Real Madrids stærkeste elleve?
Madrid-avisen MARCA har den seneste periode haft en afstemning på deres hjemmeside, hvor det var muligt at komme med sit besyv i forhold til Real Madrids stærkeste elleve; afstemningen er slut, 150.000 stemmer tikkede ind og ovenstående illustrerer majoritetens holdning blandt stemmerne. Som kommentar til denne opstilling, er det værd at notere sig, at næsten 75 % mener, at Casillas bør være Ancelottis førstevalg i Real Madrid-målet, ligesom Carvajal ligeledes har høstet 20 % af stemmerne i forhold til Arbeloas beskedne 4 % om duellen på højrebacken.
Ancelottis pt. foretrukne opstilling er: Diego López; Arbeloa, Pepe, Ramos, Marcelo; Khedira, Modric; Di María, Isco, C. Ronaldo; Benzema. Denne stemmer umiddelbart ikke overnes med afstemningen på hjemmesiden, om end denne ligeledes indikerer en fremadrettet potentiel opstilling uden skader og lignende.
Spørgsmålet er bare om Madridista.dk’s læsere er enige i denne afstemning eller om I hellere foretrækker andre spillere på enkelte eller endda flere positioner?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- CC
- Gæst
-
- The Legend
- Gæst
-
- Orange You Glad
- Gæst
-
En anden ting: Hvis Carvajal har fået 20 % af stemmerne om pladsen som højre back, og Arbeloa har fået 4 %, hvem har så fået de sidste 76 %? Faubert?
Orange You Glad skrev: Interessant læsning med Casillas' 75 %, omend det næppe kommer bag på nogen. Det er bare rart at have tal på.
En anden ting: Hvis Carvajal har fået 20 % af stemmerne om pladsen som højre back, og Arbeloa har fået 4 %, hvem har så fået de sidste 76 %? Faubert?
De 100% er fordelt over alle forsvarsspillerne...
M_linding skrev:
Orange You Glad skrev: Interessant læsning med Casillas' 75 %, omend det næppe kommer bag på nogen. Det er bare rart at have tal på.
De 100% er fordelt over alle forsvarsspillerne...
Korrekt. Så behøver jeg ikke at svare :)
Jeg mener, at en bruger smed et billede op af hele fordelingen i spillertruppen(?).
Derudover tror jeg, at Illara bliver den nye mand frem for Xabi - da han pt er skadet og vil komme til at bruge lang tid på genoptræning.
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- The Legend
- Gæst
-
- Raúl 7
- Gæst
-
Alonso er jeg ikke sikker på nogensinde når sit gamle niveau igen. Ind med Khedira eller Illaramendi (som jeg intet kender til)
Jeg mangler bare noget defensiv organisation, og med hans utal af dybdeløb, så bringer det bare holdet i ubalance, og specielt, når makkeren er Alonso eller Modric.
Jeg har gået og tænkt over det her længe, for Khedira er fandens stærk og dynamisk, men hans mange dybdeløb bringer ikke det store, og selvom der til tider er brug for det overraskelse moment, når en midtbanespiller tager det dybe løb, så sker det bare for ofte.
Derfor ser jeg faktisk hellere Illarramendi overtage, for han kan skabe den balance på holdet, og kan også gå ned i banen, modtage bolden, og skille sig fornuftigt af med den. Noget jeg synes Khedira mangler, hvis han skal være bagerste mand. Det vil give Modric mere frihed, og den frihed er han bedst under. Han er fantastisk som dybdeliggende playmaker, men han er bare verdensklasse når han får den frihed, som gør han både kan gå ned i banen og fordele spillet, men også tage hans fantastisk ture frem i banen. Noget vi så prøver på imod Bilbao. Han er også en fantastisk kriger, og arbejder sten hårdt hver kamp, både defensivt såvel som offensivt, og han var den mest bolderobrende spiller i Bilbao kampen.
Isco vil så være den mest offensive af de 3 inde centralt, men han skal samtidig være med til og skabe overtalssituationer inde centralt, og skal også kigge tilbage engang imellem.
Det er 3 pasningsstærke midtbanespillere, og det kan skabe det overtag på midtbanen, som vi i den grad manglede under Mourinho.
Det kan give mere frihed til de 3 forreste, men jeg vil stadig foretrække, at de lægger et pres, men vi har desværre nok fået endnu en træner, som ikke mener det er nødvendigt.
Casillas, Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo, Illarra, Modric, Isco, Bale, Benzema og Ronaldo. Vil IMO være den klart stærkeste formation på sigt. Den kan både begå sig imod mindre, men også større klubber. Der er lidt uvished omkring Carvajal og Illarra, men inden sæsonen er færdigspillet, så tør jeg godt vædde på, at de begge er faste startere.
Jeg har ikke den store tiltro til Alonso, men hans rutine kan hjælpe os i vigtige kampe.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"
- Omar
- Gæst
-
Arbeloa,Ramos,Pepe,Marcelo
Isco,Modric
Di Maria,Bale,Ronaldo
Benzema
Om et par år skal Carvajal ind.
Varane skal være back up for Ramos og Pepe.