Napoli følger flere Real Madrid-spillere
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Napoli er ikke færdige med at købe ind og de har stadig blikket rettet mod Real Madrid.
Ifølge italiensk presse overvejer man at hente enten Fabio Coentrao eller Álvaro Arbeloa til den kommende sæson. Senest har man angiveligt budt 12 millioner € på sidstnævnte, som dog synes umulig at hente, idet Carlo Ancelotti ikke ønsker at afhænde flere forsvarsspillere.
Derimod er der fortsat en chance med Fabio Coentrao, som selv har ytret ønske om at komme væk fra Real Madrid.
Napoli har i forvejen hentet Albiol, Callejón og Higuaín i Real Madrid.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er belejligt at få afhændet nogle spillere...... der skal gøres plads til Bale samt de oprykkede Castilla-spillere.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Og så var der folk, som frygtede Rafa for nogle måneder siden. I dag er han Real Madrids bedste ven ;-)
Siempre Madrid skrev: Ja, han kan få Coentrao, men Arbeloa skal han holde nallerne fra.
Og så var der folk, som frygtede Rafa for nogle måneder siden. I dag er han Real Madrids bedste ven ;-)
Du ved jeg kan li' Arbeloa - I'm not one of those ;)
Daniel skrev:
Siempre Madrid skrev: Ja, han kan få Coentrao, men Arbeloa skal han holde nallerne fra.
Du ved jeg kan li' Arbeloa - I'm not one of those ;)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Siempre Madrid skrev: Man kan mene om Arbeloas spillemæssige niveau, hvad man vil. Men personligt vil jeg aldrig være i tvivl, hvis jeg skal vælge mellem en spiller, som dag ud og dag ind gør sit allerbedste for Real Madrid og en spiller, som har antydet at han gerne vil væk fra klubben.
Talte vi ikke om hans spillemæssige niveau? Det var mit indlæg i hvert fald møntet på ;)
For the record (jeg formoder at du hentyder til Higuain i din sidste sætning): Få har udvist samme dedikation og arbejdet så hårdt under så svære omstændigheder, som Higuain. Alene det at du antyder, at Higuain ikke ydede sit bedste for klubben dag ud og dag ind, er da så uretfærdigt og usandt så det batter!
Det er i det hele taget svært at sige noget til Higuains opførsel, når man også tager med i betragtningen, at han aldrig havde den helt store stjerne hos ledelsen, og at de samtidig forsømte at give ham den lønforhøjelse og kontraktforlængelse, som han var blevet lovet.
At han så, efter 6.5 års tro tjeneste på førsteholdet (flere end Arbeloa, if i might add), søger anerkendelse et andet sted, kan jeg ikke fortænke ham.
- Rubæk
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Jaken skrev:
Siempre Madrid skrev: Man kan mene om Arbeloas spillemæssige niveau, hvad man vil. Men personligt vil jeg aldrig være i tvivl, hvis jeg skal vælge mellem en spiller, som dag ud og dag ind gør sit allerbedste for Real Madrid og en spiller, som har antydet at han gerne vil væk fra klubben.
Talte vi ikke om hans spillemæssige niveau? Det var mit indlæg i hvert fald møntet på ;)
For the record (jeg formoder at du hentyder til Higuain i din sidste sætning): Få har udvist samme dedikation og arbejdet så hårdt under så svære omstændigheder, som Higuain. Alene det at du antyder, at Higuain ikke ydede sit bedste for klubben dag ud og dag ind, er da så uretfærdigt og usandt så det batter!
Det er i det hele taget svært at sige noget til Higuains opførsel, når man også tager med i betragtningen, at han aldrig havde den helt store stjerne hos ledelsen, og at de samtidig forsømte at give ham den lønforhøjelse og kontraktforlængelse, som han var blevet lovet.
At han så, efter 6.5 års tro tjeneste på førsteholdet (flere end Arbeloa, if i might add), søger anerkendelse et andet sted, kan jeg ikke fortænke ham.
Jeg hentyder naturligvis til Coentrao, som er de to spillere, som Napoli jagter lige nu.
Higuaín gjorde det godt for Real Madrid, men man gjorde det eneste rigtige ved at sælge ham. Det er dog en anden diskussion.
Siempre Madrid skrev: Jeg hentyder naturligvis til Coentrao, som er de to spillere, som Napoli jagter lige nu.
Higuaín gjorde det godt for Real Madrid, men man gjorde det eneste rigtige ved at sælge ham. Det er dog en anden diskussion.
Oh... I see... This is embarrassing :P
Der var jeg lidt for hurtig på tasterne.. Jamen, så er vi jo fuldstændig enige! ;)
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Jaken skrev:
Siempre Madrid skrev: Jeg hentyder naturligvis til Coentrao, som er de to spillere, som Napoli jagter lige nu.
Oh... I see... This is embarrassing :P
Der var jeg lidt for hurtig på tasterne.. Jamen, så er vi jo fuldstændig enige! ;)
Alt forladt, vi har vist alle prøvet at være for hurtige på tasterne ;-)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Det er på venstre back positionen, at Denis skal forvente at kunne skrabe lidt spilletid til sig, og langt de fleste (dygtige) venstre backs i verdenen, har tidligere ageret wingspiller, hvilket senere hen gør dem til en top moderne wingback.
No solo soy perfecto, también soy Madridista