Casemiro har overrasket alle
- Gæst
-
asp3200 skrev: Midtbane i min bog:
Alonso
Lllara
Khedira
Modric
Casemiro
Di maria
Øzil
Isco
Jese
Har nok glemt en eller to, men mange er det sku. Du kan så diskutere med mig om jese, di maria, øzil er wings. Men bare lad være.
Jeg får lange løg af folk der skriver Øzil. Kan du ikke bare skrive Özil? Jeg skal nok lære dig hvordan man gør hvis det er fordi du er computermongol. :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real Madrid skrev:
asp3200 skrev:
El_Juan skrev:
asp3200 skrev: Var han ikke meget tung i røven, måske tabt sig og taget sig sammen?
Ændre dog ikke ved at vi vælter os i midtbanespillere:(
Med 10 spillere til fem pladser er det vel måske i overkanten at påstå, at Real Madrid ligefrem vælter sig i midtbanespillere. Og endda få det til at fremstå, som noget negativ. Det er lige tilpas (med mindre Bale kommer, så kan man godt smide en på porten).
Midtbane i min bog:
Alonso
Lllara
Khedira
Modric
Casemiro
Di maria
Øzil
Isco
Jese
Har nok glemt en eller to, men mange er det sku. Du kan så diskutere med mig om jese, di maria, øzil er wings. Men bare lad være.
Man forstår godt, hvordan du kunne glemme at tilføje Kaka til den liste ;)
Illarra* btw :)
Gik lidt stærkt, men mange er der...
asp3200 skrev: Midtbane i min bog:
Alonso
Lllara
Khedira
Modric
Casemiro
Di maria
Øzil
Isco
Jese
Jeg får lange løg af folk der skriver Øzil. Kan du ikke bare skrive Özil? Jeg skal nok lære dig hvordan man gør hvis det er fordi du er computermongol. :)
Jamen så tillykke med de lange løg, sad med telefon så gad ikke lige finde de korrekte tegn og er helt modsat mht computermongol ;)