CL-modstander fundet
Zizou, United, ballet.... Behøver man sige mere ?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- IKER
- Gæst
-
- falle
- Gæst
-
Puha for en kamp! Husker tydeligt 2003 kampene. 4-3 nederlaget vil nok altid stå for mig som en af de flotteste fodboldkampe, så lad os endelig få nogle ligeså vilde kampe igen (og med Madrid avancement igen), specielt fordi jeg er ved at bestille billeter til udekampen med min bedste ven, som vel og mærke er Scum Utd fan ;-)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- Brylle
- Gæst
-
Dios skrev: M_linding #8.
Tjek lige den holdopstilling én gang til :D Får helt kuldegysninger igen :).
Præcis! Og samtidig starter den med en præsentation af min yndlings spiller, så det er jo bare fantastisk! :)
Samtidig er han jo blevet præsenteret med god grund! Jeg husker stadig hvordan han smed United ud for 10 år siden :)
Utrolig underligt med samme lodtrækning som til generelprøven dog. Kan dog ikke se fidusen i at fixe de her kampe. Alle de mest indflydsrige klubber i Europa har fået en svær modstander. Her tænker jeg på Real Madrid, Barcelona, Manchester United især men også Munchen og Milan for den sags skyld. Underligt er det dog!
- Martinlee18
- Gæst
-
No worries!!!!!!
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Raul-7
- Gæst
-
Jeg husker Alex Fergusons udtalelse omkring Raul. Den lød nogenlunde således: "Vi må for enhver pris undgå, at han kommer ind i landet om vi så skal skal tage hans pas i lufthavnen"
Gad vide, hvordan han reagerer når CR7 har bombet på Bernabeu :)
Jeg tror (som overstående afslører) at Real Madrid vinder, og jeg tror på det pga. en bedre bredde og så det faktum at Manchester Uniteds forsvar er alt for langsomt og sårbart overfor vores hurtige (og til den tid effektive) angribere.
Roesen7 skrev: Ellers er det bare fordi han er trist over, Perez kyssede Ramos en gang mere på kinden end han gjorde med Ronaldo ;-)
Puha for en kamp! Husker tydeligt 2003 kampene. 4-3 nederlaget vil nok altid stå for mig som en af de flotteste fodboldkampe, så lad os endelig få nogle ligeså vilde kampe igen (og med Madrid avancement igen), specielt fordi jeg er ved at bestille billeter til udekampen med min bedste ven, som vel og mærke er Scum Utd fan ;-)
Hvis du finder noget interessant, så siger du lige til. Min Man U ven(ner) og jeg er også interesserede.
Send en mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Tak Tak
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.