at komme til Real Madrid, fordi det er så stort. Det er lige netop det Bale gør.
Det kan jeg ikke forstå, er et problem, tværtimod er det kun godt.
jeg, jeg, jeg-filosofien længe leve.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
James Bond skrev: Endnu en dejlig spiller, som er loyal overfor sin klub, og den kontrakt han har skrevet med dem. At blive pigesur og nægte at spille flere kampe, hvis ikke man får sin vilje? Det er sgu ikke sådanne spiller jeg ønsker til klubben.
Jeg mindes aldrig at have set en Real Madrid-spiller, som har nægtet at spille for klubben, om end utilfredse undertoner(?) - en ældre og mere garvede fan må gerne opfriske min erindring i så fald!
I Real Madrid bliver man nægtet at spille, man nægter ikke selv at spille, om end første scenarie ligeledes er svært at forestille sig, når Mourinho ikke længere er i klubben ;)
Bale har vel blot mistet tålmodigheden, og er det svært at fortænke ham i. Trods alt. Levy har afvist et rekord stort transfer-tilbud på waliseren, og alligevel, arrogant som han er, har han valgt at afvise dette. Det er ikke blot en håndsrækning til Real Madrid om, at Bale ikke er til salg, men ligeledes en tilnærmelse af Bales egentlige potentiale og talent, som naturligvis vil - i højere grad i hvert fald - komme til sin ret i Real Madrid end i Tottenham. Bale VIL væk, hvorfor ikke efterkomme dette ønske(?), han har trods alt givet sit til Tottenham i sin tid i klubben.
Bale har fået en once in a lifetime mulighed, så det er absolut forståeligt, at han presser på for at skifte arbejdsgiver............ alle havde vel gjort det samme(?) - hvorfor nøjes?
- Casper HN
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Eller da en vis brasiliansk Ronaldo også forlangte et skifte.
Det er kun teenagere og fodboldspillere der syntes den slags er i orden
Skriver man under noget så er det bindende også selv om man er fodboldspiller....
Når det så er sagt, er ingen tjent med en spiller i en klub, der ikke har lyst til at være der.
Det er dog også sket at en spiller har stillet sig på bagben overfor Real Madrid - Makelele strejkede og mødte ikke op til træning, mens Robinho opførte sig som et 8-årigt barn for at gennemtrumfe sit "drømmeskifte" til Chelsea, indtil City tilbød ham flere penge...
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Casper HN skrev: Selvom jeg snildt kan forstå at man vil til Real Madrid, så er jeg enig med James Bond i at det er en sørgelig udvikling at spillere nægter at opfylde kontrakter indgået for et år siden.
Det ved jeg ikke om jeg er enig i. Nu er spillernes eneste mulighed for at få et job jo, at de underskriver en kontrakt og det gavner både spiller og klub, at den bliver så lang som muligt.Jeg kan sørensjaskeme godt se det fra Gareth Bales synspunkt. Han har givet sig fuldt og helt til Tottenham og nu får han et enestående tilbud, som er laaangt over det Tottenham nogensinde vil kunne tilbyde ham og så skal han stoppes af en mediegal gnier.
Jo, Tottenham skal naturligvis kompenseres og ikke bare takke ja til et hvilket som helst tilbud fra Real Madrid, men hvis bare halvdelen af de beløb, som har været nævnt har noget på sig, så er det ikke Gareth Bale vi skal være skuffede over, men derimod Daniel Levy, som heller ikke har noget ud af at signalere over for kommende spillere, at Tottenham kan man kun komme væk fra, når kontrakten udløber.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
- og det hadede jeg Barcelona for. Jeg har svært ved, hvordan Real Madrid opfører sig anderledes.
Trist!!!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Siempre Madrid skrev:
Casper HN skrev: Selvom jeg snildt kan forstå at man vil til Real Madrid, så er jeg enig med James Bond i at det er en sørgelig udvikling at spillere nægter at opfylde kontrakter indgået for et år siden.
Det ved jeg ikke om jeg er enig i. Nu er spillernes eneste mulighed for at få et job jo, at de underskriver en kontrakt og det gavner både spiller og klub, at den bliver så lang som muligt.Jeg kan sørensjaskeme godt se det fra Gareth Bales synspunkt. Han har givet sig fuldt og helt til Tottenham og nu får han et enestående tilbud, som er laaangt over det Tottenham nogensinde vil kunne tilbyde ham og så skal han stoppes af en mediegal gnier.
Jo, Tottenham skal naturligvis kompenseres og ikke bare takke ja til et hvilket som helst tilbud fra Real Madrid, men hvis bare halvdelen af de beløb, som har været nævnt har noget på sig, så er det ikke Gareth Bale vi skal være skuffede over, men derimod Daniel Levy, som heller ikke har noget ud af at signalere over for kommende spillere, at Tottenham kan man kun komme væk fra, når kontrakten udløber.
Jeg vil stadig mene, at enten er Bale simpelthen for dum til at spille i en seriøs klub eller også er hans agent klar til fyring.
Bale skrev under på et tidspunkt, hvor han godt vidste at der ikke blev noget CL, så han vidste jo godt, at mange vil henvende sig og forsøge at købe ham... Husk lige på at det kun er 2 måneder siden... Og så får spaden(eller spaden af en agent) ikke lavet et frikøbsklausul.... Hvor dumt er det lige, når man gerne vil sælges....
EDIT:
@MMM
VI har diskuteret om det er et gamble i forhold til løn. Jeg nægter at tro på, at hans løn ville være markant lavere med et frikøbsklausul på f.eks. 100 mio. euro