CL-modstander fundet

13 år 7 måneder siden #13 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne CL-modstander fundet

Zizou, United, ballet.... Behøver man sige mere ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• IKER
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #14 af IKER
Besvaret af IKER på emne CL-modstander fundet
Fede kampe:) men bliver nu alligevel en meget hård retur kamp, da vi kun har 2 dage efter el clasico d. 3 marts til vi møder man utd den 5 marts. må virkelig håbe vi har alle spillere klar og et godt hjemmebane resultat i bagagen! vi så jo alle hvad der skete sidste sæson mod bayern münchen efter et el clasico og Man utd har selvfølgelig(via deres evige held) en let hjemmekamp mod norwich d. 2 marts...

13 år 7 måneder siden #15 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne CL-modstander fundet
Hvis Real Madrid står den 3. marts med 10+ point op til Barcelona, Mourinho som træner og gode muligheder for at slå United ud...; Så kan vi godt forvente at der satses 110% på United-kampen.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #16 af falle
Besvaret af falle på emne CL-modstander fundet
Jeg tror at Ronaldo glæder sig til denne kamp. Spørgsmålet er bare om han fejrer målene når han scorer mål(ene) mod sin gamle klub. Det håber jeg ;)

13 år 7 måneder siden #17 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne CL-modstander fundet
Ellers er det bare fordi han er trist over, Perez kyssede Ramos en gang mere på kinden end han gjorde med Ronaldo ;-)

Puha for en kamp! Husker tydeligt 2003 kampene. 4-3 nederlaget vil nok altid stå for mig som en af de flotteste fodboldkampe, så lad os endelig få nogle ligeså vilde kampe igen (og med Madrid avancement igen), specielt fordi jeg er ved at bestille billeter til udekampen med min bedste ven, som vel og mærke er Scum Utd fan ;-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #18 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne CL-modstander fundet

Dios skrev: M_linding #8.

Tjek lige den holdopstilling én gang til :D Får helt kuldegysninger igen :).

Præcis! Og samtidig starter den med en præsentation af min yndlings spiller, så det er jo bare fantastisk! :)

Samtidig er han jo blevet præsenteret med god grund! Jeg husker stadig hvordan han smed United ud for 10 år siden :)
Sidste redigering: 13 år 7 måneder siden ved Brylle.

13 år 7 måneder siden #19 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne CL-modstander fundet
Bliver spændende, havde faktisk håbet på vi trak United fordi jeg virkelig godt ville se styrkeforholdet imellem Madrid og toppen af Premier Legue(City gælder ikke, de stinker:D). Jeg går jo og tænker at Munchen, Barca og Madrid er top3 i verden, så nu kan vi se hvor ret jeg har.

Utrolig underligt med samme lodtrækning som til generelprøven dog. Kan dog ikke se fidusen i at fixe de her kampe. Alle de mest indflydsrige klubber i Europa har fået en svær modstander. Her tænker jeg på Real Madrid, Barcelona, Manchester United især men også Munchen og Milan for den sags skyld. Underligt er det dog!

• Martinlee18
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #20 af Martinlee18
Besvaret af Martinlee18 på emne CL-modstander fundet
Jeg har lige været i Manchester for at se fodbold, så jeg har en lidt underligt holdning til kampen:-) Real Madrid skal jo møde disse modstandere hvis de skal vinde trofæet. Jeg har aldrig holdt med et hold som har vundet Champions League i min tid, så det må snart være på tide, at det er kongeklubbens tur!

13 år 7 måneder siden #21 af Dahl
Besvaret af Dahl på emne CL-modstander fundet
Jeg tror vi står stærkere end Man U i disse kampe. Vi skal KUN koncenterer os om CL da mesterskabet vel er ude af vores hænder. United skal fokusere på den hjemlige liga og CL. Vores bænk og forsvar / midtbane ser jeg som bedre end Uniteds...... Alt i alt ser jeg os som favoritter:-) hvis vi vel og mærket får styr på dødbolde i mod os........

No worries!!!!!!

13 år 7 måneder siden #22 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne CL-modstander fundet
Jeg mener også personligt, at hvis Real Madrid kan få styr på dødboldene, så går de videre mod Manchester United. Ellers ikke.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

• Raul-7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #23 af Raul-7
Besvaret af Raul-7 på emne CL-modstander fundet
Jeg husker de 2 forgangne opgør mod Manchester United, begge gange med samlet sejr og begge gange med et CHL-trofæ til sidst. Nu slår vi United så eftertrykkeligt, så fodboldeuropa skal frygte Real Madrid og se os løfte trofæet i maj.

Jeg husker Alex Fergusons udtalelse omkring Raul. Den lød nogenlunde således: "Vi må for enhver pris undgå, at han kommer ind i landet om vi så skal skal tage hans pas i lufthavnen"

Gad vide, hvordan han reagerer når CR7 har bombet på Bernabeu :)

Jeg tror (som overstående afslører) at Real Madrid vinder, og jeg tror på det pga. en bedre bredde og så det faktum at Manchester Uniteds forsvar er alt for langsomt og sårbart overfor vores hurtige (og til den tid effektive) angribere.

13 år 7 måneder siden #24 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne CL-modstander fundet

Roesen7 skrev: Ellers er det bare fordi han er trist over, Perez kyssede Ramos en gang mere på kinden end han gjorde med Ronaldo ;-)

Puha for en kamp! Husker tydeligt 2003 kampene. 4-3 nederlaget vil nok altid stå for mig som en af de flotteste fodboldkampe, så lad os endelig få nogle ligeså vilde kampe igen (og med Madrid avancement igen), specielt fordi jeg er ved at bestille billeter til udekampen med min bedste ven, som vel og mærke er Scum Utd fan ;-)

Hvis du finder noget interessant, så siger du lige til. Min Man U ven(ner) og jeg er også interesserede.

Send en mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Tak Tak

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Sidste redigering: 13 år 7 måneder siden ved ZizouMo.

Leveret af Kunena Forum