Bale-køb giver uro

12 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Et muligt køb af Gareth Bale skulle have medført opstand i Real Madrids omklædningsrum. Det skriver avisen AS.

Sportsbladet peger på, at flere spillere med blandt andet Özil i spidsen skulle have rejst en del kritik over et køb af waliseren, som man ikke finder nødvendigt og som samtidig står til at tjene næste dobbelt så meget som flere af de andre profiler.

Disse rygter er dog endnu ikke dokumenterende, men det er klart, at Real Madrid ovenpå sagaen om Casillas bestemt ikke har brug for mere intern uro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #2 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Bale-køb giver uro
Jeg kan kun sige én ting: FORSTÅELIGT!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Realmadrid94, rezamadridista

12 år 11 måneder siden #3 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Bale-køb giver uro
De har det hårdt, de små pus. Lidt konkurrence, så de skal arbejde det hårdere til træning. Men det er sikkert en meget god historie.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Steen

12 år 11 måneder siden #4 af baggins
Besvaret af baggins på emne Bale-køb giver uro
Jeg bliver nød til at gentage et af mine tidligere indlæg med få tilføjelser - ved godt at det er list dovent.
Det kan godt være at Tottenham har prissat Bale, og at Perez er villig til at betale, ydeligere så kan det godt være at der råd til at betale de 90-110 mil. € og Bales løn på 8-10 mil. €.
Men er det virkelig Bales pris? Det tror jeg ikke - der er nemlig hemmelige afgifter og konsekvenser ved købet, som bliver glemt af tilhængere af købet.
Jeg tror prisen på Bale bliver: en endnu højere løn til Ronaldo, Benzema, Özil og alle andre der står over for kontraktforlægelse - samt en fremrykning af andres kontraktforlægelser, så som Ramos.
Derudover øgerer man risikoen for at spillerene i truppen bliver utilfredse, noget der har kostet os dyrt tidligere. Özil kan blive utilfreds over manglende spilletid, hvilket kan gøre Ramos utilfreds (så vi under Mourinho), hvilket igen kan gøre Casillas utilfreds og han kan trække mange med sig (noget vi også så under Mourinho)
Isco, noget af det eneste positive denne, kan også blive utilfreds, da han får mindre spilletid end forventet - og jeg tror at han forventede at det ville blive svært i forvejen. Det samme gælder Jese og Morata. Jeg tror at den eneste i truppen, der er ligeglad med spilletid er Kaka. For elles ville han gennemtvinge et skifte.
Samtidig kan Ronaldo angiveligt, ifølge di Maria, blive utilfreds hvis di Maria bliver solgt (noget der ville være en logisk konsekvens af et køb af Bale). Jeg forudsiger en samlet lønstigning mellem 10-30 mil €, udover Bales løn (kommer an på hvor meget Ronaldo får)
Så lad os beholde harmonien og drop købet af Bale.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

• CC
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #5 af CC
Besvaret af CC på emne Bale-køb giver uro
Jeg ved ikke rigtig om jeg skal grine eller græde længere mht. denne Bale-saga. Har fra starten af været modstand, og er det stadigvæk. Jeg mister den smule respekt jeg trods alt har for Mr. Perez, hvis skiftet går igennem. Det illustrerer i allerhøjste grad hans manglende evne til at forstå det vigtigste, nemlig det fodboldmæssige aspekt.

12 år 11 måneder siden #6 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Bale-køb giver uro
Baggins du snakker om spillere der bliver utilfredse grundet manglende spilletid men så bagefter nævner du et di Maria salg som en naturlig konsekvens af købet af Bale. Går det ikke lige op med spilletid? Jeg forventer at du nu tænker at Bale SKAL spille hver kamp, fordi han er købt ind så dyrt, men han vil blive spillet langsomt ind på holdet og ikke tage samtlige 90 minutter i alle kampe. Ligesom di Maria heller ikke tager samtlige 90. Jeg synes til gengæld at du har spottet meget godt at der ligger skjulte udgifter og venter i form af lønforhøjelser, hvis Bale bliver købt, men jeg tror klubben har råd til at belønne de bedste i truppen.

CC jeg synes det lyder lidt dumt, når du skriver at Perez mangler en evne til at forstå det fodboldmæssige aspekt, når der snakkes om at købe Premier Leagues bedste spiller. Oveni købet en ydmyg spiller på 23 år. Det bliver uden tvivl et bedre fodboldhold med Bale på banen. Spørgsmålet ligger først og fremmest i prisen og dernæst i alle de aspekter som Jan så fint skrev i sin artikel. "Det fodboldmæssige aspekt" er for bredt et udtryk.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: IL Capitano

12 år 11 måneder siden #7 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Bale-køb giver uro
Hvis de præsenterer ham på den måde Dario foreslog, så vil jeg med det samme tilgive dem handlen og hoppe med på vognen! ;)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

12 år 11 måneder siden #8 af IL Capitano
Besvaret af IL Capitano på emne Bale-køb giver uro

baggins skrev: Jeg bliver nød til at gentage et af mine tidligere indlæg med få tilføjelser - ved godt at det er list dovent.
Det kan godt være at Tottenham har prissat Bale, og at Perez er villig til at betale, ydeligere så kan det godt være at der råd til at betale de 90-110 mil. € og Bales løn på 8-10 mil. €.
Men er det virkelig Bales pris? Det tror jeg ikke - der er nemlig hemmelige afgifter og konsekvenser ved købet, som bliver glemt af tilhængere af købet.
Jeg tror prisen på Bale bliver: en endnu højere løn til Ronaldo, Benzema, Özil og alle andre der står over for kontraktforlægelse - samt en fremrykning af andres kontraktforlægelser, så som Ramos.
Derudover øgerer man risikoen for at spillerene i truppen bliver utilfredse, noget der har kostet os dyrt tidligere. Özil kan blive utilfreds over manglende spilletid, hvilket kan gøre Ramos utilfreds (så vi under Mourinho), hvilket igen kan gøre Casillas utilfreds og han kan trække mange med sig (noget vi også så under Mourinho)
Isco, noget af det eneste positive denne, kan også blive utilfreds, da han får mindre spilletid end forventet - og jeg tror at han forventede at det ville blive svært i forvejen. Det samme gælder Jese og Morata. Jeg tror at den eneste i truppen, der er ligeglad med spilletid er Kaka. For elles ville han gennemtvinge et skifte.
Samtidig kan Ronaldo angiveligt, ifølge di Maria, blive utilfreds hvis di Maria bliver solgt (noget der ville være en logisk konsekvens af et køb af Bale). Jeg forudsiger en samlet lønstigning mellem 10-30 mil €, udover Bales løn (kommer an på hvor meget Ronaldo får)
Så lad os beholde harmonien og drop købet af Bale.

Mon ikke en spiller, som Özil forventer en lønstigning i forvejen?? En spiller der er købt for 18.000.000 euro, som vel nu er over 40.000.000 værd.
Spillerne kan vel heller ikke lade være med, at reagere på de lønninger, som der bliver givet rundt omkring i Europa. Så at give Bale handlen hele skylden for dette, synes jeg ikke man kan.

12 år 11 måneder siden #9 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Bale-køb giver uro
Jeg tror faktisk der er hold i historien. Vi har Maria, Ronaldo, Øzil, Isco og til dels Jese som SKAL starte inde. Hvis Bale kommer skal 1-2 af disse sælges, gerne Kaka også. Jeg synes det er trist Madrid køber Bale "fordi de kan". Han bliver sikkert en gevinst, men øv for Øzil som jeg lige var blevet fan af, også ungdommens håb Jese skal se sig omkring, måske Valencia? Ej hvor er jeg trist.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

12 år 11 måneder siden #10 af IL Capitano
Besvaret af IL Capitano på emne Bale-køb giver uro

Realmadrid94 skrev: Jeg tror faktisk der er hold i historien. Vi har Maria, Ronaldo, Øzil, Isco og til dels Jese som SKAL starte inde. Hvis Bale kommer skal 1-2 af disse sælges, gerne Kaka også. Jeg synes det er trist Madrid køber Bale "fordi de kan". Han bliver sikkert en gevinst, men øv for Øzil som jeg lige var blevet fan af, også ungdommens håb Jese skal se sig omkring, måske Valencia? Ej hvor er jeg trist.

Et salg af Di maria vil helt klart være det foretrukne, når man ser de navne der.

Ser også et salg/udlejning af Jese, som en god ide. Denne handel skulle selvfølgelig minde om den, man lavede med Levekusen omkring Carvajal. Så vil Jese kunne få fuld spilletid et sted, og så ville man kunne købe ham tilbage, for et overkommeligt beløb.

12 år 11 måneder siden #11 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Bale-køb giver uro
Hvem skulle han så slå af når han kom tilbage? Jeg ser et køb af Bale som en fuldstændig udelukkelse af Jese. Han slår jo ikke Bale eller Ronaldo af. :(

12 år 11 måneder siden #12 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Bale-køb giver uro
Shit, det lyder på folk som om hele korthuset vælter med Bale.

Mon ikke Bale, Ronaldo, Özil osv. nok skal få masser af spilletid i de forhåbentlig 64-65 kampe der kommer på en sæson, det tror jeg nok.

Det vigtigste for Real Madrid nu må da for alt i verden at få afhændet Di Maria og især Kaká. Jeg tror godt vi kan forvente et slags Rafael van der Vaart/Robinho agtigt salg i forhold til de to.

DC19

Leveret af Kunena Forum