Bale-køb giver uro
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
Realmadrid94 skrev: Hvem skulle han så slå af når han kom tilbage? Jeg ser et køb af Bale som en fuldstændig udelukkelse af Jese. Han slår jo ikke Bale eller Ronaldo af. :(
Hvis han er god nok, så vil han komme til at spille en del på en af de offensive pladser. Som #7 skriver, så er der mange kampe i løbet af en sæson, der kommer skader m.m.. Og får man solgt Di maria, så er det en mindre at kæmpe med det om.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Folk skriver som om vi har hentet en spiller som Mata. Vi snakker altså om en spiller der meget vel kunne gå direkte ind og konkurrere med Ronaldo, om at være holdets mest værdifulde spiller. Jeg smide ham i samme boks som Ronaldo og Messi, og proklamere at de 3 er et niveau over resten af fodboldverdenen, i forhold til deres evne til at afgøre kampen.
Så alt i alt. Prisen er høj og det kan give noget uro, men glem nu ikke hvilket MASSIV forstærkning det er. Det mest værdifulde signing siden Ronaldo.
Sebberg skrev: Jeg kan sagtens tilslutte mig flere af jer, der kritiserer hele Bale sagaen, da den efterhånden er blevet kørt langt ud nu. Prisen er høj, og den sætter muligvis et par andre spillere bag i køen, men pas på med at negligere Bale's fodboldmæssige kvaliteter.
Folk skriver som om vi har hentet en spiller som Mata. Vi snakker altså om en spiller der meget vel kunne gå direkte ind og konkurrere med Ronaldo, om at være holdets mest værdifulde spiller. Jeg smide ham i samme boks som Ronaldo og Messi, og proklamere at de 3 er et niveau over resten af fodboldverdenen, i forhold til deres evne til at afgøre kampen.
Så alt i alt. Prisen er høj og det kan give noget uro, men glem nu ikke hvilket MASSIV forstærkning det er. Det mest værdifulde signing siden Ronaldo.
Jeg synes bare netop ikke, at den virker så værdifuld, når nu vi i forvejen er i besiddelse af en voldsom bred og, på papiret, rigtig god trup. Der var Cristiano-købet langt mere værdifuldt, da vi jo ingen anden af hans kaliber havde.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Spillere som Bale og Özil kan vel ikke stille sig tilfreds med en bænkeplads på noget givende tidspunkt. De vil ende i en lignende situation som Rooney i United, og selvom det ikke ender ud i et salg, så kan det ende ud i et enormt form dyk, og faktisk ødelægge en ellers lovende fodboldkarriere.
Det er vigtigt med bredde og kvalitet, men og have 14-15 verdensklassespillere er ikke holdbart i længden. Morata og Jesé skal stadig lære, og der skal nok falde et par min. af til hver, men spørgsmålet er bare om det er holdbart, og det mener jeg ikke det er.
Folk kritisere ikke Bale's kvaliteter, men simpelthen købet i sig selv. Det er en mand vi ikke har brug for, men vi gør det fordi vi kan, og fordi han er et stort navn. Allerede der burde alarmklokkerne ringe!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
må skille sig af med nogle af de andre.
Sådan som du ser det, så må købet af Illaramendi være et køb af lignende karakter? Man havde Alonso, khedira, modric og så en casemiro. Så er et 38 millioner euro køb af en central midtbane, hvor der kun er 2 pladser.
Men han er jo fra Spanien, så er alt helt iorden.....
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Tror alle forventede at Casemiro ville blive en reserve. Alonso er langtidsskadet lige nu, hvilket ville betyde vi kun har 3 til 2 pladser. Som er den hårdeste plads på banen. At Casemiro har spillet så godt betyder vi har 4 til 2 pladser. :)IL Capitano skrev: Bales kvaliteter er bedre end resten af offensiven på nær Ronaldo. Kan kke se en forstærkning kan være en dårlig ting? Så
Sådan som du ser det, så må købet af Illaramendi være et køb af lignende karakter? Man havde Alonso, khedira, modric og så en casemiro. Så er et 38 millioner euro køb af en central midtbane, hvor der kun er 2 pladser.
IL Capitano skrev: Bales kvaliteter er bedre end resten af offensiven på nær Ronaldo. Kan kke se en forstærkning kan være en dårlig ting? Så
Bale's kvaliteter er præcis ligesom Ronaldo's, men langtfra ligesom Özil's, Isco's og Benzema's.
Alonso anser jeg som færdig. Og specielt efter hans 2. skade! Har altid været kæmpe fan af Modric, og ser ham som en langt bedre type. Hvis Illarra ikke havde kostet så vanvittig mange penge, så havde jeg faktisk været rigtig tilfreds. Er rigtig glad for han er i klubben, men hans høje pris giver et unødvendigt pres, og flop vil hænge over hans hoved lige indtil han har slået alle mand af.
Illarra er en perfekt tilførsel til truppen, men hans pris er ligeså skræmmende som Bale's. At han er spanier er jeg total ligeglad med.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
Realmadrid94 skrev:
Tror alle forventede at Casemiro ville blive en reserve. Alonso er langtidsskadet lige nu, hvilket ville betyde vi kun har 3 til 2 pladser. Som er den hårdeste plads på banen. At Casemiro har spillet så godt betyder vi har 4 til 2 pladser. :)IL Capitano skrev: Bales kvaliteter er bedre end resten af offensiven på nær Ronaldo. Kan kke se en forstærkning kan være en dårlig ting? Så
Alonso var ikke langtidsskadet, da man købte Illara. Men ser også Alonso, som en der ikke kommer op på samme niveau igen. Håber self Illara kan slå igennem.