Napoli følger flere Real Madrid-spillere
idet Carlo Ancelotti ikke ønsker at afhænde flere forsvarsspillere.
Var jeg den eneste der studsede over denne sætning, da Coentrao vel også er forsvar? ;-)
Nå, men uanset hvad så lyder det fint med afskeden af Coentrao, så har vi Carvajal, Arbeloa, Varane, Ramos, Nacho, Pepe, Marcelo og Denis/Casado i forsvaret. Det må være ganske fint.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real Madrid skrev: Det er på venstre back positionen, at Denis skal forvente at kunne skrabe lidt spilletid til sig, og langt de fleste (dygtige) venstre backs i verdenen, har tidligere ageret wingspiller, hvilket senere hen gør dem til en top moderne wingback.
Netop, som det ligeledes har været tilfældet for både Marcelo og Coentrão ;-)
Real Madrid skrev: Glimrende at vi får et "venskab" med Napoli. En klub i fremgang, og jeg vil stole trygt på at sælge Coentrao, og bruge Arbeloa, Denis og Nacho, som backup til Marcelo, der forhåbentlig ikke skal have mange pauser i løbet af sæsonen :)
Det er på venstre back positionen, at Denis skal forvente at kunne skrabe lidt spilletid til sig, og langt de fleste (dygtige) venstre backs i verdenen, har tidligere ageret wingspiller, hvilket senere hen gør dem til en top moderne wingback.
Føj jeg ville være ked af, at se Denis starte på venstreback i en ChL semifinale pga. en skade til Marcelo. Ville være svært pessimistisk.
Håber virkelig de ved hvad de laver med dette Castilla kuld. De ~60 kampe vi spiller på en sæson VIL give plads til mange rotationer og kampe til en spiller som Denis - og Nacho for den sags skyld.
Mathiaska skrev:
Real Madrid skrev: Glimrende at vi får et "venskab" med Napoli. En klub i fremgang, og jeg vil stole trygt på at sælge Coentrao, og bruge Arbeloa, Denis og Nacho, som backup til Marcelo, der forhåbentlig ikke skal have mange pauser i løbet af sæsonen :)
Det er på venstre back positionen, at Denis skal forvente at kunne skrabe lidt spilletid til sig, og langt de fleste (dygtige) venstre backs i verdenen, har tidligere ageret wingspiller, hvilket senere hen gør dem til en top moderne wingback.
Føj jeg ville være ked af, at se Denis starte på venstreback i en ChL semifinale pga. en skade til Marcelo. Ville være svært pessimistisk.
Håber virkelig de ved hvad de laver med dette Castilla kuld. De ~60 kampe vi spiller på en sæson VIL give plads til mange rotationer og kampe til en spiller som Denis - og Nacho for den sags skyld.
Jeg synes nu at det er på tide at give talenterne på Castilla chancen! Det har de fortjent efter så mange år uden anerkendelse og hvor de bliver skudt af og gør det godt i andre klubber.
Coentrao er om man vil det eller ej, en af verdens bedste venstreback spillere når han er på toppen, så det er selvfølgelig ærgerligt at han vil væk, men hellere skyde ham afsted og få nogle penge for ham, end at holde på ham mod hans vilje.
Synes personligt også at det er for luxus nærmest at have en Coentrao som backup for Marcelo, jeg ved godt det her er Real Madrid og det er en kæmpe klub, men det er da ikke særlig mange klubber jeg kan få øje på der har to verdensklasse venstreback, jeg stoler på at Castilla spillerne nok skal slå igennem og det bliver spændende at se om Denis slår igennem eller gør det godt når han får spilletid når eller hvis Marcelo bliver skadet, men selvfølgelig også når han har brug for hvile!
Jeg føler at det her lidt bliver en genoprettelsessæson så det bliver spændende at se hvordan det bliver grebet an og hvordan det kører. Hvis nogle Castilla spillere falder helt igennem, må man jo gå tilbage til at købe spillere udefra, men de skal sgu lige have chancen synes jeg!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Bayern M: Contento
Dortmund: Grosskreutz
Barca: Adriano
Man U: Büttner
Man City: Kolarov (snart fortid)
Chelsea: Bertrand
Paris SG: Digne
Juventus: De Ceglie
Enig i, at det er en luksus, vi har Coentrao som backup. Jeg tror Denis har potentialet til at blive en meget spændende venstre back, og skulle Marcelo gå hen og blive skadet, har vi jo også en Arbeloa. Nacho er jeg også begyndt at have mere tillid til.
No solo soy perfecto, también soy Madridista