Özil tvang sig selv ud
Jeg giver ikke meget for de personer der mener, at Özil blev slået af holdet af Isco eller Di María. For det tror jeg simpelthen ikke er sandt. Jeg tror planen til og starte med var og spille med både Isco og Özil inde samtidig, som man også så det i pre-sæsonen. Jeg tror udmærket godt, at Ancelotti vidste Özil ville blive solgt i Søndags, og derfor var han selvfølgelig ikke med fra start af.
Livet går videre, men ingen siger det går mod bedre tider, og det tror jeg bestemt ikke det gør. Er stadig ultra skeptisk overfor Bale, og faktisk sidder jeg og håber på Di María slår igennem, for han har det visuelle i sit spil, som Bale ikke har.
Men nu går kabalen da op, hvor vi kun mangler og se hvem af Khedira, Illarra og Alonso som skal spille ved siden af Modric og Isco inde centralt. Vi må da gå udfra Ronaldo, Bale og Benzema sidder på de 3 forreste pladser.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- cr7schmidt
- Gæst
-
Manden er elsket ja, men kan vi ikk blive enige om at ikk alle kan starte,
Han er bare ikk på det høje niveau, som for et år siden.
Han spiller en skidt kamp mod granada efter min mening,
Og begynder med stjerne nøkker da han blev taget ud. DET HOLDER BARE IK
Alle skaber sig nu over Perez, hvis Carlo nu har sagt han er ikk en starter, skal Perez så takke
Nej til 47 mill? Come ón. Måske derfor der altid er dårlig stemning, alle mener tilsyndeladende de kan
Gøre jobbet bedre. Altid et eller andet der ikk er godt nok.
- Halamadrid1990
- Gæst
-
Havde det været ham selv der ville væk kan man bedre sluge skiftet, men det han siger gør jo decideret ondt at høre på som madridista. Al held og lykke til Mesut i Arsenal og må du i fremtiden nå dine mål og fortsat forføre fodboldverden med dine genialiteter!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Wiese
- Gæst
-
Dios skrev: Er stadig ultra skeptisk overfor Bale, og faktisk sidder jeg og håber på Di María slår igennem, for han har det visionelle i sit spil, som Bale ikke har.
What? Har du nogensinde set Bale spille fodbold? Det kan sagtens være han ikke lige så mange assists som Di Maria, men på alle andre fronter er han KLASSER over!
Bale er jo ikke en direkte erstatning for Özil. der har vi Osco.
Om et år er Bale også over Ronaldo! Det jeg sikker på. Han har alle forudsætningerne. Mere sikker på bolden, sikrere driblinger, bedre til at sætte en mand eller to eller tre af, samme speed, bedre kombinationsspiller mv.
Wiese skrev:
Dios skrev: Er stadig ultra skeptisk overfor Bale, og faktisk sidder jeg og håber på Di María slår igennem, for han har det visionelle i sit spil, som Bale ikke har.
What? Har du nogensinde set Bale spille fodbold? Det kan sagtens være han ikke lige så mange assists som Di Maria, men på alle andre fronter er han KLASSER over!
Det kan tænkes det var grundet min stavefejl/tastefejl, men hele argumentet var bygget op omkring Di María's visuelle spil som Bale ikke har. Så jeg kan ikke se hvordan du kan misforstå et indlæg så meget som du gør? Bale har præsteret fantastisk i halvanden sæson for Tottenham, men lad ham nu lige blive kendt med kulturen og presset i Real Madrid før folk gør ham bedre end Ronaldo og Messi.
Under hele Mourinho perioden der har jeg savnet nogle flere visuelle spillere på holdet. Vi fik Isco, og Modric viser sig som den perfekte afløser for Xabi, men vi sælger den mest betydningsfulde spiller i offensiven i mine øjne, og for mig er det virkelig et hårdt slag, og det er en spiller som jeg mener vi kommer til og savne utrolig meget fremover. Derudover bliver han erstattet med Bale, som har præcis samme kompetencer som Ronaldo og Jesé. Der er godt nok ingen af de 2 som er på niveau med Ronaldo, men de minder alle 3 utrolig meget om hinanden. De er alle 3 afsluttere, og selvom vi har fået Isco, som jeg er kæmpe fortaler for, og er helt vild med, så kan Isco bare ikke tage overfor Özil.
Özil var klart den bedste 10'er i verden til og finde rummet imellem forsvaret og midtbanen, og den rolle kommer vi til og mangle nu.
Isco skulle være en ny dimension i vores spil, han skulle ikke erstatte den største assist maker siden Gutí.
Derudover tror jeg Isco bliver for defensiv til og skulle assistere for Ronaldo, Bale og Benzema. Isco har alt for mange defensive roller, og indtil videre lader det til, at de 3 forreste i offensiven overhovedet ikke skal arbejde defensivt. Så det vil kræve utrolig meget af Isco, og vi må ikke glemme han stadig er et barn på den store scene. Nu går han dog hen og får den helt store rolle på holdet, og lad os da håbe på han ikke knækker, og bare fortsætter sit fantastiske spil.
Men lad os se hvad der sker. Vi kommer til og mangle omkring de 20-25 assist, og det bliver spændende og se om Bale og Ronaldo bare skal få en konkurrence op og stå, og affyre 20-25 skud udefra, fordi den sidste aflevering kommer til og mangle.
Jeg krydser dog fingre for, at Isco brager derud af, og med tiden kan udfylde hullet efter Özil.
Dios skrev:
Wiese skrev:
Det kan tænkes det var grundet min stavefejl/tastefejl, men hele argumentet var bygget op omkring Di María's visuelle spil som Bale ikke har. Så jeg kan ikke se hvordan du kan misforstå et indlæg så meget som du gør? Bale har præsteret fantastisk i halvanden sæson for Tottenham, men lad ham nu lige blive kendt med kulturen og presset i Real Madrid før folk gør ham bedre end Ronaldo og Messi.
Under hele Mourinho perioden der har jeg savnet nogle flere visuelle spillere på holdet. Vi fik Isco, og Modric viser sig som den perfekte afløser for Xabi, men vi sælger den mest betydningsfulde spiller i offensiven i mine øjne, og for mig er det virkelig et hårdt slag, og det er en spiller som jeg mener vi kommer til og savne utrolig meget fremover. Derudover bliver han erstattet med Bale, som har præcis samme kompetencer som Ronaldo og Jesé. Der er godt nok ingen af de 2 som er på niveau med Ronaldo, men de minder alle 3 utrolig meget om hinanden. De er alle 3 afsluttere, og selvom vi har fået Isco, som jeg er kæmpe fortaler for, og er helt vild med, så kan Isco bare ikke tage overfor Özil.
Özil var klart den bedste 10'er i verden til og finde rummet imellem forsvaret og midtbanen, og den rolle kommer vi til og mangle nu.
Isco skulle være en ny dimension i vores spil, han skulle ikke erstatte den største assist maker siden Gutí.
Derudover tror jeg Isco bliver for defensiv til og skulle assistere for Ronaldo, Bale og Benzema. Isco har alt for mange defensive roller, og indtil videre lader det til, at de 3 forreste i offensiven overhovedet ikke skal arbejde defensivt. Så det vil kræve utrolig meget af Isco, og vi må ikke glemme han stadig er et barn på den store scene. Nu går han dog hen og får den helt store rolle på holdet, og lad os da håbe på han ikke knækker, og bare fortsætter sit fantastiske spil.
Men lad os se hvad der sker. Vi kommer til og mangle omkring de 20-25 assist, og det bliver spændende og se om Bale og Ronaldo bare skal få en konkurrence op og stå, og affyre 20-25 skud udefra, fordi den sidste aflevering kommer til og mangle.
Jeg krydser dog fingre for, at Isco brager derud af, og med tiden kan udfylde hullet efter Özil.
Jeg synes du overvurderer Di Maria's visionære (det du mener ikk ;)) evner. Han kan være en troldmand, men jeg synes der er for langt mellem snapsene.
Du har ret i at vi kommer til at mangle 20-25 assists, som Ozil før stod for. Dog skal man også huske på, at Ozil rigtig mange gange vælger den sidste aflevering i situationer, hvor en scoring havde være lige så oplagt. Derfor tror jeg nærmere vi skal kalkulere med 20 assist, som bl.a. Isco skal ind og have fat i.
Der vil dog også være mulighed for at Carvajal og Modric kan assistere... Og så skal vi ikke glemme at Benzema laver ligeså mange assists som han laver æsker.
Ang. Bale, så har han været ret kendt siden han slog igennem for Southampton som 17-årig, hvilket fik Tottenham til at punge op med 10 mio pund! (Ja, 10 mio pund!).
Derudover så beviste Bale i forrige sæson, at han kan assistere. Her stod han for 12 Premier League assist (18% af Tottenhams mål), kun overgået af Silva (19%), V. Persie (19%) og Mata (21%). Hvilket klart viser at Bale, før sin transformation til ultimativ bomber, var i stand til agere oplægger.
- sramos47
- Gæst
-
Med bale får vi en spiller der arbejder defensivt også, hvilket efter min mening bliver altafgørende for at vinde trofæer denne sæson.
Med øzil, benzema, ronaldo og isco inde havde vi fire spillere der stort set ikke bidrager defensivt. Det sås meget tydeligt i første kamp mod betis hvordan holdet knækkede over på midten, og dermed havde betis utroligt, nærmest foruroligende, let ved at holde i bolden og komme til chancer. Derfor er jeg kommet til den konklusion, at jeg er glad for at øzil røg fremfor di maria. Di maria arbejder defensivt som bare fanden, det samme gør bale, og isco og benz kommer også til det når det defensive pres flyder bedre, så de ikke løber forgæves. Så har vi kun ronaldo, der ikke bidrager i det kollektive pres (selvom han til tider tager fantastiske tilbageløb, hænger han ikke sammen med de andre i det defensive), men han må sådan set også godt stå og pille næse når de andre presser, bare han er klar når bolden er erobret :)
Mesut var fantastisk. Yderst sympatisk og uselvisk! Men han er den af spillerne, ud over khedira, jeg helst så smutte må jeg indrømme. Ikke fordi øzil er den individuelt dårligste, men fordi holdet bliver mere homogent nu. I hvert fald på banen.
Jeg synes du overvurderer Di Maria's visionære (det du mener ikk ;)) evner. Han kan være en troldmand, men jeg synes der er for langt mellem snapsene.
Du har ret i at vi kommer til at mangle 20-25 assists, som Ozil før stod for. Dog skal man også huske på, at Ozil rigtig mange gange vælger den sidste aflevering i situationer, hvor en scoring havde være lige så oplagt. Derfor tror jeg nærmere vi skal kalkulere med 20 assist, som bl.a. Isco skal ind og have fat i.
Der vil dog også være mulighed for at Carvajal og Modric kan assistere... Og så skal vi ikke glemme at Benzema laver ligeså mange assists som han laver æsker.
Ang. Bale, så har han været ret kendt siden han slog igennem for Southampton som 17-årig, hvilket fik Tottenham til at punge op med 10 mio pund! (Ja, 10 mio pund!).
Derudover så beviste Bale i forrige sæson, at han kan assistere. Her stod han for 12 Premier League assist (18% af Tottenhams mål), kun overgået af Silva (19%), V. Persie (19%) og Mata (21%). Hvilket klart viser at Bale, før sin transformation til ultimativ bomber, var i stand til agere oplægger.
Jo forhelvede haha :D Visionære, det var det dét hed hehe :)
Ja det er jo rent faktisk Isco som skal være kreatøren nu, og det lægger et kæmpe pres på ham. Jeg håber så sandelig har fortsætter sine gode takter. Carvajal kommer nok til og lave flere assist end Arbeloa, og Modric skal bare fortsætte sine takter. Alt skal gå op i en højere enhed, men vi må håbe holdet bliver mere homogent, og alle arbejder for alle. Selvom jeg tvivler, og jeg tror vi kommer til og se forsvaret, midtbanen og angrebet for sig selv, hvor flowet imellem kæderne kommer til og mangle. Jeg håber inderligt Bale kan tilpasse sig en ny spillestil, for jeg er nemlig ikke videre begejstret for den stil han havde i Tottenham.