Real Madrid offentliggør Gareth Bale-køb
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Så er det officielt: Gareth Bale skifter til Real Madrid.
Real Madrid melder på sin officielle hjemmeside, at man er blevet enige med Tottenham om købet af den walisiske spiller, som får en kontrakt af 6 års varighed.
Han præsenteres i morgen kl. 13.00 på Estadio Santiago Bernabéu efter at han har gennemgået det obligatoriske lægetjek.
Spanske medier melder om en pris på 99 millioner €, hvilket gør Gareth Bale til historiens dyreste spiller.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Velkommen til Bale. Vis du er pengene værd!
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- rene
- Gæst
-
Velkommen til Bale
- muddi
- Gæst
-
rezamadridista skrev: Havde ellers håbet til det sidste, men nu hvor han er Real Madrid spiller, så står jeg bag ham!
Velkommen til Bale. Vis du er pengene værd!
Helt enig. Jeg havde helst set ham blive i Tottenham, i ihvertfald et år endnu. Men nu er han ankommet og så håber jeg han bliver en kæmpemæssig succes:)
Jeg er her stadig XOXO
JesperA skrev: Bienvenido Bale! Fint med en landskampspause så han lige har nogle dage til at falde til, og komme ordentligt i gang.
Hvis Wales giver ham lov. De har udtaget ham til deres to kampe. Jeg håber at han får lov og selv har lyst til droppe de kampe så han kan komme i form.
- Lassemadrid
- Gæst
-
Helt absurd man henter saadan en dyr spiller, naar der egentlig ikke er brug for ham.
Nu maa vi haabe at der en del spillere der ryger den anden vej. Kaka, Di Maria, Coentrao, og nok Özil.
Jeg tror ikke en spiller som Özil vil sidde på baenken, naar der er en vm at taenke på naeste sommer. Jeg mener egentlig ogsaa at Özil har mistet sin plads til Isco.
Rendering Error in layout Message/Item: KunenaBbcodeLibrary::DoInstagram(): Argument #1 ($bbcode) must be of type Nbbc\BBCode, string given, called in /var/www/madridista.dk/public_html/libraries/kunena/bbcode/bbcode.php on line 193. Please enable debug mode for more information.
Lassemadrid skrev: Jeg saa heller man hentet en Juan Mata i Chelsea eller en Sturridge i Liverpool.
Helt absurd man henter saadan en dyr spiller, naar der egentlig ikke er brug for ham.
Du mener det er absurd at man henter en spiller der ikke er brug for, og så anbefaler du Juan Mata?
Rendering Error in layout Message/Item: KunenaBbcodeLibrary::DoInstagram(): Argument #1 ($bbcode) must be of type Nbbc\BBCode, string given, called in /var/www/madridista.dk/public_html/libraries/kunena/bbcode/bbcode.php on line 193. Please enable debug mode for more information.