Benzemas kanonstart
BBB skrev:
Dios skrev: Han er bare fantastisk! Du finder ikke en angriber, som udfylder hans rolle så godt som han gør det. Det bliver endnu en stor sæson fra hans side af.
Jeg ved godt at jeg tit er efter ham, men "endnu en stor sæson"? Nu går jeg ud fra at du taler om 11/12 og intet andet, for ellers er vi meget uenige. :-)
Nej du er da altid fair overfor ham ;D
Uanset hvordan og hvorledes, så kan man ikke klandre Benzema alene for hans elendige sæsoner i Real Madrid. Det er altid nemt og skyde en spiller ned, men tager man ikke tingene i betragtning, så er det også svært.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre fiel skrev:
Dios skrev: Han er bare fantastisk! Du finder ikke en angriber, som udfylder hans rolle så godt som han gør det. Det bliver endnu en stor sæson fra hans side af.
Ironi MÅ være inde over :-)))
Når dét så er sagt, så håber jeg da inderligt at han viser sig fra sin bedste side i denne sæson for han har jo et glimrende topniveau. Men ku jeg vælge frit fra alle hylder er der med garanti ca 50 angribere jeg hellere ville se i Madrid end Benzema - igen, med mindre han self ka holde et højt niveau fremover - har bare ingen grund til at tro på dette. Baseret på hans første 4 år i klubben, så Erhan uden tvivl den ringeste førsteangriber klubben har haft i de 25 år jeg har været Madridista.
Men lad os krydse fingre for han modbeviser os tvivlere - og ellers så må Morata på og alternativt så må man sparke Benzema tll Arsenal og hente en rigtig topklasseangriber. Lad os se, måske selvtillid ka gøre noget for ham. Kampen mod Gala var virkelig rigtig god fra hans side, men han må bare ik levere i hver anden kamp som han har gjort mod Betis og Villarreal - i så fald ser jeg os hellere spille med 10 mand end den at sku se på den slags elendighed.
Intet ironi!
Der skal være plads til alle, men jeg tror endnu ikke jeg har mødt en person som jeg er mere uenig i om alting, som jeg er med dig :D Du tænker sikkert jeg er fandens naiv, og jeg tænker du fatter minus af hvad der sker. Du bliver ved med og tale om den ene verdensstjerne efter den anden. Bliver jo sindssyg af dig haha :D
Jeg kan komme i tanke om 7 spillere som var dårligere end Benzema i de første 5 kampe.
Folk er blevet for forkælede, og det skal stoppe lige nu! :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Karim Benzema er en af de spillere på holdet som gør det absolut godt, og sidste sæson kan ikke medregnes for nogle overhovedet på holdet, da det kørte som dag og nat med held, og succes samt motivation.
Benz, Ronaldo, Bale, Di Maria og Isco....disse 5 mand vil i denne sæson sammenlagt med Copa, CH og La Liga lave ca. 125 mål, og hvor mange de hver især laver er sådan set skide ligegyldigt, for om Benz laver 50 og Ronaldo laver 20 betyder intet....det er teamwork og spillet samt sejr eller ej der tæller, så alle de tøre tal som folk naivt sidder og ser på og regner på, er kun ønsketænkning og statistikker, og det viser bare hvor gammel man er og at man ikke forstår spillet. Sammensætningen af spillerene og den måde træneren ønsker spillet skal spilles er altafgørende, og hvis man fra nogle angribere er tilfredse med en masse assister som så baner vejen frem til finalerne, så er det sku fint nok.....det drejer sig om at de vinder kampene og ikke hvem der sætter sidste fod på bolden, og en sidste bemærkning omkring Benzema, så er han en verdensspiller som virkelig er pisse god til det hele, og hvis man ønsker sig 10% mere af ham....så hyld ham, han har brug for det......
Jeg husker at Mourinho på et tidspunkt nævnte at han var træt af alt det rekord ævl, og jeg er sikker på at Ancelotti og Laudrup deler mening.
Jeg er helt på det rene med, at det er nødvendigt med en angriber der kan indgå i kombinationerne og assistere Cristiano og Bale (når denne når sin topform og bryder igennem), men jeg kan da roligt sige, at jeg godt kunne finde nogle angribere, der ligeledes kunne udfylde den rolle. Eks. Aguero og Zlatan (eller Tevez for den sags skyld) ser jeg som stærkere spillere til dette, og jeg kan ikke nikke genkendende til postulatet om, at Benzema er den bedste i verden i rollen som chanceskabende angriber.
Min største anke i forhold til Benzema har nu heller aldrig været hovedsaligt møntet på hans scoringssnit. Det har snarere været hans helt utroligt ustabile niveau og hans til tider (ofte) yderst ladne attitude og bare generelt svage præstationer. Så når jeg læser ham blive kaldt "den nye Khedira", sidder jeg tilbage med en måben som aldrig før. Dér er jeg simpelthen så uenig som jeg næsten kan være.
Han er fremragende på sine bedste dage, men der er saftsuseme også langt mellem dem (lad os dog håbe, at han kan få stabiliseret sit generelle niveau, når nu han bliver vist den uforbeholdne tiltro, han formentlig har behov for). Jeg synes dog stadig ikke, at vi bare sådan lige skal glemme hans forfærdelige 3 sæsoner ud af 4 mulige, når vi skal have denne diskussion.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Jaken skrev: Jeg er lidt forbløffet over hvor mange der øjensynligt er faldet på halen over hans 2 mål (og i det hele taget fremragende kamp!) mod Galatasaray.
Jeg er helt på det rene med, at det er nødvendigt med en angriber der kan indgå i kombinationerne og assistere Cristiano og Bale (når denne når sin topform og bryder igennem), men jeg kan da roligt sige, at jeg godt kunne finde nogle angribere, der ligeledes kunne udfylde den rolle. Eks. Aguero og Zlatan (eller Tevez for den sags skyld) ser jeg som stærkere spillere til dette, og jeg kan ikke nikke genkendende til postulatet om, at Benzema er den bedste i verden i rollen som chanceskabende angriber.
Min største anke i forhold til Benzema har nu heller aldrig været hovedsaligt møntet på hans scoringssnit. Det har snarere været hans helt utroligt ustabile niveau og hans til tider (ofte) yderst ladne attitude og bare generelt svage præstationer. Så når jeg læser ham blive kaldt "den nye Khedira", sidder jeg tilbage med en måben som aldrig før. Dér er jeg simpelthen så uenig som jeg næsten kan være.
Han er fremragende på sine bedste dage, men der er saftsuseme også langt mellem dem (lad os dog håbe, at han kan få stabiliseret sit generelle niveau, når nu han bliver vist den uforbeholdne tiltro, han formentlig har behov for). Jeg synes dog stadig ikke, at vi bare sådan lige skal glemme hans forfærdelige 3 sæsoner ud af 4 mulige, når vi skal have denne diskussion.
Hvilke tre sæsoner er det vi snakker om?
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: Hvilke tre sæsoner er det vi snakker om?
Alle andre end 11/12, velsagtens.
Jeg har spurgt om det før, men når man smider statistik op kan man så ikke smide statistik op hvor der ikke kun er tal, men også en forklaring. Tal i sig selv bærer ingen mening, og hjælper ikke med noget.
Jeg kan fx sige: "Ronaldo 41%" og ingen vil med sikkerhed kunne sige hvad jeg hentyder til - selvom jeg selvfølgelig hentyder til procentdelen af hans scoringer som er tap-ins.