Ny kontrakt til Benzema

12 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Real Madrids sportslige ledelse arbejder i øjeblikket på at forlænge kontakten med forwarden Karim Benzema.

Den listige franskmand skulle selv være særdeles interesseret i en udbyggelse af den aftale, der på nuværende tidspunkt udløber i 2015, hvorfor der ikke ventes hårde forhandlinger omkring en ny signatur. Ligeledes ligner det, at måltyven får en langt større rolle end tidligere efter klubben i sommer afhændede Gonzalo Higuaín til Napoli.

Benzema startede i øvrigt sæsonen stærkt ved at score til 1-1 i åbningskampen mod Betis.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #2 af BBB
Besvaret af BBB på emne Ny kontrakt til Benzema
Kunne man ikke i det mindste vente til:
a) Han har præsteret over en længere periode
b) Retssagerne er ovre (der er vel både den med hende den frække prostituerede og færdselsovertrædelserne)
Følgende bruger(e) sagde tak: GusseG

• AJ
  • AJ's profilbillede
  • Forum begynder
  • Forum begynder
  • Pasioneret Realmand gennem mange år!
12 år 11 måneder siden #3 af AJ
Besvaret af AJ på emne Ny kontrakt til Benzema
No offence, men Benzema har da ikke startet stærkt? Bevares - manden scorede et mål, men løb til gengæld 10 offside og spillede generelt skidt.

• Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #4 af Casper HN
Besvaret af Casper HN på emne Ny kontrakt til Benzema

AJ skrev: No offence, men Benzema har da ikke startet stærkt? Bevares - manden scorede et mål, men løb til gengæld 10 offside og spillede generelt skidt.

Jeg kom herind for at sige præcis det samme. At sige at Betis-kampen var en stærk kamp for Benzema, burde da være det bedste argument imod en ny aftale. Han scorede et mål, burde have scoret et til og var offside konstant.

12 år 11 måneder siden #5 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Ny kontrakt til Benzema
Det lyder som om i lige beskrev higuain der :D
Nå, lad os se hvad der sker. Benzema får en rigtig lang snor grundet Zidane, men hvis han spiller skidt i 3-4 måneder så tror jeg vi ser Morata på banen - og ham stoler jeg fuldt ud på!

12 år 11 måneder siden #6 af Siempre Madrid

Realmadrid94 skrev: Det lyder som om i lige beskrev higuain der :D
Nå, lad os se hvad der sker. Benzema får en rigtig lang snor grundet Zidane, men hvis han spiller skidt i 3-4 måneder så tror jeg vi ser Morata på banen - og ham stoler jeg fuldt ud på!

Benzema har været længere i førsteholdstruppen end Morata. Derfor skal han spille uanset hvad.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 11 måneder siden #7 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Ny kontrakt til Benzema

Jeg elsker denne nærmest blinde tiltro til vores egne. Nuvel, Benzema spillede skidt mod Betis og var ikke på toppen i sidste sæson, men 125 kampe for Real Madrid og 59 kampe på det franske landshold lyver altså ikke. Benzema har niveauet til at være i verdenseliten.

Morata er selvfølgelig et talent, men lad ham nu lige få tid. Lige nu er det trods alt mere sandsynligt at Morata spiller for Real Betis end for Real Madrid, når holdene mødes om fire sæsoner.

Med andre ord, Morata er på rette spor, men han har endnu absolut intet vist på den store scene. Det har Benzema trods alt. Det er af og til som om det for nogle brugere er et kvalitetsstempel at en spiller har fået sin fodboldopvækst omkring Valdebebas, uden man tager hensyn til, at talenter har brug for tid.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved raul7=kongen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Mathiaska

12 år 11 måneder siden #8 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Ny kontrakt til Benzema
Åh hvor ville jeg gerne have beholdt Higuaín.

Jeg håbede til det sidste han blev, da han så til sidst skiftede, håbede jeg klubben ville fokusere alle deres kræfter på at hente Sergio Agüero tilbage til Madrid, noget han endda selv ofte har talt varmt om.

Men nu ser det desværre ud til man er helt fortabt i den altid ugidelige og arbejdssky Benzema der som oftest ligner en genert knægt der er bange for at spille fodbold..

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

12 år 11 måneder siden #9 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Ny kontrakt til Benzema
Jeg tror i misforstod det jeg skrev. Hvis i har set mine andre beskeder herinde, så ville i vide at jeg VED han bliver bedre nu :)

12 år 11 måneder siden #10 af BBB
Besvaret af BBB på emne Ny kontrakt til Benzema

raul7=kongen skrev:

Jeg elsker denne nærmest blinde tiltro til vores egne. Nuvel, Benzema spillede skidt mod Betis og var ikke på toppen i sidste sæson, men 125 kampe for Real Madrid og 59 kampe på det franske landshold lyver altså ikke. Benzema har niveauet til at være i verdenseliten.

Kampene på landsholdet betyder for mig intet, når han har et dårligere scoringssnit end Bendtner (0,4 vs. 0,25). Heldigvis for Benzema er tallene byttet om på klubhold. For at sammenligne Benzema med en lidt mere seriøs kandidat, så har Robinho et bedre scoringssnit på landsholdet (0,29), og igennem hele hans karriere har han på klubholdene holdt et snit på 0,32.

Hvis man skal sammenligne Benzema med en nu tidligere holdkammerat, så taber han igen. Et snit på 0,6 på landsholdet og 0,53 på hans klubhold igennem hele hans karriere.

Hvis vi skal sammenligne ham med en spiller fra en lidt anden tid, Michael Laudrup, så havde Laudrup på landsholdet et højere snit end Benzema - selvom han blev rykket tilbage på midtbanen (0,35). Laudrup havde så godt nok et snit på 0,23 i hans klubhold fra Lazio til Madrid. Men det er måske stadig en unfair sammenligning - for Benzema. Her tænker jeg på assists og betydning for deres respektive hold.

Tænk at en kontraktforlængelse kan gøre mig så sur, at jeg gider researche statistik når jeg egentlig har andre - vigtigere - ting at tage mig til.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

12 år 11 måneder siden #11 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Ny kontrakt til Benzema
Jeg pro-Benzema, og som sådan også enig i en forlængelse af aftalen.

Men når det så er sagt, så havde jeg forventet at man ventede til næste sommer. Det er nemlig i denne sæson, at Benzema får de arbejdsbetingelser han har savnet, og derfor nu at han skal præstere. Det er jeg heller ikke i tvivl om at han gør - Men synes alligevel lige at han skal have lov til at score sine 30+ mål, inden forlængelsen falder;)

12 år 11 måneder siden #12 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Ny kontrakt til Benzema

raul7=kongen skrev:

Tjo, det er da mange kampe, men jeg gad godt vide hvor mange af dem har været på et bare nogenlunde acceptabelt niveau. Det er selvfølgelig subjektivt og umuligt at gøre op, men er det bare over de 20-30 stykker, så er jeg positivt overrasket...

Jeg synes ikke, han har niveauet til at være i verdenseliten på nuværende tidspunkt, men han har utvivlsomt potentialet - det skal dog for fanden også snart indfries!

Selvom jeg efterhånden er ved at få det mindre sløjt, af bare at kigge på Benzema, så har jeg måske stadigvæk bevaret bare en anelse af den små-naive tro, at hans skrøbelige psyke vil få det bedre nu og at hans præstationer vil blive markant forbedret.

Men som Realmadrid94 skriver, hvis han spiller ligeså dårligt i 3-4 måneder mere, så skal han da ikke forlænges med? I så fald, vil Morata jo blive nødsaget til at starte, ikke fordi han nødvendigvis vil være en fremragende angriber på det tidspunkt, men fordi Benzema simpelthen ikke kan.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Realmadrid94

Leveret af Kunena Forum