Sky Sports: Bale har bedt om at blive solgt
Vildfaren skrev:
Siempre Madrid skrev:
Casper HN skrev: Selvom jeg snildt kan forstå at man vil til Real Madrid, så er jeg enig med James Bond i at det er en sørgelig udvikling at spillere nægter at opfylde kontrakter indgået for et år siden.
Det ved jeg ikke om jeg er enig i. Nu er spillernes eneste mulighed for at få et job jo, at de underskriver en kontrakt og det gavner både spiller og klub, at den bliver så lang som muligt.Jeg kan sørensjaskeme godt se det fra Gareth Bales synspunkt. Han har givet sig fuldt og helt til Tottenham og nu får han et enestående tilbud, som er laaangt over det Tottenham nogensinde vil kunne tilbyde ham og så skal han stoppes af en mediegal gnier.
Jo, Tottenham skal naturligvis kompenseres og ikke bare takke ja til et hvilket som helst tilbud fra Real Madrid, men hvis bare halvdelen af de beløb, som har været nævnt har noget på sig, så er det ikke Gareth Bale vi skal være skuffede over, men derimod Daniel Levy, som heller ikke har noget ud af at signalere over for kommende spillere, at Tottenham kan man kun komme væk fra, når kontrakten udløber.
Jeg vil stadig mene, at enten er Bale simpelthen for dum til at spille i en seriøs klub eller også er hans agent klar til fyring.
Bale skrev under på et tidspunkt, hvor han godt vidste at der ikke blev noget CL, så han vidste jo godt, at mange vil henvende sig og forsøge at købe ham... Husk lige på at det kun er 2 måneder siden... Og så får spaden(eller spaden af en agent) ikke lavet et frikøbsklausul.... Hvor dumt er det lige, når man gerne vil sælges....
Han skrev ikke under på den kontraktsforlængelse han blev forelagt for to måneder siden heller ikke den han blev forelagt i sidste uge. Hans nuværende kontrakt er fra sidste år.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
MMM skrev:
Han skrev ikke under på den kontraktsforlængelse han blev forelagt for to måneder siden heller ikke den han blev forelagt i sidste uge. Hans nuværende kontrakt er fra sidste år.
Min fejl.... Der var kun snak om, at han ville forlænge.... God karma min ven...
Men jeg holder stadig på det sidste jeg skrev til dig tidligere ;)
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
DarioGomez skrev: Ærlig talt. Så er Zidane, Florentino og Real Madrid i almindelighed ved at være lige så nederen, som da Barcelona hentede Cesc.
- og det hadede jeg Barcelona for. Jeg har svært ved, hvordan Real Madrid opfører sig anderledes.
Trist!!!
Forskellen er vel blot, at vi rent faktisk har tænkt os at betale, hvad Bale er værd - hvorimod Barca udnyttede situationen til at lowball'e.
- Rubæk
- Gæst
-
James Bond skrev: Endnu en dejlig spiller, som er loyal overfor sin klub, og den kontrakt han har skrevet med dem. At blive pigesur og nægte at spille flere kampe, hvis ikke man får sin vilje? Det er sgu ikke sådanne spiller jeg ønsker til klubben.
Nu har jeg ikke fulgt sagen så intensivt, men er det endeligt bekræftet at han "nægter at spille"? Transfer requests er vel meget normale, og er det ikke bare sådan en han har afleveret? Eller er vi ude i at de 2 ting er det samme?
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
James Bond skrev: Endnu en dejlig spiller, som er loyal overfor sin klub, og den kontrakt han har skrevet med dem. At blive pigesur og nægte at spille flere kampe, hvis ikke man får sin vilje? Det er sgu ikke sådanne spiller jeg ønsker til klubben.
Lad os lige vende den om. Så du ønsker altså ikke en spiller, som ønsker at komme til Real Madrid? A-ha...
Men ellers lyder det slet ikke som hykleri... ;-)))
Prisen i morgen er sikkert 100 mil. euro +pepe, eller måske 85 mil. euro + benzema (i kan jo selv indsætte beløb og spiller og sende det til The Sun - det skal nok få en lille spalte, hvis ikke forsiden)
jeg håber på det bedste (det vil sige, at vi hverken giver penge eller spillere til spurs og at vi ikke får Bale)
baggins skrev: Altså alle kan lave historier om Bale og hvor meget han kommer til at koste, da hverken medier eller andre er særlig kritisk.
Prisen i morgen er sikkert 100 mil. euro +pepe, eller måske 85 mil. euro + benzema (i kan jo selv indsætte beløb og spiller og sende det til The Sun - det skal nok få en lille spalte, hvis ikke forsiden)
jeg håber på det bedste (det vil sige, at vi hverken giver penge eller spillere til spurs og at vi ikke får Bale)
Før i tiden, hvilket vil sige de sidste par dage/uger, så har det kun været Marca og As der har skrevet om Bale til Real. Nu følger alle de engelske med, og man kan tydeligt se, hvor det peger hen af. Bale kommer, det ligger fast.
Steen skrev:
baggins skrev: Altså alle kan lave historier om Bale og hvor meget han kommer til at koste, da hverken medier eller andre er særlig kritisk.
Før i tiden, hvilket vil sige de sidste par dage/uger, så har det kun været Marca og As der har skrevet om Bale til Real. Nu følger alle de engelske med, og man kan tydeligt se, hvor det peger hen af. Bale kommer, det ligger fast.
Jeg tror man skal se det som en måde at sælge aviser på, midt i agurketiden, men tror (desvære) også at Bale kommer til klubben
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-