Benzemas kanonstart
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Det går godt for Benzema. Historisk godt faktisk.
For angriberen har leveret solide indsatser i denne sæson for Real Madrid, og nu bakkes franskmanden op af statistikken. For faktisk har 9'eren aldrig tidligere præsteret at score fire mål, og lave to assists i de første fem kampe af en sæson.
Bedst så det ud i 2011/2012, hvor angriberen nettede tre gange og lagde op til to mål sæsonens indledende håndfuld opgør. Det var i øvrigt selvsamme sæson, hvor angriberen i alt nettede 32 gange. Det hidtil højeste antal i Real Madrid-tiden.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Han er bare fantastisk! Du finder ikke en angriber, som udfylder hans rolle så godt som han gør det. Det bliver endnu en stor sæson fra hans side af.
Jeg ved godt at jeg tit er efter ham, men "endnu en stor sæson"? Nu går jeg ud fra at du taler om 11/12 og intet andet, for ellers er vi meget uenige. :-)
- RasmusKring
- Gæst
-
Måske er det bare mig, men jeg synes, at han ser så tung og doven ud. Jeg har ikke set noget fra ham i den her sæson, som får mig til at tænke, at han er en bedre spiller end i sidste sæson.
Helt enig, og så er han den hvide trøje værdig for hans fair play.Dios skrev: Han er bare fantastisk! Du finder ikke en angriber, som udfylder hans rolle så godt som han gør det. Det bliver endnu en stor sæson fra hans side af.
Benzemas kanonstart skyldes vel også at han har haft mere spilletid end som tidligere. Hvis nu han var blevet skiftet ud efter første halvleg mod Galatasaray som han ofte gjorde sidste sæson til fordel for Higuain, så ville han ikke have scoret 2 mål.
Ronaldo har dobbelt så mange minutter og får æren af at sparke alle straffespark og frispark. Det skal så siges at Ronaldo er fantastisk, men stadigvæk, så er der her lidt af grunden til at Benzema halter bagefter med antal scoringer.
Han får en suveræn sæson, og han vil komme til at hente mange point til Real Madrid både i form af scoringer og assister, og så er han samtidig en mand vi kan regne med, da han højst sansynligt ikke vil opnå karantæner og modtage røde og gule kort og dermed miste muligheden for at kunne bidrage til denne sæson.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Dios skrev: Han er bare fantastisk! Du finder ikke en angriber, som udfylder hans rolle så godt som han gør det. Det bliver endnu en stor sæson fra hans side af.
Ironi MÅ være inde over :-)))
Når dét så er sagt, så håber jeg da inderligt at han viser sig fra sin bedste side i denne sæson for han har jo et glimrende topniveau. Men ku jeg vælge frit fra alle hylder er der med garanti ca 50 angribere jeg hellere ville se i Madrid end Benzema - igen, med mindre han self ka holde et højt niveau fremover - har bare ingen grund til at tro på dette. Baseret på hans første 4 år i klubben, så Erhan uden tvivl den ringeste førsteangriber klubben har haft i de 25 år jeg har været Madridista.
Men lad os krydse fingre for han modbeviser os tvivlere - og ellers så må Morata på og alternativt så må man sparke Benzema tll Arsenal og hente en rigtig topklasseangriber. Lad os se, måske selvtillid ka gøre noget for ham. Kampen mod Gala var virkelig rigtig god fra hans side, men han må bare ik levere i hver anden kamp som han har gjort mod Betis og Villarreal - i så fald ser jeg os hellere spille med 10 mand end den at sku se på den slags elendighed.
Med typer som Ronaldo og Bale (som først og fremmest er målscorere), er det så vigtigt at have en type som Benzema.
Jeg vil stadig holde hvad jeg tidligere lovede: asp3200 (korrekt navn?) må skære min pikachu af, hvis Benzema ikke scorer minimum 30 mål, denne sæson!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Kan ikke se en angriber i verden, der ville passe bedre ind. (Det betyder langt fra, han er verdens bedste angriber)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: Ronaldo, Benzema og Bale = symbiose!
Kan ikke se en angriber i verden, der ville passe bedre ind. (Det betyder langt fra, han er verdens bedste angriber)
Din parentes er sigende for hele denne debat omhandlende Benzema. Han er nødvendigvis ikke dén bedste, men han er uden sidestykke den angriber i verden, der komplimenterer Bale og Ronaldo bedst, qua sine kvaliteter uden for feltet, der tillader waliseren og portugiseren at optræde inde i feltet mere end normalt!
Jeg er tit efter Benzema, men det er nok fordi, at han scorer for lidt, men hvad kan man forvente, når Ronaldo og nu Bale er i klubben?
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Daniel skrev:
Din parentes er sigende for hele denne debat omhandlende Benzema. Han er nødvendigvis ikke dén bedste, men han er uden sidestykke den angriber i verden, der komplimenterer Bale og Ronaldo bedst, qua sine kvaliteter uden for feltet, der tillader waliseren og portugiseren at optræde inde i feltet mere end normalt!
Jeg er tit efter Benzema, men det er nok fordi, at han scorer for lidt, men hvad kan man forvente, når Ronaldo og nu Bale er i klubben?
Fjerner vi hans første sæson i klubben, så scorer han i snit 0.52 mål pr. kamp læg dertil 0.30 asisst per kamp. I en tid hvor Cristiano har været alt dominerende, og han har delt spilletid med Higuain. Det er overmiddel, hvis du spørg mig.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev:
Daniel skrev:
Fjerner vi hans første sæson i klubben, så scorer han i snit 0.52 mål pr. kamp læg dertil 0.30 asisst per kamp. I en tid hvor Cristiano har været alt dominerende, og han har delt spilletid med Higuain. Det er overmiddel, hvis du spørg mig.
Snittet er meget højere, det er jeg ikke i tvivl om. Under Mourinho der spillefe han sjældent en hel kamp, da han lå og skiftede med Higuain om at starte inde. Jeg vil prøve at regne stats udfra spillede minutter.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.