Xabi Alonso ude i tre måneder
12 år 11 måneder siden #13
af baggins
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Besvaret af baggins på emne Xabi Alonso ude i tre måneder
Som jeg skev, så skal han blive. Han kommer ikke til at spille lige så mange kampe, som før hen. Men han kommer til at få en af de vigtigste opgaver på holdet. Mest af alt udenfor banen.
1. Oplære Illarra, så han ikke flopper og så han kan blive til en af verdens bedste midtbanespillere.
2. Være en rollemodel for José Rodrigez og andre af de helt unge, så vi kan opbygge holdet fra egne rækker.
3. Være en af de mest erfarne, i en meget ung trup. Og erfaring er vigtigt, hvis vi skal have en chance for at vinde noget som helst.
4. Alonso er slet ikke en spiller der er over the hill. Tværtimod, så tror jeg han kan bidrage til meget inu - i to-tre år, da hans spillestil ikke bliver påvirket af hans hurtighed.
Med andre ord, så skal Alonso indgå i en Paul Scholes rolle.
1. Oplære Illarra, så han ikke flopper og så han kan blive til en af verdens bedste midtbanespillere.
2. Være en rollemodel for José Rodrigez og andre af de helt unge, så vi kan opbygge holdet fra egne rækker.
3. Være en af de mest erfarne, i en meget ung trup. Og erfaring er vigtigt, hvis vi skal have en chance for at vinde noget som helst.
4. Alonso er slet ikke en spiller der er over the hill. Tværtimod, så tror jeg han kan bidrage til meget inu - i to-tre år, da hans spillestil ikke bliver påvirket af hans hurtighed.
Med andre ord, så skal Alonso indgå i en Paul Scholes rolle.
-#7- skrev:
Daniel skrev: Var der ikke også noget statistik på et tidspunkt her på forummet over hvor overraskende mange bolde han erobrede?
Jo, han havde højst antal af alle midtbanespillere i truppen. Og det er Khedria, der skulle være bølgebryderen af de to.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved baggins.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen