Arsenal med kæmpebud på Benzema
JimmyBroe skrev:
Hvilken angriber vil Real Madrid, kunne hente ind lige pt for 53 mio.? som skulle være en bedre målscorer?
Det er komplet vanvittigt at sælge vores bedste angriber nu. I råber alle op om, at 53 mio. er mange penge. Men hvis vi ikke har en "første angriber" af en hvis kvalitet, kan det pludselig blive en meeget lang sæson, især hvis en evt. opstilling uden en angriber samtidig går helt i vasken. Så er 53 mio. Ingen penge.
Desuden mener jeg, at det vil blive lidt tamt hvis vores stærkeste opstilling, ikke vil være med en angriber i blandt.. Baah.. Den slags bold er ikke lige mig. Men det er min personlige holdning, og egentlig sagen uvedkommende.:)
Edin Dzeko vil jeg mene er en bedre målscorer end Benz, han er desuden billigere. Han skal blot afleveres ved mål, så skal han nok klare resten.
Vores bedste angriber solgte vi for noget tid siden til Napoli. ;)
Og vi skal selvfølgelig have rigtig angriber i truppen, det er vi enige om. Min lave tiltro til vores angreb skyldes ikke bredden, men at det er Benzema man skal sætte sin lid til. 4 sæsoner i klubben, en ½ af dem godkendt...
Sælg inden andre klubber opdager han er rubbish og en dårlig ambassadør.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Juanito
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen