CL-modstander fundet

• Corazón Blanco
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #25 af Corazón Blanco
Besvaret af Corazón Blanco på emne CL-modstander fundet

ZizouMo skrev:

Roesen7 skrev: Ellers er det bare fordi han er trist over, Perez kyssede Ramos en gang mere på kinden end han gjorde med Ronaldo ;-)

Puha for en kamp! Husker tydeligt 2003 kampene. 4-3 nederlaget vil nok altid stå for mig som en af de flotteste fodboldkampe, så lad os endelig få nogle ligeså vilde kampe igen (og med Madrid avancement igen), specielt fordi jeg er ved at bestille billeter til udekampen med min bedste ven, som vel og mærke er Scum Utd fan ;-)

Hvis du finder noget interessant, så siger du lige til. Min Man U ven(ner) og jeg er også interesserede.

Send en mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Tak Tak

Er også meget interesseret i billetter til kampen nogle der ved hvor dan man bedst og billigst kan få fat i billetter til kampen i Madrid?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #26 af Storken
Besvaret af Storken på emne CL-modstander fundet

Raul-7 skrev: Jeg tror (som overstående afslører) at Real Madrid vinder, og jeg tror på det pga. en bedre bredde og så det faktum at Manchester Uniteds forsvar er alt for langsomt og sårbart overfor vores hurtige (og til den tid effektive) angribere.

Manchester United kommer til at pakke sig i Madrid. Hvis man så United på Etihad Stadium eller på Stamford Bridge, så er det tydeligt, at Ferguson er blevet meget reaktiv mod de store hold på udebane.

Det har indtil videre fungeret perfekt, hvor forsvaret har været solidt og kontraen farlig. Det kommer kun til at blive bedre med Vidic tilbage, da han excellerer i netop den dybe bagkæde.

Jeg vil vove den påstand, at United får et godt udgangspunkt på Bernabeu, men smider den på Old Trafford.

• Mavi
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #27 af Mavi
Besvaret af Mavi på emne CL-modstander fundet
Real Madrid virker til at være favorit til at gå videre, men alligevel har Manchester United en fordel... D. 5. marts mødes de to hold på Old Trafford, men der har Real allerede mødt Barcelona d. 2. marts.
Jeg ved godt at de fleste har afskrevet ligaen, men vi kan stadig ikke bare give op og lade Barcelona vinde. Vi kan ikke kun satse på Champions League, for det er jo som at skyde sig selv i foden...

• Holst
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #28 af Holst
Besvaret af Holst på emne CL-modstander fundet

karimbenz9 skrev: Hvor kan man læse det henne?

www.sporten.dk/fodbold/tilfaelde-dette-billede-er-fra-i-gaar

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #29 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne CL-modstander fundet

Raul-7 skrev: Jeg husker de 2 forgangne opgør mod Manchester United, begge gange med samlet sejr og begge gange med et CHL-trofæ til sidst.

Vi vandt ikke CL da vi slog dem i 02/03. Bare lige til info.

13 år 7 måneder siden #30 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne CL-modstander fundet
Tror ikke det er fordi jeg har fundet et unikt tilbud. Jeg har bestilt fra man-tors med fly tur/retur og hotel for lidt over 2000 pr. person. Easy Jet og SAS har begge direkte ruter derover mandag-torsdag så det var at foretrække fremfor at rejse tirsdag-onsdag, da man så skulle mellemlande i Frankfurt.
Mht. billetter til kampen skulle de stå i maks. omkring de 500 kr. ifølge Uniteds egen hjemmeside:
www.manutd.com/en/Tickets-And-Hospitalit...hampions-League.aspx
Min ven har et medlemskab af Uniteds fanklub og det skulle give lidt forkøbsret lidt ligesom man har med sit Madrid medlemskab.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

13 år 7 måneder siden #31 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne CL-modstander fundet

Roesen7 skrev: Tror ikke det er fordi jeg har fundet et unikt tilbud. Jeg har bestilt fra man-tors med fly tur/retur og hotel for lidt over 2000 pr. person. Easy Jet og SAS har begge direkte ruter derover mandag-torsdag så det var at foretrække fremfor at rejse tirsdag-onsdag, da man så skulle mellemlande i Frankfurt.
Mht. billetter til kampen skulle de stå i maks. omkring de 500 kr. ifølge Uniteds egen hjemmeside:
www.manutd.com/en/Tickets-And-Hospitalit...hampions-League.aspx
Min ven har et medlemskab af Uniteds fanklub og det skulle give lidt forkøbsret lidt ligesom man har med sit Madrid medlemskab.

Hvornår er udsalgs-datoen for kampbilletterne?

Jeg har fundet flybilletter (tirs-torsdag), hotel (3 stjernet) og kampbilletter for i alt 1750 kr, det skal slf siges at jeg har regnet med at kamp billetten koster 600 kr.

Jeg venter med at bestille til jeg finder kampbilletterne!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Sidste redigering: 13 år 7 måneder siden ved ZizouMo.

13 år 7 måneder siden #32 af Roesen7
Så vidt jeg har forstået kan medlemmer af Man Utd fanklub købe 22. januar, mens andre må vente til 14 februar. Men synes det virker som lang tids forskel, så måske jeg har misforstået noget?
www.manutd.com/en/Tickets-And-Hospitalit...s-League-Madrid.aspx

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo

13 år 7 måneder siden #33 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne CL-modstander fundet
Så er jeg næsten nød til at lave et medlemskab, hvis det du siger passer.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

13 år 7 måneder siden #34 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne CL-modstander fundet
Det kunne være en fantastisk oplevelse.

Arrangeres der nogen gange turer hvor brugere her på siden, eller brugere fra fanklubben tager samlet afsted til den slags kampe?:)
Eller er det for kompliceret med billetter, hotel og transport?

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 13 år 7 måneder siden ved JimmyBroe.

13 år 7 måneder siden #35 af Roesen7
Ja, jeg er da lykkelig over min ven er medlem, for næsten 1 måned efter må der da være udsolgt. Er i hvert fald min tanke, men ved selvfølgelig ikke det store om billetræset i Manchester.

Har du læst det sidste link som jeg sendte? Tror måske jeg har misforstået det lidt, således at man fra d. 22 januar til 14 februar kan ansøge om billet, hvis man er medlem og blandt ansøgerne bliver der trukket lod. Derefter vil evt. resterende billetter blive sat til salg? Virker som et mærkelig system, da det jo fuldstændig negligerer "først-til-mølle"-princippet som synes mest retfærdigt.

• Zaid_kk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #36 af Zaid_kk
Besvaret af Zaid_kk på emne CL-modstander fundet
HJÆLP.....Er der nogen der ved hvornår man kan købe billetter til Realmadrid manchester kamp..

Leveret af Kunena Forum