Mulig afskedskamp for flere profiler

12 år 11 måneder siden #13 af Real Madrid
Hvis Bale kommer, må det ikke være på bekostning af Özil. I stedet håber jeg man udvikler videre på Bale, i rollen som den usynlige 9'er. Faktisk har Bale i de seneste par sæsoner spillet meget mere centralt fremfor hans vanlige rolle som venstre kant, og det er grunden til, jeg sagtens kan se ham, som vores "9'er"

"He became a hybrid between a second striker and a wide forward with license to move freely between a conventional left midfield position and a more central support role."

Læs mere om Bale's mere centrale rolle på banen:
www.just-football.com/2013/07/gareth-bal...cal-evolution-spurs/

I min optik, så er en decideret angriber ved at være en uddød race, og klubber som Bayern, Barca, Arsenal, Tottenham, Milan m.fl har alle det tilfælles, at de har eksperimenteret med opstillinger helt uden en decideret 9'er.

Nu ved jeg godt, det ikke er populært at linke til Bold.dk, men her er lidt omkring Bale og hans rolle centralt:

"Den frie rolle hjælper mig i min udvikling som spiller, da jeg ikke længere bliver markeret ud af kampene. Jeg har altid spillet på kanten, og har aldrig overvejet at spille på midten. Men siden jeg er blevet dækket af både to og tre modspillere, har jeg måttet bringe det ind i mit spil, siger Bale til SportingLife.

Jeg nyder det, især når holdet spiller godt. Det er fedt at spille derinde. Jeg kan forhåbentlig fortsætte i samme form, og jeg håber at komme til at spille endnu flere mål."

Kilde: www.bold.dk/nyt/Bale-nyder-sin-frie-rolle

Jeg vil glæde mig meget til - forhåbentlig - at se denne opstilling i fremtiden:

Ronaldo Bale Özil

Isco Modric Khedira

Marcelo Ramos Varane Carvajal

Casillas

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Omar
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #14 af Omar
Besvaret af Omar på emne Mulig afskedskamp for flere profiler
Øzil og Di Maria skal blive. De er verdens stjerner. Har i glemt hvor god Di Maria var da i vandt La liga.

Real kan feks stille op sådan her.
4-2-3-1
Casillas
Arbeloa-Ramos-Pepe-Marcelo
Isco-Modric
Di Maria-Øzil-Ronaldo
Bale
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Omar.

12 år 11 måneder siden #15 af Real Madrid

Omar skrev: Øzil og Di Maria skal blive. De er verdens stjerner. Har i glemt hvor god Di Maria var da i vandt La liga.

4-2-3-1
Casillas
Isco-Modrid
Di Maria-Øzil-Ronaldo
Bale

Özil* først og fremmest :)

Derudover er di María endnu for ustabil til at kunne kaldes en decideret verdens stjerne. di María er en glimrende spiller, men vil ikke få meget spilletid, hvis Bale kommer til. Derudover så må det snart være tydeligt for en hver, at Carletto's Madrid kommer til at spille 4-3-2-1, og ikke 4-2-3-1, som set under Mourinho. Selv hvis vi skulle stille op i en 4-2-3-1, så vil Isco-Modric* blive kørt midt over. di María har, ligesom Kaka', Coentrão og Adán, ingen langsigtet tilværelse i Madrid.

12 år 11 måneder siden #16 af baggins

Omar skrev: Øzil og Di Maria skal blive. De er verdens stjerner. Har i glemt hvor god Di Maria var da i vandt La liga.

4-2-3-1
Casillas
Isco-Modrid
Di Maria-Øzil-Ronaldo
Bale

Den opstilling er alt for offensiv - Isco er i virkeligheden offensivmidt og Modric er også for offensiv og laver flere løb fremad end bagud. En midtbane kunne dog hedde (med Ancelottis 4-3-2-1) Alonso/Illarra-Modric-Isco. Idet Alonso og Illarra faktisk laver fære offensive løb end Khedira og laver flere bolderobringer.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

• Bindslev
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #17 af Bindslev
Besvaret af Bindslev på emne Mulig afskedskamp for flere profiler
Der er en masse fornuftige bud på startopstillinger vist fra de forskellige madridistas herinde.

Dog er der ikke mange der har illaramendi med i kalkuleringerne og det forstår jeg simpelthen ikke. Han var ganske enkelt uovertruffen sidste sæson for Sociedad. Hans høje salgspris kommer nok til at spille en smule ind, samtidig med at Alonso (højst sandsynligt) desværre ikke forlænger aftalen med os. jeg føler mig overbevist om han bliver en del starting lineup :D

HALA MADRIIIIID!!!!! :) :)

12 år 11 måneder siden #18 af Real Madrid

Bindslev skrev: Der er en masse fornuftige bud på startopstillinger vist fra de forskellige madridistas herinde.

Dog er der ikke mange der har illaramendi med i kalkuleringerne og det forstår jeg simpelthen ikke. Han var ganske enkelt uovertruffen sidste sæson for Sociedad. Hans høje salgspris kommer nok til at spille en smule ind, samtidig med at Alonso (højst sandsynligt) desværre ikke forlænger aftalen med os. jeg føler mig overbevist om han bliver en del starting lineup :D

HALA MADRIIIIID!!!!! :) :)

Hænger selvfølgelig sammen med, han har været skadet under pre season :)

Modric-Ilarra-Isco blir dog en spændende trio.

12 år 11 måneder siden #19 af JesperA

Sebberg skrev:

JesperA skrev: Som vi også diskuterede i en anden tråd, er det svært at se hvem der har råd til at købe ham, som samtidig også er attraktiv nok for Özil. Chelsea, Bayern og United (Barca) er udelukkede, da de er stærkt besatte på hans plads - Dortmund er udelukket grundet Özils baggrund, Arsenal, Tottenham, Liverpool og vel nok samtlige Serie A-klubber er udelukkede da de ikke er attraktive nok for Özil. Det efterlader i mine øjne kun City som en mulig bejler, og det virker heller ikke synderligt realistisk.

United kan komme i spil hvis de accepterer Chelseas bud på Rooney, det bliver vi nok klogere på efter aftenens kamp. Jeg synes dog det
ville være en svinestreg over for Kagawa.

United mangler da i den grad en spiller som Özil. Kagawa kan på ingen måder sammenlignes med tyskeren. Han er en dynamisk gennembrudsspiller, og slet ikke nogen styrmand som Özil. United har i mange år (efter min mening) manglet en kreatør, og har flere år forsøgt med både Modric og Sneijder. Nu kan de få Özil.

Som jeg også skrev i den anden tråd, så er det jo lige netop denne opgave som Rooney har haft... Van Persie, Welbeck og Chicharito er angriberne, men Rooney har siden RvPs ankomst nærmest ikke en eneste gang spillet helt fremme.

At de har forsøgt at hente Modric og Sneijder har intet med Özil at gøre, medmindre du mener Özil er den nye Scholes, hvilket er det de har forsøgt at finde. Scholes blev jo hentet tilbage fra pension netop fordi de ikke fandt en.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved JesperA.

12 år 11 måneder siden #20 af JesperA
Gik Özil ikke direkte i omklædningsrummet? Han så også tosset ud.

• Omar
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #21 af Omar
Besvaret af Omar på emne Mulig afskedskamp for flere profiler
Det gik da godt med den formation som jeg sagde:)

Leveret af Kunena Forum