Real Madrid offentliggør Gareth Bale-køb

12 år 10 måneder siden #25 af pm
de to ting hænger nødvendigvis ikke sammen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #26 af El_Juan
Jeg er helt uenig, kongen og Siempre.

I glemmer én ting. Symbolværdien i det, at Ronaldo står som Real Madrids og verdens dyreste spiller. Jeg vil nærmere sige, at det er jer der er naive, hvis I blankt afviser, at det ikke spiller en rolle på et eller andet plan. Især med Ronaldos kontraktforhandlinger i baghovedet.

Og I glemmer åbenbart, at Ronaldo tidligere har banket på Pérez' dør med de klare ord: "Jeg er ikke glad". Nogle af de ting der kom frem var, at Ronaldo ikke følte nok støtte fra klubben. Og der er ingen tvivl om, at han gerne vil og skal være nummer et. I øvrigt vil han gerne være den bedst betalte spiller i verden. Det vidner den løn han står til at få ligeledes om. Pérez vil gøre alt for at please Cristiano.

Selvfølgelig siger det noget, om Real Madrid betaler 100 mio. € eller 91 mio. €. Det er ikke for sjov, at Madrid-lejren melder om én pris, mens de i de britiske melder om en anden. Det er symbolværdien i det. Og hvis jeg var Cristiano ville jeg ligeledes studse lidt, hvis min arbejdsgiver gik ud og betalte mere for en anden spiller. Især taget i betragtning, at Cristiano er en bedre spiller. Rettere sagt verdens bedste.

Det er i øvrigt blevet nævnt i flere omgange, fra flere forskellige sider, så mon ikke der er bare er lidt om snakken. Det er nok ikke hevet ud af den blå luft.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: GusseG, rezamadridista, MMM

• TBM88
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #27 af TBM88
Besvaret af TBM88 på emne Real Madrid offentliggør Gareth Bale-køb
Live fra Bernabeu (på engelsk) inden længe:

www.ustream.tv/channel/the-pd-show/theater

12 år 10 måneder siden #28 af Pelle

El_Juan skrev: Jeg er helt uenig, kongen og Siempre.

I glemmer én ting. Symbolværdien i det, at Ronaldo står som Real Madrids og verdens dyreste spiller. Jeg vil nærmere sige, at det er jer der er naive, hvis I blankt afviser, at det ikke spiller en rolle på et eller andet plan. Især med Ronaldos kontraktforhandlinger i baghovedet.

Og I glemmer åbenbart, at Ronaldo tidligere har banket på Pérez' dør med de klare ord: "Jeg er ikke glad". Nogle af de ting der kom frem var, at Ronaldo ikke følte nok støtte fra klubben. Og der er ingen tvivl om, at han gerne vil og skal være nummer et. I øvrigt vil han gerne være den bedst betalte spiller i verden. Det vidner den løn han står til at få ligeledes om. Pérez vil gøre alt for at please Cristiano.

Selvfølgelig siger det noget, om Real Madrid betaler 100 mio. € eller 91 mio. €. Det er ikke for sjov, at Madrid-lejren melder om én pris, mens de i de britiske melder om en anden. Det er symbolværdien i det. Og hvis jeg var Cristiano ville jeg ligeledes studse lidt, hvis min arbejdsgiver gik ud og betalte mere for en anden spiller. Især taget i betragtning, at Cristiano er en bedre spiller. Rettere sagt verdens bedste.

Det er i øvrigt blevet nævnt i flere omgange, fra flere forskellige sider, så mon ikke der er bare er lidt om snakken. Det er nok ikke hevet ud af den blå luft.

Kunne ikke være mere enig i den udmelding. At tro det ikke betyder noget for Ronaldo er decideret blå-øjet. Selvfølgelig betyder det noget. Manden har et kæmpe ego - hvad enten i vil det eller ej.

"Maybe they hate me because I'm too good."

12 år 10 måneder siden #29 af Siempre Madrid

El_Juan skrev: Jeg er helt uenig, kongen og Siempre.

Altså, jeg vil godt være med så langt, at Jorge Mendes vil bruge det i en forhandling med Real Madrid om en ny kontrakt til Cristiano Ronaldo, men at det skal være et decideret krav fra Cristiano Ronaldo, at Real Madrid ikke må overgå hans transfer-sum, den tror jeg simpelthen ikke på.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, Real Madrid

12 år 10 måneder siden #30 af Real Madrid

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Real Madrid.

12 år 10 måneder siden #31 af Real Madrid
:)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 10 måneder siden #32 af Kassow-Rossing
Så er Bale 11 hjemmebane trøje købt og betalt :)

Denne sommer er gået præcis som håbet. Engang ønskede jeg di Maria ud i kulden, men han har hævet sit niveau (igen) og lader til at kæmpe for sin plads, så jeg håber han får lov til at blive endnu en sæson.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

12 år 10 måneder siden #33 af asp3200
Han ser sku skummel ud ved siden af Perez. :D

• Los Pitufo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #34 af Los Pitufo
Besvaret af Los Pitufo på emne Real Madrid offentliggør Gareth Bale-køb
Hvis det passer,det med at de har købt Gareth Bale for 750 mio,så er det vanvid,det er latterligt mange penge,ingen er det værd,og nej,heller ikke Cristiano Ronaldo,godt nok skal Madrid have et super hold ja,men fodbold er altså ikke det vigtigst her i livet,så det er ALT for mange penge.Men når det så er sagt,så håber jeg at han kan være med til at løfte holdet.

12 år 10 måneder siden #35 af Raul-Madrid
Los Pitufo..

Tåbelig konklusion... syntes det noget pjat det med at ingen er 100Mio Euro værd... folk kan åbenbart ikke forstå at det er en invistering! Altså ligesom da real hentede Beckham eller Ronaldo... så var de jo allerede tjent hjem efter meget kort tid plus at de jo osse har været med ISÆR Ronaldo i den sportslige del.. Jeg tror at Perez ved hvad han laver, han skal nok få Bale markedsført helt korrekt så de penge skal blive tjent hjem på næsten samme måde som Ronaldo ( ved godt Ronaldo var en KÆMPE stjerne før vi hentede ham ) + at jeg er ret sikker på han nok skal blive en sportlig gevinst for Real Madrid hvis han bare ik for en skade som Kaka fik eller noget...

Velkommen til Bale!

RAUL!!!!

Leveret af Kunena Forum