Ny kontrakt til Benzema

• LaDecima
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #13 af LaDecima
Besvaret af LaDecima på emne Ny kontrakt til Benzema
Fint, men nærmere startet stærkt off-side

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #14 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Ny kontrakt til Benzema
Endnu et lille forsvar af Benzema...

Ja - Det er altid skide irriterende at så på, når en angriber løber i offside...

Men skal vi ikke lige holde hovedet koldt, og huske at:

1. Betis faktisk var rigtige dygtige til at holde en høj og lige linie.

2. Timingen i løb/afleveringer kan være lidt rusten, med nye spillere og nyt system... Det har altså ret meget, at skulle have sagt.

Fakta er, at Benzema og Isco scorede, og sikrede os tre point.

Derudover er det da en tanke værd, at ingen position i verden bliver observeret af så mange fodboldfagfolk, som angriberen i Real Madrid... Og her ser flere trænere, inkl. Ancelotti og Zidane, et lys i Benzema, efter klubben har haft fire år til at observere ham hver dag... Han må da kunne ét eller andet?

12 år 11 måneder siden #15 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Ny kontrakt til Benzema
Jeg har heller ikke konstant været imponeret af Benzema, men han har trods alt også haft sine gode takter, det var mere min pointe. Særligt finder jeg det på grænsende af det komiske, at folk tager det som en selvfølge, at Alvaro Morata nødvendigvis vil gøre det bedre end Benzema. Det er trods alt langt fra tilfældet - ikke at jeg ikke håber Morata bryder igennem, for det gør jeg ligeså meget som alle andre.

Benzema er med stor hastighed ved at blive dette forums scapegoat, men vi manglede selvfølgelig også en sådan, nu Arbeloa ikke længere var på holdkortet i weekenden.

12 år 11 måneder siden #16 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Ny kontrakt til Benzema

M_linding skrev: Fakta er, at Benzema og Isco scorede, og sikrede os tre point.

Det er også fint. Men hvor var den tankegang da Higuaín var førsteangriber i klubben? Der skreg folk på Benzema fordi "han gik bedre med i spillet" og fordi "han gjorde Ronaldo bedre"..

Jeg er som sådan fint tilfreds med Benzemas mål, det er trods alt en angribers opgave, men jeg tillader mig at forvente lidt mere af ham når folk åbenbart mener han er så meget mere end blot en målscorer.

Ikke at jeg siger du er en af dem der påstår eller har påstået det M_linding, men jeg synes bare det var fokuspunktet for hvorfor Benzema var så klart at foretrække frem for Higuaín her i sommers..

DC19

12 år 11 måneder siden #17 af M_linding

-#7- skrev:

M_linding skrev: Fakta er, at Benzema og Isco scorede, og sikrede os tre point.

Det er også fint. Men hvor var den tankegang da Higuaín var førsteangriber i klubben? Der skreg folk på Benzema fordi "han gik bedre med i spillet" og fordi "han gjorde Ronaldo bedre"..

Jeg er som sådan fint tilfreds med Benzemas mål, det er trods alt en angribers opgave, men jeg tillader mig at forvente lidt mere af ham når folk åbenbart mener han er så meget mere end blot en målscorer.

Ikke at jeg siger du er en af dem der påstår eller har påstået det M_linding, men jeg synes bare det var fokuspunktet for hvorfor Benzema var så klart at foretrække frem for Higuaín her i sommers..

Jeg er faktisk een af dem;)

Og det kommer Benzema også til at gøre igen, ligesom jeg også regner med at det primært er Ronaldo, som skal score mål.

Men i en opbygningsfase, hvor man møder et velspillende Betis-hold, og tingene i det hele taget ikke er helt velsmurt....: Så er det fint at angriberen kommunikere tydeligt hvor han vil have bolden, og så banker lortet ind(!)

Benzema har fået en status her på forummet, hvor mange bare vil finde de dårlige ting. Men indtil videre hedder den 1 kamp og 1 mål - Og det er det vigtigste lige nu.

Efterhånden som holdet finder sit niveau, vil Benzema gøre det samme.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

12 år 11 måneder siden #18 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Ny kontrakt til Benzema

M_linding skrev: Jeg er faktisk een af dem;)

Og det kommer Benzema også til at gøre igen, ligesom jeg også regner med at det primært er Ronaldo, som skal score mål.

Men i en opbygningsfase, hvor man møder et velspillende Betis-hold, og tingene i det hele taget ikke er helt velsmurt....: Så er det fint at angriberen kommunikere tydeligt hvor han vil have bolden, og så banker lortet ind(!)

Benzema har fået en status her på forummet, hvor mange bare vil finde de dårlige ting. Men indtil videre hedder den 1 kamp og 1 mål - Og det er det vigtigste lige nu.

Efterhånden som holdet finder sit niveau, vil Benzema gøre det samme.

Ligesom dig regner jeg også med at det primært vil blive Ronaldo der scorer målene i den her sæson. Men jeg forventer også minimum 25-30 mål fra Benzemas støvler i den her sæson, især taget i betragtning at han nu ikke længere ligger søvnløs derhjemme over at han har reelle konkurrenter til pladsen.

Jeg er også med på at holdet ikke er sammentømret endnu, det så man mange eksempler på i søndags, ikke bare med Benzema. Men jeg tænker lidt længere tilbage og jeg kan egentlig ikke rigtig huske mere end én rigtig stærk periode fra Benzema i hans Real Madrid tid, ellers har det været ganske ujævnt.

Men nu skal det også siges at jeg bestemt er mere tilhænger af den rigtige 9'er som bare står det helt rigtige sted inde i feltet igen og igen som Nistelrooy (og Higuaín :-) ), og ikke af den "nye" slags angriber der hellere vil flagre rundt ude på kanten og hellere vil aflevere på tværs end hamre på kassen selv. Så på den baggrund er jeg nok en anelse forudindtaget.

Jeg håber du har ret med hensyn til Benzema, jeg håber han virkelig brager igennem i den her sæson, jeg har bare rigtig svært ved at se det for mig.

DC19

12 år 11 måneder siden #19 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Ny kontrakt til Benzema

M_linding skrev: Endnu et lille forsvar af Benzema...

Ja - Det er altid skide irriterende at så på, når en angriber løber i offside...

Ja, det var de knaldhamrende dygtige til. Det forstyrrede virkelig vores spil, og var også en af hovedårsagerne til den hovedpine, kampen endte med at forvolde. Men når det så også er sagt, så stod Benzema altså flere meter offside, nærmest hver gang. Det er altså ikke i orden. Det SKAL forbedre sig.

M_linding skrev: 2. Timingen i løb/afleveringer kan være lidt rusten, med nye spillere og nyt system... Det har altså ret meget, at skulle have sagt.

Ja, det er naturligvis også afgørende. Jeg tror bare for mange (deriblandt jeg selv), at Benzemas præstation skabte rigtige dårlige associationer til tidligere tiders elendighed fra hans side af. Vi skal dog forsøge at være positive og se fremad, som du også forsøger at opfordre til ;)

M_linding skrev: Derudover er det da en tanke værd, at ingen position i verden bliver observeret af så mange fodboldfagfolk, som angriberen i Real Madrid... Og her ser flere trænere, inkl. Ancelotti og Zidane, et lys i Benzema, efter klubben har haft fire år til at observere ham hver dag... Han må da kunne ét eller andet?

... Kaka er stadig i klubben ;P

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

12 år 11 måneder siden #20 af M_linding

Jaken skrev:

M_linding skrev: Endnu et lille forsvar af Benzema...

Ja, det var de knaldhamrende dygtige til. Det forstyrrede virkelig vores spil, og var også en af hovedårsagerne til den hovedpine, kampen endte med at forvolde. Men når det så også er sagt, så stod Benzema altså flere meter offside, nærmest hver gang. Det er altså ikke i orden. Det SKAL forbedre sig.

M_linding skrev: 2. Timingen i løb/afleveringer kan være lidt rusten, med nye spillere og nyt system... Det har altså ret meget, at skulle have sagt.

Ja, det er naturligvis også afgørende. Jeg tror bare for mange (deriblandt jeg selv), at Benzemas præstation skabte rigtige dårlige associationer til tidligere tiders elendighed fra hans side af. Vi skal dog forsøge at være positive og se fremad, som du også forsøger at opfordre til ;)

M_linding skrev: Derudover er det da en tanke værd, at ingen position i verden bliver observeret af så mange fodboldfagfolk, som angriberen i Real Madrid... Og her ser flere trænere, inkl. Ancelotti og Zidane, et lys i Benzema, efter klubben har haft fire år til at observere ham hver dag... Han må da kunne ét eller andet?

... Kaka er stadig i klubben ;P

Man vil forlænge med Benzema, tror du man vil det med Kaka?

Hvis der havde været en bare nogenlunde fornuftig mulighed for at sende Kaka afsted, havde man gjort det for 1-2 år siden....:)

12 år 11 måneder siden #21 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Ny kontrakt til Benzema

M_linding skrev: Man vil forlænge med Benzema, tror du man vil det med Kaka?

Hvis der havde været en bare nogenlunde fornuftig mulighed for at sende Kaka afsted, havde man gjort det for 1-2 år siden....:)

Nej, det var også mere ment som en joke :P

Dog skal vi også lige slå fast, at det på ingen måde er givet, at ledelsen nu også har i sinde at forlænge med Benzema. Der er end ikke opgivet en kilde, så jeg tror ikke, at der skal lægges så meget i det. Endnu i hvert fald.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

Leveret af Kunena Forum