Arbeloa viste anfører-kvaliteter

12 år 10 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Álvaro Arbeloa er ofte en udskældt mand blandt Madridistas, men igen i går viste han sig at være klubmand ud over alle grænser, da han uden at bære anførerbindet viste rigtige anfører-kvaliteter ved at støtte op om de spillere, som ikke har det let.

Den spanske landsholdsback ydede en stor arbejdsindsats kampen igennem, men han havde også energi og kræfter til at støtte op omkring Karim Benzema, som ikke spillede nogen stor kamp og havde et par gevaldige afbrændere.

Første eksempel på det kom, da Benzema tæt under mål kiksede en aflevering fra netop Arbeloa og straks modtog fik et opmuntrende klap fra Arbeloa, som i går fungerede som venstre back.

Kampen igennem opfordrede Arbeloa det kritiske publikum på Estadio Santiago Bernabéu til at støtte Karim Benzema og netop da franskmanden blev udskiftet, valgte en stor del af tilhængerne på Arbeloas opfordring at rejse sig op og klappe Benzema af banen.

Herunder kan I ved selvsyn konstatere Arbeloas kvaliteter som god holdkammerat:

Arbeloa støtter Benzema - Marca-klip.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, rezamadridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #2 af Real Madrid

Siempre Madrid skrev:

Álvaro Arbeloa er ofte en udskældt mand blandt Madridistas, men igen i går viste han sig at være klubmand ud over alle grænser, da han uden at bære anførerbindet viste rigtige anfører-kvaliteter ved at støtte op om de spillere, som ikke har det let.

Den spanske landsholdsback ydede en stor arbejdsindsats kampen igennem, men han havde også energi og kræfter til at støtte op omkring Karim Benzema, som ikke spillede nogen stor kamp og havde et par gevaldige afbrændere.

Første eksempel på det kom, da Benzema tæt under mål kiksede en aflevering fra netop Arbeloa og straks modtog fik et opmuntrende klap fra Arbeloa, som i går fungerede som venstre back.

Kampen igennem opfordrede Arbeloa det kritiske publikum på Estadio Santiago Bernabéu til at støtte Karim Benzema og netop da franskmanden blev udskiftet, valgte en stor del af tilhængerne på Arbeloas opfordring at rejse sig op og klappe Benzema af banen.

Herunder kan I ved selvsyn konstatere Arbeloas kvaliteter som god holdkammerat:

Arbeloa støtter Benzema - Marca-klip.

Kuldegysninger!

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 10 måneder siden #3 af Realmadrid94
Arbeloa er en rigtig fighter. Han virker til at være en der virkelig kæmper hårdt, for sig selv og hele sit hold, i modsætning til et par andre spillere. Jeg har aldrig rigtig kritiseret ham, da jeg så ham som værende en af de klogeste spillere, som faktisk ''bare'' gjorde som træneren bad om. Bliver rigtig spændende, nu hvor Carvajal er kommet til, for at være ærlig så tror jeg ikke på at Carvajal sådan lige slår Arbeloa af, men jeg er ikke i tvivl Carvajal er langt foran Montoya, mht. landsholdet. Bliver fandme spændende, det er helt andre type spillere, ift. Xavi, Xabi, Busquets, Iniesta osv. De nuværende talenter meget direkte. Thiago, Jese, Deulofeu, Morata osv. Bliver sku spændende :)

12 år 10 måneder siden #4 af Steen
Arbeloa som person, elsker jeg. En rigtig sympatisk mand, som ser ud til at have det godt med alle hans holdkammerater. Hans tåbelige frispark afskyer jeg til gengæld!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Jaken

12 år 10 måneder siden #5 af rezamadridista
En vaskeægte Madridista <3

- Ingen svæver på banen som Zizou!

12 år 10 måneder siden #6 af asp3200
Fin personlighed.

Tåbe på banen.

12 år 10 måneder siden #7 af elle44
En lille historie fra da jeg var på Bernabeu til mesterskabsfesten i 2012.

Higuain var rygtet væk fra Real madrid, og på et tidspunkt fik Arbeloa fat i mikrofonen og begynde at synge "Viva Higuain, Pipita Higuain" han fik et propfyldt Bernabeu til at hylde Higuain i flere minutter. Det var en fantastisk oplevelse.

12 år 10 måneder siden #8 af M_linding
Hvor er det dog dejligt at se!

Og ved Benzema's udskiftning, får man jo næsten indtrykket af, at det er et hold.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska, rezamadridista

12 år 10 måneder siden #9 af Sahinovic
Jeg blev nok en smule overrasket da tilskuerne og spillerne klappede og støttede Benzema ud af banen, selvom han havde en off-day hvad angår at score på sine chancer, man oplever tit at tilskuerne er lidt hårde ved spillerne når de spiller en lidt skidt kamp. Varmer mit Real Madrid hjerte at se sådan noget, og føler at vi er ved at blive et rigtigt hold!

Florentino Pérez

12 år 10 måneder siden #10 af Lykke
Det har jo aldrig været nogen hemmelighed at både Jesper og jeg har en stor kærlighed til Arbeloa, derfor er det også så fedt at sådan nogle gerninger som disse bliver dokumenteret så folk kan holde en lille pause med kritikken.

Han er en rigtig fighter som elsker holdet mere end noget andet og selvom han ikke altid spiller fantastisk så er du ikke i tvivl om at han går helhjertet ind på banen hver gang.

Han er også altid den første til at støtte (og til tider forsvare) sine medspillere og det kan man ikke andet end at beundre ham for. Hvis vi bare kikker lidt tilbage i tiden til da Cris kom til at sige at han var ked af det, var Arbeloa den første til at gå ud og sige at hvis han var det, så måtte de jo alle sammen støtte ham så han kunne blive glad igen.

Må hellere stoppe nu, kunne blive ved længe, men alt i alt, skønt at se ham få ROS for en gangs skyld.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

12 år 10 måneder siden #11 af Jaken
Får Arbeloa ikke altid ros for sin indstilling og klubhjerte?

Jeg har tidligere været en af hans store kritikere, men det har altid været møntet på hans spillemæssige niveau. At han er en klubmand, med hjertet på rette sted og en rigtig holdspiller er uomtvisteligt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

12 år 10 måneder siden #12 af Lykke
syntes altid at folk har travlt med at kritisere ham hver gang de ser chancen til det.
F.eks. da vi postede en fødselsdags hilsen på facebook siden så folk det som en perfekt lejlighed til at komme af med kritik istedet for at sige noget positivt (eller helt lade være med at kommentere) og hver gang man har lavet en nyhed etc. med ham gør folk det samme.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, DarioGomez

Leveret af Kunena Forum