Lyspunkter på Ikers sorte aften

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #13 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Lyspunkter på Ikers sorte aften

SergioRamos skrev: Fremragende.

Benzema gjorde det fænomenalt igen. Han er skabt til et hold med Isco, Bale og Ronaldo.

Igen? Hvornår har Benzema sidst gjort det fænomenalt. Han scorer mål når spillerne omkring ham spiller godt, men han bidrager jo med intet selv.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• SergioRamos
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #14 af SergioRamos
Besvaret af SergioRamos på emne Lyspunkter på Ikers sorte aften
Det er som vi ser fodbold. Benzema er i mine øjne en intelligent angiber der forstår de løb der sker omkring ham. At Real Madrid kan lave så mange mål betyder at han trækker de rigtige forsvarer til sig og selv er farlig på de rigtige tidspunkter. En targetman ville der ikke var så mobil som Benzema ville ikke skabe samme antal chancer på et omstillingshold (min påstand)

Benzema er bare verdensklasse!!!!!! EOD

12 år 10 måneder siden #15 af Real-MOU
Du har intet forstand på fodbold, hvis du mener benzema kun spillede godt, fordi hans holdkammerater

• SergioRamos
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #16 af SergioRamos

Raúl 7 skrev:

Benzema gjorde det fænomenalt igen. Han er skabt til et hold med Isco, Bale og Ronaldo.

Igen? Hvornår har Benzema sidst gjort det fænomenalt. Han scorer mål når spillerne omkring ham spiller godt, men han bidrager jo med intet selv.

Jeg ved ikke hvad du forventer:

45 mål af Ronaldo
35 mål af Bale
35 mål af en anden angriber?

Det kommer ikke til at ske., Benzema er fantastisk teknisk og han accepterer en rolle hvor han ikke skal være topscorer. En spiller med hans kompetencer burde normalt stræbe højere, men pga han er holdspiller og ser holdet om en enhed vægter han andre egenskaber væsentligere. Det skal ikke komme ham til last og det er befriende at se en spiller der på denne måde ofrer en del af sit eget ego for holdet bedste. A

• SergioRamos
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #17 af SergioRamos

Real-MOU skrev: Du har intet forstand på fodbold, hvis du mener benzema kun spillede godt, fordi hans holdkammerater

Helt enig.....

12 år 10 måneder siden #18 af Real Madrid

SergioRamos skrev:

Raúl 7 skrev:

Jeg ved ikke hvad du forventer:

45 mål af Ronaldo
35 mål af Bale
35 mål af en anden angriber?

Det kommer ikke til at ske., Benzema er fantastisk teknisk og han accepterer en rolle hvor han ikke skal være topscorer. En spiller med hans kompetencer burde normalt stræbe højere, men pga han er holdspiller og ser holdet om en enhed vægter han andre egenskaber væsentligere. Det skal ikke komme ham til last og det er befriende at se en spiller der på denne måde ofrer en del af sit eget ego for holdet bedste. A

Blir skuffet, hvis Ronaldo ikke scorer minimum 50, hvilket han også kommer til. Derudover har Benzema nu scoret 4 mål og lavet 3 assist i sæsonens første 5 kampe, så han har gjort det klasse indtil videre.

Han tangerer forresten Morientes 33 mål i CL, og er nu top 10 over mest scorende spiller i turneringen (siden 1992).

No solo soy perfecto, también soy Madridista

• El Galactico
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #19 af El Galactico
Besvaret af El Galactico på emne Lyspunkter på Ikers sorte aften
Er helt enig med dig ZizouMou.

Jeg syntes personligt at Di Maria var kampens spiller med hans fantastiske præstation. Vi savnede lidt Özil i de første 35 min, men så tog Di Maria lige over med hans flotte aflevering til Benz, som satte mål scoringen igang. Personligt syntes jeg at Di Maria fortjente er STORT 4-tal. Det samme gælder Benzema. Modric fortjener et 3-tal da han havde en del fejl afleveringer.

Diego Lopez har været fantastisk siden han tog over. Hold kæft hvor har den mand været vigtig.

12 år 10 måneder siden #20 af Real Madrid
Også glimrende, at Di Maria kan bruges på venstre side i vores tremands midtbane, ligesom han også blir brugt der på landsholdet. Det vil sige, han både kan agere backup for Bale og Isco fremover. Og med hans nuværende form, kan vi lidt roligere få Bale i stilling.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

12 år 10 måneder siden #21 af BBB
Besvaret af BBB på emne Lyspunkter på Ikers sorte aften

SergioRamos skrev: Benzema er fantastisk teknisk og han accepterer en rolle hvor han ikke skal være topscorer. En spiller med hans kompetencer burde normalt stræbe højere, men pga han er holdspiller og ser holdet om en enhed vægter han andre egenskaber væsentligere.

Hvad er så hans undskyldning på landsholdet?

12 år 10 måneder siden #22 af Doc.juego
Jeg tangere måske til at være lidt uenig med nogle af karekterene.

fx mener jeg ikke at Lopez nødvendigvis var bedre end Casillas, Casillas blev bare skadet, men formået aligevel at hive en mester redning ud på den korte tid han var inden, så ville give begge målmænd 4.

dernæst mener jeg ikke Modric fortjener en 4. han spillede ikke dårligt, men har var heller ikke prangene, han havde nogle fejl afleveringer og nogle dumme boldtab.

dernæst mener jeg at Bale faktisk fortjener et 4, han kom på banen, og gjorde ret meget for spillet,, og havde en stor rolle i 2 mål. han havde en fejl, og det var at han ikke scorede på hans skud, selv om man kunne se at han havde en god sparke teknik, dog var bolden lige på målmanden. Og han viste at der var plads til både ham og Ronaldo på banen, og at det faktisk gik ret så godt.

men ellers er jeg meget enig, og det var en flot anden halvleg.

• Moha-madridista
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #23 af Moha-madridista
Besvaret af Moha-madridista på emne Lyspunkter på Ikers sorte aften
Tror i IKER stopper til Januar for at skifte til en anden klub/liga ?

12 år 10 måneder siden #24 af Hierro 2.0
Jeg har simpelthen så ondt af Casillas. Det er sgu trist. Men for pokker da, hvor har Lopez gjort det fremragende. Sikke nogle pragtredninger har hiver op gang på gang.. Han har vitterlig imponeret mig.. Så det er lidt ambivalent, da man på den ene side har en kæmpe kærlighed for Iker, men samtidig må man bare løfte på hatten for Lopez..

Første halvleg var vi presset i bund af et velspillet tyrkisk hold, men anden halvleg var en flot indsats. Resultatet var måske ikke sigende for de 90 minutter, men det kan vi ikke klage over.. Fremragende start på CHL. Den sejr var MEGET vigtig.

Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!

Leveret af Kunena Forum