Real Madrid offentliggør Gareth Bale-køb

12 år 10 måneder siden #13 af Kaká8
Er prisen blevet offentliggjort? Jeg tror den ligger noget i retning af 90-105 mil. €.

HALA MADRID Y NADA MAS

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #14 af Lykke
Som jeg kommenterede på facebook har jeg det stramt med denne handel, jeg syntes virkelig ikke at vi har brug for ham og jeg er bange for at han kommer i vejen for spillere som Jesé og Isco og de to er kun lige begyndt at vise hvor gode de er. Man kan jo ikke købe en spiller til så mange penge (FOR MANGE) og lade ham sidde på bænken. Men nu er han jo her, så der er ikke så meget at gøre.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Henrik--

12 år 10 måneder siden #15 af Raul7-2880
Hvis man tager tager prisen i betragtning, er han uden tvivl den mest overvurderet sportsatlet NOGENSINDE og samtidige har han muligheden og "potentialet" (ifølge mig) for at blive det suveræn største fejlindkøb NOGENSINDE.

Velkommen til Real og pøj pøj med det. Ville ikke overraske mig, hvis Di Maria får mere spilletid end Bale.

Edit: God ide hvis Morata og Jese begynder at blive gode venner med bænken - de kommer i hvert fald til at tilbringe en stor stor stor del af tiden på den...
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Raul7-2880.

12 år 10 måneder siden #16 af Real Madrid

Raul7-2880 skrev: Hvis man tager tager prisen i betragtning, er han uden tvivl den mest overvurderet sportsatlet NOGENSINDE og samtidige har han muligheden og "potentialet" (ifølge mig) blive det suveræn største fejlindkøb NOGENSINDE.

Velkommen til Real og pøj pøj med det. Ville ikke overraske mig, hvis Di Maria får mere spilletid end Bale.

Vidst meget godt, vi har andre end dig til at styre klubben ;)
Du er et være brokkehovede herinde på forummet, virkelig trættende at se på.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 10 måneder siden #17 af raul7=kongen

Raul7-2880 skrev: Hvis man tager tager prisen i betragtning, er han uden tvivl den mest overvurderet sportsatlet NOGENSINDE og samtidige har han muligheden og "potentialet" (ifølge mig) blive det suveræn største fejlindkøb NOGENSINDE.

Mon dog det bliver værre end Kaká..

Bale er dyr og også for dyr, men han er også blot 24 år og blandt de absolut bedste spillere i verden. Det kan man ikke tage fra ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 10 måneder siden #18 af Raul7-2880

Real Madrid skrev:

Vidst meget godt, vi har andre end dig til at styre klubben ;)
Du er et være brokkehovede herinde på forummet, virkelig trættende at se på.

Hvor i mit indlæg brokker jeg mig...?

Den eneste der brokker sig er DIG, derfor:
"Du er et være brokkehovede herinde på forummet, virkelig trættende at se på"

;)
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Raul7-2880.

12 år 10 måneder siden #19 af HHB65
Velkommen til ham. Håber han får kæmpe succes. Eneste jeg frygter er følgeudgifter til krav om nye kontrakter fra etablerede spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 10 måneder siden #20 af GusseG
Real Madrid har angiveligt sørget for, at købsprisen ligger lidt lavere (91 mio. euro) end C. Ronaldos (94 mio. euro), så han ikke bliver tøsefornæmet og underskriver sin nye kontrakt: goo.gl/VqbJum

Det er også denne pris der er opgivet på normalt velinformerede Transfermarkt: goo.gl/nkNwGY
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved GusseG.

12 år 10 måneder siden #21 af pm
gud fader beveares hvis Ronaldo går så højt op i at være den dyreste som rygterne fortæller.

12 år 10 måneder siden #22 af Siempre Madrid

pm skrev: gud fader beveares hvis Ronaldo går så højt op i at være den dyreste som rygterne fortæller.

Jeg må indrømme, at jeg tror ikke en døjt på, at Cristiano Ronaldo har skænket det så meget som en tanke, det virker en kende for useriøst. Det er vist mere en tanke skabt blandt dem, som mener at Cristiano Ronaldo er en utålelig egoist og så har det da haft den fordel, at de ikke har stået og hængt på gadehjørnet så længe. Fred være med det.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, M_linding, JimmyBroe

12 år 10 måneder siden #23 af pm

Siempre Madrid skrev:

pm skrev: gud fader beveares hvis Ronaldo går så højt op i at være den dyreste som rygterne fortæller.

Jeg må indrømme, at jeg tror ikke en døjt på, at Cristiano Ronaldo har skænket det så meget som en tanke, det virker en kende for useriøst. Det er vist mere en tanke skabt blandt dem, som mener at Cristiano Ronaldo er en utålelig egoist og så har det da haft den fordel, at de ikke har stået og hængt på gadehjørnet så længe. Fred være med det.

hehe det er selvfølgelig rigtig nok det sidste :) - Jeg tvivler på det er sandt men på den anden side ville det heller ikke komme som et chock hvis det passede.

Anyways lidt off topic; hvordan er orginasationen bygget op, jeg tænker på salg af en spiller, er det kun perez i form af sin rolle der skal godkende et salg eller skal bestyrelsen være inde over først?

12 år 10 måneder siden #24 af raul7=kongen
For selvfølgelig sidder man i forhandlinger med Tottenham om en spiller for 700 mi. kr. og bruger argumentet: "Vi kan altså ikke gå højere, for så bliver Cristiano Ronaldo ked af det."

Undskyld mig, men hvis man tror på den slags, så er jeg faktisk imponeret over, at man har haft intelligens nok til at lære at skrive!
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Leveret af Kunena Forum