Arsenal med kæmpebud på Benzema
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Arsenal skulle i dag have budt 53 millioner Euro for Karim Benzema, hvilket skulle have fået Florentino Pérez til at overveje et salg af franskmanden. Det skriver DefensaCentral.com.
Det åbner op for to muligheder; nemlig at man 'nøjes' med et angriberløst system med Cristiano, Özil, Isco og Dí María. Alternativt kan Gareth Bale også blive en del af dette, såfremt handlen går i gennem.
På den anden side er muligheden, at man henter en anden angriber til Madrid, hvor Luis Suárez kunne være et varmt bud. Senest har der dog også været rygter om, at Real Madrid lurer på at hente Lewandowski hos Borussia Dortmund.
Arsenal har tidligere forsøgt sig med at hente netop Suárez, men det frieri blev pure afvist af Liverpool.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Og gå all-in på Agüero eller Lewy.
DC19
- Raúl 7
- Gæst
-
Zlatan gider jeg slet ikke kommentere på.
Lewandowski ville være super fint. Aguero ligeså. Men begge er urealistiske desværre. Det er lidt sent vi har fundet ud af, at Benzema skal væk.
- Gæsten
- Gæst
-
Det kalder jeg sgu fransker kærlighed, fra Wenger's side
- Omar
- Gæst
-
Omar skrev: Må meget gerne ske efter som de vil give hele 56mio€ også brug alle pengene på Bale og lad være med at købe andre.
Så du vil sælge 1 af vores 2 angribere, hvor den anden intet har vist endnu, for så at købe en spiller, som vi alligevel skulle købe?
- LaDecima
- Gæst
-
For 53 mill kan vi få en meget mere scorende angriber ind.
Vi skal ikke have et helt nyt hold, men det der ikke virker må ud.
- Omar
- Gæst
-
LaDecima skrev: Au revoir !
For 53 mill kan vi få en meget mere scorende angriber ind.
Vi skal ikke have et helt nyt hold, men det der ikke virker må ud.
Hvilken angriber vil Real Madrid, kunne hente ind lige pt for 53 mio.? som skulle være en bedre målscorer?
Det er komplet vanvittigt at sælge vores bedste angriber nu. I råber alle op om, at 53 mio. er mange penge. Men hvis vi ikke har en "første angriber" af en hvis kvalitet, kan det pludselig blive en meeget lang sæson, især hvis en evt. opstilling uden en angriber samtidig går helt i vasken. Så er 53 mio. Ingen penge.
Desuden mener jeg, at det vil blive lidt tamt hvis vores stærkeste opstilling, ikke vil være med en angriber i blandt.. Baah.. Den slags bold er ikke lige mig. Men det er min personlige holdning, og egentlig sagen uvedkommende.:)
Jeg er her stadig XOXO