Hvad et Bale-skifte kan betyde
-1 karma :/
Følte lige jeg var nødt til at skrive det, med risiko for at blive kaldt en idiot.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
BBB skrev: I øvrigt så er det da skræmmende, at 4-1-2-2-1 har fungeret for Barcelona i flere år, men at den umuligt kan fungere i Madrid, selvom vi i øjeblikket har meget sammenlignelige spillere i 1-2 trekanten. Storken vil vel finde det glædeligt, at du mener Barca gjorde noget umuligt i en årrække.
I rest my case. Prøv igen.
Mathiaska skrev: El Juan - du er en dygtig debattør - ingen tvivl om det, men jeg synes du skriver på en grim måde i denne tråd. Dine indlæg er normalt på meget højt niveau, men tonen er her mildest talt fjendsk.
-1 karma :/
Følte lige jeg var nødt til at skrive det, med risiko for at blive kaldt en idiot.
Fair nok. Som du følte du var nødt til at skrive et svar på det. Jeg savner noget realisme og objektivitet. Lidt mere velovervejede svar og argumenter. I stedet for at kommentere med hovedet under armen. Dybde og bevidsthed. En generel mangelvare.
Jeg tager minus-karmaen på mig. Tak. Ikke et ondt ord om dig, BBB eller andre. Eller noget personligt. Men når man pisser på sagligheden. Og ikke selv kan se det (eller vil). Så kunne det være rart, hvis man lige satte sig ned og tænkte en ekstra gang.
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
Genpresset har en mindst ligeså stor del af Barcas succes, som det velkendte tiki-taka.
En anden ide kunne være, at anskaffe sig en defensiv midtbanespiller, der gider at forsvarer. Dette gad Khedira i hvert fald ikke mod Betis. Han stormer med frem hver gang, men skaber intet.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Måske kunne man bruge Bale helt på toppen. Han startede jo som venstre back og er rykket længere og længere og nu er tiden måske kommet til at spille helt på toppen?
madrid2000 skrev: Vanvittigt at Bale kommer. Utroligt at en Özil måske forlader klubben. Özil er en verdensklasse spiller og det eneste han mangler er, at være lidt mere skarp i sine afslutninger, hvilket også er blevet bedre efterhånden. Han har spillet så godt, og været en fornøjelse at se på. De gange han har spillet dårligt - har været på den uvante højre side.
Måske kunne man bruge Bale helt på toppen. Han startede jo som venstre back og er rykket længere og længere og nu er tiden måske kommet til at spille helt på toppen?
Det er ihvertfald helt sikkert, at det er en falliterklæring hvis vi sælger Özil. Bale købet er et klassisk Perez-køb, hvor man køber for at købe uden at kigge på holdets sammensætning. Men en ting er sikkert, at man skal gøre alt for at fastholde Özil-Isco-samarbejdet. Uanset om vi skal flytte Bale eller Ronaldo op som angriber.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Håb for os Jesé-fans?
Jeg føler mig 95% sikker på, at di Maria snart er solgt.
M_linding skrev: Jeg er desværre bange for, at den eneste måde vi kan sælge Kaka på, er ved at sætte en pris på max 10 mio. euro - Og betale 4 mio. euro i årlig løn!
Jeg mener at man skal gøre alt hvad man kan for at komme af med Kaka - også at betale noget af hand løn i en ny klub.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Billederne viser en oversigt over, hvordan Bales arbejdsområder på banen har rykket sig fra hovedsageligt at ligge på venstre kant til i den forgangne sæson at ligge på større dele af modstanderens halvdel. Det er nok noget vi alle vidste i forvejen, men at få det illustreret på denne måde er lidt interessant.
Kilde:
Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration
- madrid87
- Gæst
-
håber sku ikke han kommer nu, men alligevel håber man det bedste, men tror bare der kommer til at være koas mellem spiller og hvem skal spille dit og dat.
HALLA HALLA MADRID